חדשות היום

חברת מרחביה הציבורית משקיעה השקעת המשך בהיקף של כ-250 אלף דולר בחברה המוחזקת קארדיאקסנס – חברה בתחום טכנולוגיית הניטור מרחוק של המכשור הלביש

ההשקעה מתבצעת כחלק מסבב גיוס שהסתיים אותו הובילה קארדיאקסנס בהיקף כולל של כ- 6 מיליון דולר

רני ליפשיץ, יו”ר מרחביה השקעות: לקארדיאקסנס הפוטנציאל להיות מובילה עולמית בתחום הצומח של הרפואה הדיגיטלית. החברה פיתחה טכנולוגיה מתקדמת של ניטור מרחוק של המדדים הרפואיים החשובים ביותר, ובהם – קצב הלב, קצב נשימה ולחץ דם

קארדיאקסנס חתמה לאחרונה על הסכם הפצה בלעדי בהודו בהיקף של 32.4 מיליון דולר ועל הסכמים נוספים בהיקף מצרפי של יותר מ-61 מיליון דולר ברבעון השני של 2020

חברת מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח) הבורסאית מדווחת על השקעה של 250 אלף דולר בחברת קארדיאקסנס (Cardiacsense Ltd) המוחזקת (5.87%), וזאת כחלק מסבב גיוס בהיקף כולל של כ-6 מיליון דולר אותו השלימה קארדיאקסנס.

למרחביה תהיה הזכות לרכוש מניות נוספות בהיקף כולל של עד ל-150 אלף דולר בהפחתת מחיר ביחס לשווי הגיוס הבא שצפוי להיות גבוה משמעותית ביחס לגיוס הנוכחי. עם השלמת ההשקעה מחזיקה מרחביה כ-5.87% מהון המניות של קרדיאקסנס בדילול מלא.

קארדיאקסנס מפתחת ומשווקת את ה- watch Cardiacsense, מכשיר לביש דמוי שעון לסריקה של הפרעות בקצב הלב בטכנולוגיה חדשנית לזיהוי מוקדם של דום לב ושבץ מוחי. לאחרונה חתמה קארדיאקסנס על הסכם הפצה בהודו המצטרף להסכמים נוספים בהיקף כולל של יותר מ-61 מיליון דולר. המכשיר הלביש דמוי שעון של קארדיאקסנס מבוסס על טכנולוגיית קריאת אותות (PPG) בשילוב עם סנסור תנועה וטכנולוגיה אופטית ייחודית, עליהם יש לחברה פטנטים מרכזיים. ה- Cardiacsense watchמאפשר מעקב רציף ובלתי מוגבל בזמן של הפרעות בקצב הלב, בדגש על פרפור פרוזדורים ודום לב, באמצעות טכנולוגיה המאפשרת ניטור דופק ברמת דיוק המקבילה לבדיקת ECG וכן ע”י מעקב רציף של לחץ דם. המוצר יאפשר בעתיד גם ניטור ואבחון של לחץ דם רציף, קצב נשימות, הפרעות שינה ומתח נפשי.

במקור השקיעה מרחביה בחברה ביוני 2017, סך של 500 אלף דולר לפי שווי חברה של 6 מיליון דולר ומאז השתתפה בכל סבבי ההשקעה שנערכו.

מרחביה אימצה אסטרטגיית השקעות בתחום הביומד, המתבססת בעיקר על איתור חברות בשלב קליני מתקדם הקרובות לשלב המסחור והשקעה בחברות במסגרת סבבי גיוס משמעותיים יותר בהובלת גופי השקעה מהמובילים בעולם הביוטכנולוגיה.


תמונת כותרת: רני ליפשיץ יו”ר מרביה אחזקות. צילום: מרחביה

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות