חדשות היום

חברת Microchip מוציאה עדכונים חשובים לתוכנת חומת האש BlueSky™ GNSS כדי לחזק את ההגנה של מערכת ניווט לוויינית גלובלית (GNSS)

בדיקות הערכה live-sky שבוצעו על ידי המשרד לביטחון המולדת של ארה”ב השפיעו על הפיתוח של

BlueSky GNSS Firewall Software Release 2.0

צ’נדלר, אריזונה, ביוני, 2020 – מערכות תשתית קריטיות, כולל מתקני חשמל, שירותים פיננסיים, רשתות סלולריות ותחבורה מסתמכים על תזמון המסופק על ידי מערכת המיקום הגלובלית (GPS) על מנת להבטיח תפעול רציף. חברת Microchip Technology Inc. (נאסד”ק: MCHP) הודיעה היום על פרסום עדכון תוכנה חשוב למוצר BlueSky™ GNSS Firewall, המספק מידה רבה יותר של יכולת התאוששות מול פגיעויות GPS עבור מערכות התלויות בקליטת אותות GPS.

המוצר BlueSky GNSS Firewall Software Release 2.0 מבית חברת Microchip מבצע ניתוח בזמן אמת לגילוי שיבושים והונאות (spoofing) על מנת להגן על קליטת אותות GPS והקשחת התגובה ויכולת ההתאוששות כדי למנוע הפרעה באותות. המוצר BlueSky GNSS Firewall Software Release 2.0 כולל הכנת תרשימים והגדרות סף מתקדמות של גורמי מערכות ניווט גלובליות לניווט (GNSS) ניתנים לצפייה כגון satellites-in-view, carrier-to-noise, position dispersion, phase time deviation ו- רמת כוח תדר רדיו (RF) כדי לפשט את ההפעלה והפריסה של המערכת.

המוצר BlueSky GNSS Firewall Software Release 2.0 כולל שיפורים שפותחו על ידי חברת Microchip כתוצאה מהשתתפות באירוע live-sky testing שנערך על ידי דירקטוריון המדע והטכנולוגיה של המשרד לביטחון המולדת (DHS) של ארה”ב והיה פתוח לכל הספקים. ההשתתפות של חברת Microchip באירועי GPS Testing לתשתיות קריטיות, הנערכים בהנחיית המשרד לביטחון המולדת של ארצות הברית (אירועי GET-CI), הכוללים תרחישים דוגמת אותות מזויפים, סייעו לחברה זהות פתרונות חדשים למניעת הפרעות באותות. כתוצאה מההשתתפות בבדיקות 2019 live-sky וקלטים נוספים, חברת Microchip פיתחה את Blue Sky GNSS Firewall Software Release 2.0 על מנת לתת מענה לדרישות המתפתחות מצד המפעילים.

חברת Microchip, כחברה המובילה בתחום מערכות תדרים וזמנים, מחדשת כל הזמן את טכנולוגיות האבטחה של קליטת אותות GPS עבור מפעילים מסחריים וצבאיים, בדומה לאופן שבו חומות אש של רשתות מגנות מפני איומי וירוסים. העדכונים חיוניים להגנה מפני הפרעות GNSS הנוצרות באופן מהיר יותר ויותר כך שמפעילי תשתיות קריטיות יוכלו להימנע מהפרעות בשירות.

התוכנה BlueSky GNSS Firewall Software Release 2.0 מבית Microchip מסופקת כחלק משירות המנויים ומותקנת בהתקן BlueSky GNSS Firewall. בזמן חיבור לתוכנת הניהול TimePictra תוצרת Microchip, מפעילי תשתית קריטיות יכולים גם לנטר ולנתח אותות GNSS בערים, לאורך אזורים גיאוגרפיים, בכל רחבי המדינה, ואף באופן גלובלי ברחבי העולם.

מערך מערכות וישרותי GPS של חברת Microchip מכיל מכשירים ותוכנות משלימות נוספות, כולל TimeProviderÒ 4100 Precise Timing Grandmaster עם Gateway Clock, מכשיר תזמון ותדרים SyncServer 600/650, שעון אטומי מיניאטורי (MAC), Time Cesium ו- 5071A cesium primary frequency standard.

זמינות

צרו קשר עם איש מכירות חברת Microchip לקבלת פרטי הזמנה. מידע נוסף ניתן למצוא בכתובת:

https://www.microsemi.com/salescontacts


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות