חדשות היום

חברת Teledyne LeCroy משיקה משרדי מכירות ותמיכה חדשים בישראל

מיקום המשרדים החדש יאפשר לחברה לספק תמיכה ותגובה מיידית ללקוחות בישראל

צ’סטנאט רידג’, ניו יורק, – חברת Teledyne LeCroy, מובילה עולמית בפתרונות ניתוח אותות אנלוגיים וניתוח פרוטוקולים סריאלים, שמחה לבשר על הפתיחה הרשמית של משרדי תמיכה ומכירות בישראל.

מייקל רום (Michael Romm), מנכ”ל קבוצות Protocol Solutions בחברת Teledyne LeCroy, אמר כי “הבחירה בנוכחות מכירות ותמיכה משמעותית בישראל הינה הבחירה ההגיונית הן עבורנו והן עבור הלקוחות שלנו”. הוא הוסיף וציין כי “לאור תעשיית ההיי-טק החזקה והמשפיעה לצד זירת היזמות הייחודית הקיימת בישראל, אנו רואים את ישראל כשוק משמעותי עבורנו. גיבוש צוות מקומי, המורכב מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ושילובו בתוך ארגון המכירות והתמיכה העולמי שלנו, יאפשר לנו להיות בעמדה ייחודית של מתן שירות הדוק עוד יותר ללקוחותינו בישראל”.

טיילור קוקס (Tyler Cox), מנכ”ל Analog test solutions בחברת Teledyne LeCroy, הוסיף כי “אנו מבחינים במידת התאמה מעולה בין מוצרי הליבה שלנו בתחום ה-Analog signal testing לבין צרכי הלקוחות בישראל. אנו מתרגשים להיות אלו המביאים לשוק בישראל, באמצעות צוות מכירות ישיר, את כל המוצרים והפתרונות, החל מפתרונות serial data test מהירים ועד hi-resolution oscilloscope הייחודי שלנו, לצד מוצרי בדיקות נוספים. המטרה העיקרית שלשמה אנו פותחים את המשרד המקומי היא להבטיח ללקוחותינו יקבלו תמיכה שאין לה תחרות עבור המוצרים והיישומים שלהם.

עבור לקוחות רב-לאומיים, הצוות של Teledyne LeCroy בישראל כבר עובד בשיתוף פעולה הדוק עם צוותי הנדסת יישומים וצוותי המכירות האחרים של החברה הפרוסים ברחבי העולם. וזאת על מנת להבטיח שלקוחות אלה יקבלו גישה מתואמת עבור מספר רב של אתרים ברחבי העולם.

לפרטים נוספים, היכנסו לאתר שלנו בכתובת: https://teledynelecroy.com/support/contact/#


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות