יונה עובדיה מסיים את תפקידו כמנכ”ל גילת, עדי צפדיה יכהן כמנכ”ל החברה הזמני

מר צפדיה ימשיך במקביל בתפקידו כסמנכ”ל האינטגרציה של החברה ויפקח על תהליך המיזוג עם Comtech


פתח תקווה, ישראל, 2 ביולי 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, דיווחה היום כי יונה עובדיה מסיים את תפקידו בתור מנכ”ל גילת באופן מידי. עדי צפדיה, סמנכ”ל הכספים של החברה וסמנכ”ל האינטגרציה יכהן כמנכ”ל החברה הזמני. מר עובדיה ימשיך כיועץ לחברה וימשיך לסייע בתהליך המיזוג עם Comtech.

דב בהרב, יו”ר דירקטוריון החברה, אמר: “בשם כלל דירקטוריון החברה, אנו רוחשים הערכה רבה לתרומתו של יונה עובדיה בהובלת גילת בארבע השנים האחרונות, אשר במהלכן השיג תוצאות מרשימות והפך את החברה לשחקנית רווחית ומשמעותית בשוק התקשורת הלוויינית, ובייחוד בתחומי התמסורת הסלולרית, התקשורת הניידת ולאחרונה גם בשוק הלוויינים המשייטים במסלול שאינו גאוסטציונרי (NGSO)”.

יונה עובדיה, אמר:

 “אני רוצה להודות לעובדים ולצוות ההנהלה של גילת על המאמצים וההישגים האדירים אשר הביאו אותנו לנקודה זו. יש לי אמון רב בגילת ובטכנולוגיה החדשנית שלה, ויותר מכך ביכולות המרשימות, המקצועיות והמסירות של עובדי גילת ו – Wavestream ברחבי העולם, אשר אני בטוח כי ימשיכו להניע את גילת להצלחה רבה. כמו כן אבקש לנצל את ההזדמנות להודות ליו”ר דירקטוריון גילת וכן לכל חברי הדירקטוריון על האמון והתמיכה במהלך ארבע השנים האחרונות ולאחל לגילת הצלחה רבה תחת ידיו האמונות של עדי צפדיה”

.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות