חדשות היום

בריטניקה מערכות מתל אביב, זכתה בחוזה בסך 70 מיליון דולר לאספקת מערכת ניהול הדרכה לצבא ארה”ב

במסגרת העסקה החברה תספק את מערכת  FOX,  שתייעל את מערך ההכשרות והאימונים ותאפשר להגיע  לרמת מוכנות גבוהה של צבא היבשה האמריקאי, בכל מקום בעולם

27 יולי, 2020, בריטניקה מערכות  Britannica Knowledge Systems (BKS) מובילה עולמית באספקת פתרונות מתקדמים לניהול הדרכה וכשירות מקצועית – מכריזה על זכיה בחוזה בסך של 70 מיליון דולר לאספקת מערכת FOX לצבא היבשה של ארה”ב (US Army) במסגרת פרויקט – ATIS (Army Training Information System).

המערכת פרי פיתוחה של BKS, תאפשר לצבא האמריקאי לייעל את מערכי ההכשרה, הלמידה והאימונים תוך התאמתם לדרישות מבצעיות משתנות והשגת רמת מוכנות גבוהה, בכל מקום בעולם. זאת במסגרת תהליך הטמעה שימשך ארבע שנים בשיתוף עם חברת Perspecta האמריקאית.

מערכת FOX, אשר נבחנה במשך שנה על ידי משתמשים מובילים בצבא, תאפשר לצבא היבשה האמריקאי לתכנן ולהוציא לפועל את מערך ההכשרות והאימונים לרבות הגדלת התפוקה והקצאת משאבים באופן אופטימלי, לנהל תהליכי למידה ופיתוח הדרכה על מנת לענות לדרישות מבצעיות משתנות.

מדובר במערכת אשר תחליף 30 מערכות נפרדות קיימות, שהיו עד היום בשימוש הצבא. FOX, כמערכת אינטגרטיבית, תאפשר להגיע לרמת סטנדרטיזציה גבוהה, תספק תמונה עדכנית ואחודה של רמת הכשירות המבצעית ותשפר את תהליכי המעקב והבקרה על תהליכי ההכשרה והאימונים.

FOX, הכוללת אלגוריתמים מתוחכמים ומנועי אופטימיזציה מתקדמים, מציגה סטנדרט חדש לניהול יעיל של כלל פעילות הלמידה, ההדרכה והאימונים של ארגונים גדולים ומשמשת כיום לקוחות מובילים מתחומי הבטחון, התעופה ותחומים אחרים בארץ ובעולם.

אשר דגן, מנכ”ל החברה, מסר כי “BKS מביאה שילוב ייחודי של טכנולוגיה מתקדמת, הבנה עמוקה בתחום ניהול ההדרכה והאימונים וניסיון רב בניהול פרויקטים מורכבים. אנו גאים ששילוב יכולות אלו אפשרו לנו לעמוד בדרישות הגבוהות של הלקוח תוך מתן מענה לצרכים הייחודים של הצבא האמריקאי. אנחנו מתמקדים במענה לצורכי הפרויקט ובמקביל במינוף היכולות של החברה על מנת לחדור לשווקים נוספים ולהתרחבות. אנו בטוחים כי לקוחותינו הישראלים ייהנו אף הם מהפירות של פרויקט זה. הצלחה זו היא תוצר של צוות החברה המקצועי והמחויב אשר הביאנו להישג מרשים זה. בימים אלו, אנו מחפשים עובדים נוספים במגוון תחומים, שיצטרפו למשפחת BKS, על-מנת להמשיך ולצמוח יחד.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות