גילת נבחרה לפרויקט תמסורת סלולרית על ידי Kcell, מפעילת הרשת הסלולרית הגדולה בקזחסטן

גילת תספק בשלב הראשון קישוריות למאות כפרים באזורים מרוחקים, בשיתוף עם TelService LTD, ספקית שירות ידועה בקזחסטן, בכדי לספק מענה לתוכנית הממשלתית – “קזחסטן דיגיטלית”

 פתח תקווה, ישראל, 29 ביולי 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה לפרויקט תמסורת סלולרית של Kcell, מפעילת הרשת הסלולרית הגדולה בקזחסטן. גילת תספק בשלב הראשון קישוריות למאות כפרים באזורים מרוחקים, בשיתוף עם TelService LTD, ספקית שירות נודעת בקזחסטן, בכדי לספק מענה לתוכנית הממשלתית – “קזחסטן דיגיטלית”.

“אנו שמחים להשתמש בפתרון בעל שם עולמי של גילת לתמסורת סלולרית על גבי לווין, בכדי לספק כיסוי לכפרים מרוחקים הזקוקים לשירותי קול ונתונים”, אמר מנהל הטכנולוגיות הראשי ב- Kcell, מר אסקר יסארקגנוב. “לכבוד עבורנו להיות חלק מן התוכנית הממשלתית ‘קזחסטן דיגיטלית’ ולתמוך במטרה להאצת הצמיחה הכלכלית במדינה ובשיפור תנאי החיים של האוכלוסייה הכפרית”.

TelService LTD בחרה לבצע את הרחבת תוכנית הכיסוי של Kcell באמצעות הפלטפורמה של גילת לתמסורת סלולרית, בשל האיכות הגבוהה, הביצועים והיעילות הספקטרלית של הפתרון אותו מציעה גילת”, אמר מנכ”ל חברת TelService LTD, מר ויאצ’סלב פרטיטקו. “אנו שמחים להרחיב את יחסינו עם גילת ונרגשים למנף את הפלטפורמה המוכנה לעתיד של גילת, בכדי להגביר את הפעילות העסקית באזור”.

“גילת מרוצה מאוד משותפתה TelService LTD, מהנדסיה המוכשרים ויכולתה להוציא לפועל את הפרויקט במהירות, על אף מגבלות קשות אשר נגרמו בעקבות מגפת ה- COVID-19“, אמר ברק לרר, סמנכ”ל אזורי לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בגילת. “אנו שמחים לכלול את Kcell בין מפעילות התקשורת הסלולריות המובילות בעולם אשר משתמשות בפתרון של גילת בכדי לספק קישוריות באיכות גבוהה לאנשים באזורים המרוחקים ביותר של העולם.”

 


מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות