חדשות היום

ג’וניפר נטוורקס משיקה את הדור הרביעי של רשת ארגונית מוּנעת בינה מלאכותית הכוללת שירותים חדשים של WAN Assurance וממשק שיחה עם מסייע הרשת הוירטואליMarvis

הבינה המלאכותית (AI) של Mist תספק תובנות ואוטומציית רשת אוטונומית לשיפור חוויית המשתמש מקצה לקצה וצמצום עלויות IT ברשתות הLAN, WLAN ו- WAN

סאניוויל, קליפורניה, 29 ביולי, 2020 – ג’וניפר נטוורקס ( (Juniper Networks, מובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית (AI), הודיעה היום על ההרחבה הרביעית של הרשת הארגונית המוּנעת בינה מלאכותית כדי לספק יכולות AI ל- LAN, WLAN וכעת גם ל- WAN לשיפור חווית המשתמש מקצה לקצה ופתרון בעיות פרואקטיבי המונע על ידי הבינה המלאכותית של Mist. בעזרת שירות הבטחת ה- WAN (WAN Assurance) החדש של ג’וניפר-Mist, לקוחות ייהנו מאוטומציה טובה עוד יותר ותובנות מסניפים (branch) עם רמת שירות מונעת AI, תאום אירועי client-to-cloud לטובת פתרון רציף של בעיות, איתור אנומליות ותמיכה פרואקטיבית. בנוסף, Marvis, מסייע הרשת הוירטואלי של ג’וניפר המונע בעזרת ה- AI של Mist שעובד עם ממשק ההתקשרות החדש, AIOps, ההופך את חוויית ה- IT, ידווח על אינטראקציות בזמן אמת ויציג רשימת המלצות פרואקטיביות.

Marvis Conversational Interface

“Mist סיפקה את הרשת האוטונומית המונעת בינה מלאכותית לפני כחמש שנים כדי לתת מענה לצורך ברשתות אוטונומיות המשפרות את חוויית המשתמש בעלויות IT נמוכות יותר דרך אוטומציה מקצה לקצה ותובנות רשת”, אמר סודהיר מאטה, סמנכ”ל מוצרים בג’וניפר. “מה שהחל ברשת אלחוטית צמח במהירות והחל לכלול גם את רשת ה- LAN הראשונה המונעת בינה מלאכותית וכעת גם פתרונות WAN עם לקוחות מכל העולם הכוללים למעשה את כל תחומי התעשיה, לרבות 3 מחברות ה- Fortune 10. בעוד ששאר התעשיה מלאה בהבטחות לא ממומשות אודות ה- AI, ג’וניפר ממשיכה לממש את החזון שלה ולפתור צרכים אמיתיים של לקוחות ושותפים בעזרת ה- AI של Mist”.

השיפורים האחרונים ברשת הארגונית של ג’וניפר המונעת בינה מלאכותית יכללו:

Juniper Mist WAN Assurance –תובנות מונעות AI עבור ה- WAN והסניפים לפתרונות ה- SD-WAN הקיימים של ג’וניפר כדי להעביר את המיקוד מהתנהגות הרשת והיישומים לחוויית המשתמש. שירות מבוסס ענן זה:

  • יזרים נתוני טלמטריה מרכזיים ממכשירי ה- SRX של ג’וניפר למנוע ה- AI של Mist בענן לאפשר רמות שירותי WAN מותאמים אישית לשיפור חוויית המשתמש
  • פועל בתאום עם Marvis לתזמן אירועים על פני רשתות ה- LAN, WLAN ו- WAN ובידוד ופתרון בעיות רציף בכל הדומיינים.
  • מאפשר פעולה פרואקטיבית כתוצאה מאיתור אנומליות עם תזרימי פעולה אוטומטיים תוך מבט אל רשת אוטונומית מלאה בין הלקוח לענן.

Marvis conversational interface – הינו שיפור למסייע הרשת הוירטואלי של ג’וניפר המאפשר לצוותי ה- IT לקבל תשובות בזמן אמת לשאלות בשפה רגילה כמו “מה לא היה בסדר בשיחת ה- Zoom של גיא אתמול?” מסייע IT אינטראקטיבי זה לתובנות רשת ופתרון בעיות:

  • מבין את הכוונה מאחורי השאלה ומספק תשובות בעלות ערך על בסיס הגישה שלו לבסיס מידע רחב, עם שאלות אינטראקטיביות על בסיס תרשים זרימה המוביל לפתרון הבעיה.
  • מאפשר למשתמשים לתת משוב על התשובה של Marvis ולציין אם הוא ענה נכונה על השאלה או איתר את שורש הבעיה כך שהוא ימשיך ללמוד – דרישה מהותית לתמיכה מבוססת AI.
  • נבנה על בסיס ממשקי API פתוחים, המאפשרים ללקוחות ליצור קשר עם מערכות ה- IT ולהפוך את הרשת לאוטומטית בעזרת AIOps.

שני שירותים אלו מצטרפים לרשת הארגונית של ג’וניפר המונעת בינה מלאכותית כדי לחזק את מנהלי ה- IT כדי להתמודד טוב יותר עם בעיות רשת, יישומים ומשתמשים. לדוגמא, אם שיחת וידאו אינה פועלת כראוי בבית המשתמש, הפתרון של ג’וניפר יכול במהירות להחליט בין אם מקור התקלה במכשיר של הלקוח, היישום, רשת ה- Wi-Fi ו/או ה- WAN (למשל האינטרנט). פעולות תיקון יומלצו או יכנסו לפעולה כדי לפתור באופן אוטומטי את הבעיה בזמן אמת, לרוב לפני שהמשמש אפילו שם לב לכך. רק הפתרון של ג’וניפר לרשת ארגונית מונעת בינה מלאכותית מאפשר רמה כזו של אוטומציה, תובנות ופעולות מהלקוח לענן לראות מוגברת ובקרה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות