חדשות היום

חברת הסטארט-אפ הישראליAppsVillage סיימה בהצלחה גיוס המשך באוסטרליה 2.14 מיליון דולר אוסטרלי

סה”כ גייסה יותר מ 12 מיליון דולר אוסטרלי בפחות משנה

AppsVillage, הנסחרת בבורסה האוסטרלית ומספקת לעסקים קטנים ובינוניים מניפה שיווקית, פרסומית ודיגיטלית על ידי פתרון טכנולוגי ייחודי, הודיעה אתמול כי השלימה בהצלחה סבב גיוס למשקיעים מוסדיים ופרטיים. החברה גייסה 2.14 מיליון דולר אוסטרלי (כ-1.5 מיליון דולר אמריקאי) במחיר מניה של 11.2 סנט אוסטרלי המשקף הנחה של 24% מהמחיר האחרון של המניה במסחר בבורסה באוסטרליה. החברה קיבלה היענות גבוהה להנפקה מגופים מוסדיים באוסטרליה ובעולם.

בתוך כך, החברה הכריזה כי היא מתכוונת לגייס עוד 2 מיליון דולר אוסטרלי נוספים בכך שתאפשר למחזיקי המניות של החברה שהשתתפו בגיוס האחרונות לרכוש מניות נוספות במחיר הגיוס (SSP), בכדי להגדיל את ההחזקה שלהם בעד 30 אלף דולר אוסטרלי.

“אנחנו מאוד מרוצים מהתמיכה שהציגו גופים מוסדיים מקומיים ובינלאומיים”, אמר מאקס בלובנד, מנכל AppsVillage. “אנו נשארים ממוקדים בלספק לעסקים קטנים ובינוניים את הכלים הנחוצים לבניית היכולות הדיגיטליות והנוכחות שלהם בדרכים פשוטות וחסכוניות”.

כספי הגיוס ישמשו לפיתוח הפלטפורמה לעסקים קטנים ובינוניים ולהטמעת פתרונות טכנולוגיים ופיננסים. אפסווילג’ מתמקדת בשיפור מקומות המפתח לפרסום ומימון כחלק מהפונקציות של הפלטפורמה. לאחרונה, החברה הכריזה על הטמעת JARVIS- ‘מנהל שיווק’ מבוסס AI שיסייע לעסקים קטנים לקדם מכירות באון ליין. הכלי, המבוסס בינה מלאכותית, שואב מידע מהחשבון הפייסבוק או האינסטגרם העסקי של העסק, כדי ללמוד על המוצר או השירות ומתוך הנתונים שהוא צובר, נבנה קמפיין קידום שיניב את התוצאה הטובה ביותר ללקוחות, יוביל לפעולה ויעשה זאת במקביל עבור מיליוני חברות קטנות ובינוניות בבת אחת. החברה גם משתמשת בפלטפורמה שהיא יצרה לעסקים קטנים לטובת שיווק הלוואות מיקרו פייננס שהיא מובילה בארה”ב ובאוסטרליה.

אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח של אפסווילג’ תתמקד ברווחיות הלקוחות. הדבר יתבצע על ידי הרחבה ושיפור היכולות של הטכנולוגיה במוצר, כך שתספק תוצאות טובות יותר עבור הלקוח שיוביל ל ROI משופר באופן משמעותי.

AppsVillage הינה פלטפורמה המציעה פתרון טכנולוגי חדשני מבוססת תוכנה כשירות (SaaS) המאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים פתרונות שיווקיים דיגיטאליים מתקדמים באופן מהיר, חסכוני, פשוט ועצמאי ובכך להגיע ללקוחות קיימים ולקוחות חדשים בצורה ישירה ובעלויות נמוכות. הטכנולוגיה מאפשרת הפיכת עמודי פייסבוק עסקיים לכלי שיווק דיגיטלי מידי כאפליקציית מובייל (להבדיל מעמוד בדפדפן בלבד) הפותח פוטנציאל משמעותי של בעלי העסקים הקטנים להגיע למיליוני אנשים וצרכנים ברחבי העולם. AppsVillage נבחרה בשנה החולפת ע”י פייסבוק לתוכנית היוקרתית והמצומצמת שלה ב-Playground, המלווה סטארט-אפים מבטיחים.


תמונת כותרת: מנכ”ל אפסווילג’ מאקס בלובנד.  קרדיט יח”צ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות