חדשות היום

מוצר 6U VITA 62 החדש תוצרת Vicor אינו מצריך הורדת דירוג ההספק לטמפרטורה

VITA 62 הינו בתקן ללוח אחורי VPX הקשור למודול ייצור הכוח למחשבים מוטמעים ושדה מטען משתמש בתוך מארז VPX. התקן מציין את דרישות הכוח עבור VPX 3U/6U form factor המוגדר ב- VITA 48. יתר על כן, VITA 62 מייצר סטנדרט למערך המחברים המזווגים ללוח אחורי תואם VITA 62, כך שניתן לאתר את המודול ממגוון ספקים, המציעים חלופות ו- multi-sourcing. מערכות המשנה של VITA 62.1 ו- 62.2 (גרסאות “dot”) של VITA 62 מתמקדות באופן ספציפי בדרישות הייחודיות של מודולים 3-Phase/3U front-end ויישומי קלט high-voltage, high-altitude 270VDC, בהתאמה.

מארז ה- VPX, העושה שימוש במודולי VITA 62, משמש ליישומים בעלי ביצועים גבוהים עם אילוצי שטח שנועדו למטרות מחשוב מהיר, עיבוד אותות / וידאו והשגת נתונים לשוק ההגנה והחלל.

בהינתן אופייה התובעני של סביבת השימוש בקצה, מודולים אלה חייבים להיות עמידים ואמינים, ובמקביל עליהם להתאים גם למספר רב של תקנים צבאיים הנוגעים לנושא של כוח והפרעות אלקטרומגנטיות.

משפחת מוצרי מודולי כוח תואמי VITA 62 תוצרת Vicor זמינים עם קלט נומינלי 270VDC ו- 28VDC ו- 3U ו- 6U form factors. בנוסף הם עומדים באופן מלא בתקנים הצבאיים המפורטים בגיליונות הנתונים שלהם עם דירוגי כוח מוגדרים המכסים את כלל טווחי טמפרטורת ההפעלה ללא de-rating.

המודולים VITA 62 של Vicor מתוכננים תוך שימוש ב- VicPIPs מוכחים, שנבחנו ואושרו באופן פרטני. אלו מאפשרים תכנון מערכות .כוח מדרגיות וגמישות כאשר יש צורך בהתאמה אישית של המוצרים הסטנדרטיים

לפרטים:
European Vicor Contact
Alex Price
+44(0)1276678222
E-mail: APrice@vicr.com
www.vicorpower.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות