יניב ורדי מונה למנכ”ל Claroty – מובילת שוק אבטחת הסייבר לתעשייה

ורדי מביא עמו לקלרוטי הנמצאת בצמיחה מואצת, ניסיון ניהולי מוכח של יותר משני עשורים בהצמחת ארגונים, מסטרטאפים ועד חברות בשלות

Claroty גייסה מאה מיליון דולר מאז הקמתה על ידי Team8 ב-2015

Claroty (קלרוטי), מובילה עולמית באבטחת טכנולוגיה תפעולית (Operational Technology – OT), הודיעה היום על מינויו של יניב ורדי למנכ”ל החברה (CEO), אשר הוקמה ב-2015 על ידי קבוצת Team8. ורדי מצטרף לחברה לאחר שחוותה שיאי צמיחה בשני הרבעונים האחרונים, צמיחה שנתית מתמשכת בהכנסות והרחבה גלובלית של פורטפוליו הלקוחות תוך כניסה למגזרי שוק חדשים.

“אנו חיים בעולם שונה מזה שהיה רק לפני שישה חודשים. אין שוק שלא חווה שינויים מאסיביים ובכלל זה שוק אבטחת הסייבר לתעשייה”, אמר נדב צפריר, מייסד-שותף ומנכ”ל Team8 ונשיא קלרוטי. “למרות זאת, קלרוטי הצליחה בצורה ראויה לציון עם תוצאות הרבעונים האחרונים, קהילת משקיעים חזקה, חדשנות טכנולוגית והנהלה בשלה. מאז הקמתה של קלרוטי כחברה השנייה בפורטפוליו של Team8, התמקדנו תמיד בגיוס האנשים המובחרים ביותר. אחרי מחצית ראשונה מרשימה מאוד של השנה ועם יניב בתפקיד המנכ”ל, קלרוטי נמצאת כעת בעמדה מצוינת כדי להוביל את שוק אבטחת ה-OT”.

יניב ורדי הוא יזם בעל הישגים רבים, עם ניסיון של יותר משני עשורים כמנכ”ל ומנהל של ארגונים גלובליים. הוא מונה לתפקיד בהתבסס על הצלחתו המוכחת והנשנית, בהצמחה משמעותית של חברות אשר מספקות פתרונות לתעשייה, החל מסטרטאפים ועד ארגונים בשלים ורווחיים. לאחרונה, לאחר שהחברה שהקים נמכרה, הוביל ורדי גוף עסקי גלובלי לצמיחה אורגנית, מעשרות מיליוני דולרים למאות מיליוני דולרים בפחות מארבע שנים.

“התקדמות הטרנספורמציה הדיגיטלית בתחום התעשייה הואצה אף יותר בעקבות משבר Covid-19 הגלובלי, שגרם להנהלות לשמור על תזרים המזומנים ובאותה עת לשים בסדר עדיפות גבוה תחומי מיקוד מרכזיים, כדי להבטיח אמינות, זמינות ובטיחות של פעילותם”, אמר ורדי. “מפעלים מתקדמים מחפשים בית אחד (one-stop-shop) לצורכיהם בתחומי ה-OT וה-IoT התעשייתי, הכוללים נראות, ניטור, איתור איומים, ניהול חולשות וגישה מרחוק , וקלרוטי היא החברה היחידה בתעשייה שמסוגלת לספק פלטפורמה כזו מקצה לקצה”.

קלרוטי משפרת את הזמינות, הבטיחות והאמינות של נכסים ורשתות OT בארגוני תעשייה ותשתיות קריטיות. בשונה מפתרונות נישתיים המוגבלים לנכסי OT פאסיביים בלבד, גישה מרחוק מבוססת VPN או מערכות עם אוריינטציית IoT אשר אינן מספקות מענה של לכל צורכי ה-OT, הפלטפורמה של קלרוטי מספקת נכסי OT מקיפים ונראות רשת, סגמנטציה, ניהול חולשות, איתור איומים, ניהול סיכונים ויכולות מאובטחות של גישה מרחוק (Secure Remote Access – SRA) – והכל בפתרון יחיד ללא סוכנים (agentless). כל זאת נתמך בצוות מחקר אבטחת OT נושא הפרסים של החברה ומערך האינטגרציה הנרחב שלו.

“הצטרפתי לקלרוטי לאחר קריירה ארוכה של הובלת פתרונות שונים לתחום התעשייה, מאחר ואני מאמין בכל לבי כי ביחד עם ההון האנושי, השותפים והמשקיעים של החברה, אנו נוביל את שוק אבטחת ה-OT. Claroty Platform מציעה את מערך שליטת האבטחה הרחב ביותר וכיסוי לפרוטוקול OT שאין שני לו, כמו גם כוח אדם שנחשב לטוב ביותר בתחומי אבטחת הסייבר ואבטחת OT. ורדי הוסיף “אני נלהב להוביל צוות מוכשר וייחודי זה ולהמשיך להרחיב את חזון החברה ולבסס את מקומה כמובילת שוק אבטחת ה-OT”.

יניב ורדי ינהל את החברה ממשרדי המטה בניו יורק, ארה”ב.


תמונת כותרת: יניב ורדי (קרדיט צילום: קרן מזור)

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות