חדשות היום

שיתוף פעולה בין זום לפורמולה 1 יכניס את אוהדי האקשן המוטורי אל מאחורי הקלעים של מירוצי המכוניות המפורסמים בעולם

שותפות דיגיטלית חדשה נחתמה היום בין פורמולה 1 (F1), שנחשבת לתחרות מירוצי המכוניות היוקרתית בעולם ובין זום – פלטפורמת התקשורת בווידיאו, שמספר המשתתפים היומיים בשיחותיה עבר את רף ה-300 מיליון ביום. במסגרת ההסכם יקבל מועדון ה-VIP הרשמי של אוהדי F1, ה- Paddock Club, אפשרות לקחת חלק באחורי הקלעים ולפניהם, של מירוצי ה-F1. הנוכחות הווירטואלית, באמצעות זום, תאפשר למשתתפים מכל העולם לחוות את המירוצים כמה שקרוב יותר למסלול, בעודם ישובים בביתם.

במפגש הזום הראשון של המועדון לקחו חלק ראשי זום ו-F1, כמו גם נהגי מירוצים מוכרים, דוגמת מארק וובר, סם פאוור, ברנארד מיילנדר ורוס בראון, שחלקו חוויות מכמה מהמירוצים הגדולים בעבר. לדברי בן פינקוס, מפורמולה 1 בימים בהם האוהדים וחברי המועדון אינם יכולים להגיע ל׳שטח׳ בגלל המגבלות, צריך היה למצוא פתרון שיעביר את החוויה באופן חי. ״השימוש בזום מעצם טבעו, מאפשר לחבר אנשים והשותפות שרקמנו כאן היא דוגמה טובה לכך. היא תאפשר להעביר את החוויה הספורטיבית ׳חי׳ לאורחים למרות שחלק גדול מהספורט נמצא כרגע מאחורי דלתות סגורות.”

״בתקופה מאתגרת כמו זו בה אנו חיים, ארגונים דוגמת F1, צריכים עדיין לספק חוויות עבור הלקוחות והאוהדים וזום כאן כדי לסייע בכך״, אמרה ג’נין פלוסי, סמנכ״לית השיווק של זום.

לאתר:

https://www.formula1.com/

https://tickets.formula1.com/en/pc-paddock-club


תמונת כותרת: Mark Webber speaking with paddock club guests

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות