חדשות היום

מרחביה מדווחת על השקעה בחברת אורה סמארט אייר העוסקת בטיהור וניהול איכות אוויר באמצעות טכנולוגיית בינה מלאכותית

בניסויים של אורה אייר עם בית החולים שיבא התקבלו תוצאות ראשוניות לפיהן הפתרון של אורה אייר הצליח להשמיד את וירוס הקורונה ב-99.9%

ההשקעה תבוצע לפי שווי של 10 מיליון דולר לפני הכסף

חברת מרחביה אחזקות והשקעות (סימול: מראח) הבורסאית מדווחת על התקשרות במזכר הבנות להשקעה בחברת אורה סמארט אייר העוסקת בפיתוח פלטפורמה לניהול איכות האוויר. לפי מזכר ההבנות תשקיע מרחביה באורה אייר 250 אלף דולר בתמורה למניות בכורה המהוות כ-1.93% מהונה המונפק והנפרע של אורה אייר בדילול מלא. ההשקעה של מרחביה תבוצע לפי שווי של 10 מיליון דולר לפני הכסף והינה חלק מסבב השקעה בהיקף כולל של 3 מיליון דולר.

בניסויים על וירוס הקורונה אותם קיימה ומקיימת חברת אורה אייר עם בית החולים שיבא התקבלו תוצאות ראשוניות לפיהן הפתרון של אורה אייר הצליח להשמיד את הוירוס ב-99.9%.

אורה אייר הינה חברה ישראלית אשר פיתחה פלטפורמה לניהול איכות האוויר בחללים סגורים באמצעות שלושה שלבים: ניטור, ניתוח וטיהור האוויר. המערכת מנטרת בזמן אמת בתוך החלל ומחוצה לו את נוכחותם של חלקיקים וגזים הנישאים באוויר, ומבצעת טיהור וחיטוי של ווירוסים, עובשים, בקטריות ופטריות באמצעות ארבעה פילטרים ייעודיים מוגני פטנט. לאחרונה סיימה אורה אייר פיילוטים במגדלי משרדים, בתי מלון, בניני מגורים, ואוטובוסים בארה”ב ובמדינות נוספות בעולם. כמו כן החלה החברה בפיילוט אשר נועד לסייע בחזרה לשגרת הלימודים בישראל באמצעות התקנת המערכת בכיתות הלימוד.

בנוסף במסגרת מזכר ההבנות נקבע כי החברות יפעלו לחתימת הסכם שיווק והפצה במסגרתו תינתן למרחביה זכות הפצה ושיווק של המערכת בקפריסין ויוון לתקופה אשר תיקבע במסגרת ההסכם המחייב. השלמת המשא ומתן וחתימת ההסכם המחייב יתבצעו תוך 30 יום מחתימת מזכר ההבנות.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות