חדשות היום

פורטינט רכשה את חברת OPAQ Networks המתמחה באבטחת ענן

הרכישה תרחיב את היצע פתרונות ה-SASE הקיימים של פורטינט כדי לספק את פלטפורמת ה-SASE המקיפה ביותר בשוק

פורטינט (נאסד”ק: FTNT), מובילה עולמית בפתרונות אבטחת סייבר מקיפים, משולבים ואוטומטיים, הכריזה על רכישת חברת OPAQ Networks האמריקאית, ספקית Secure Access Service Edge (SASE) בענן. פתרון מבוסס הענן Zero Trust Network Access (ZTNA) של החברה מגן על הרשתות המבוזרות של הארגונים, החל ממרכזי נתונים, סניפים משרדיים, משתמשים מרוחקים ועד להתקני האינטרנט של הדברים (IoT).

פרטי העסקה לא נמסרו.

מארג האבטחה (Security Fabric) של פורטינט, בשילוב עם פתרון מבוסס הפטנט ZTNA של OPAQ, מרחיב את היצע פתרונות ה-SASE הקיים של החברה כדי לספק את פלטפורמת אבטחת הענן הטובה מסוגה. הפלטפורמה בעלת גישת אבטחה ו-zero-trust, מספקת שירותי פיירוול של הדור הבא (NGFW), יכולות SD-WAN, אבטחת רשתות, Sandboxing, הגנה מתקדמת לנקודות קצה, אימות רב-גורמים, שירותי הגנה בסביבות מרובות עננים, שירות CASB, בידוד דפדפנים ויכולות הגנה על יישומי Web (WAF).

הפלטפורמה של OPAQ בנויה בצורה אשר מותאמת לשותפים והיא מאפשרת לספקי שירותי אבטחה מנוהלים (MSSP), חברות טלקום ושותפים נוספים לשלב בקלות את פלטפורמת ה-SASE בסביבה מרובת לקוחות לתוך הפתרונות שלהם ולהוסיף ערך לעסק שלהם וללקוחות ארגוניים ממשלתיים באמצעות מומחיות בתחומים של מרכזי פעולות רשת, מרכזי פעולות אבטחה ושירותי מומחים מתקדמים.

בהתחשב במצב הנתון שבו עובדים רבים עברו לעבודה מהבית וכאשר משתמשים, התקנים, יישומים, שירותים ונתונים רבים יותר נמצאים מחוץ לארגון, השילוב של מארג האבטחה המקיף של פורטינט עם פלטפורמת הענן של OPAQ מאפשר ללקוחות ולשותפים אפשרויות בחירה רבות יותר באשר לדרכים שבהן הם יכולים לקבל את האבטחה הטובה מסוגה, כאשר מדובר בדרך ייחודית אשר בה פורטינט מעצימה לקוחות באמצעות חדשנות משולבת הטובה ביותר בתחום הרשת והאבטחה בזמן אמת.

בשונה מספקי אבטחת ענן אחרים, הרכישה של OPAQ מאפשרת לפורטינט לספק את היתרונות הבאים:

  • יכולות גדילה, ביצועים ואבטחה הטובים ביותר בהשוואה לכל ספק אבטחת ענן אחר.
  • סל פתרונות אבטחת ענן משולב ומקיף המספק אבטחת zero-trust אמיתית, בשונה מספקי ZTNA אחרים אשר משאירים אזורים רבים ללא הגנה בשטח התקיפה.
  • פתרון ZTNA יחיד מסוגו עם חדשנות אבטחה מתמשכת ומותאמת, אשר ממנף את מומחיות המחקר והפיתוח של פורטינט כדי לספק אבטחה מתקדמת.
  • שילוב בין תקשורת לאבטחת מידע, יחד עם ה-SD-WAN המוביל בתעשייה של פורטינט, אשר מרחיבים את הגישה של החברה בנוגע לרשת המבוססת על אבטחה.
  • פתרון ה-ZTNA מותאם עבור השותפים בשוק ומדגיש את המחויבות המתמשכת של פורטינט לשותפיה.

קן קסי, מייסד, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל פורטינט, אמר כי, “התנופה האחרונה בשוק ה-SASE מאשרת אף יותר את גישת הרשת המבוססת על אבטחה שבה אנו דוגלים ומדגישה את דברינו בנושא לאורך השנים. בעידן זה של היפר-חיבוריות והרחבת הרשתות – כאשר קצות הרשת מתפרשים לאורך כל התשתית הדיגיטלית – יש צורך בשילוב בין הרשתות והאבטחה. הרכישה של OPAQ נועדה כדי לשפר את פתרונות ה-SASE הקיימים שלנו ומאפשרת לפורטינט לספק את פלטפורמת ה-SASE המקיפה ביותר בשוק. פלטפורמה זו מספקת את פתרונות הרשת, האבטחה וה-SD-WAN המובילים בתעשייה ללקוחות ולשותפים באמצעות ארכיטקטורת ענן גמישה, יעילה מבחינת עלות ומבוססת פטנט zero-trust”.


תמונת כותרת: קן קסי, מייסד, יו”ר הדירקטוריון ומנכ”ל פורטינט  קרדיט צילום: יח”צ

מערכת ניו-טק מגזין גרופ

תגובות סגורות