חדשות היום

חברת Microchip מציגה את EEPROM בדחיסות הגבוהה ביותר עם 4 Mbit Serial EEPROM Debut

התקן הזיכרון החדש 4 Mbit EEPROM מספק למתכננים גמישות ומהימנות מוכחת

צ’נדלר, אריזונה, מכשירים ניידים צרכניים ורפואיים, כולל מכשירי מעקב כושר, מכשירי שמיעה וצגי גלוקוז, כמו גם מערכות תעשייתיות, כלי רכב ומערכות אחרות, כל אלו מרבים לעשות שימוש במערכי נתונים ספציפיים ללקוח כדי לייעל את חוויית הצרכן. מערכי נתונים בלתי נדיפים אלה – כולל קבועי כיול, תנאי רקע, העדפות משתמש וסביבות רעש משתנות – מותאמים לרוב על ידי מערכת הקצה או על ידי המשתמש, כמה bytes בכל פעם. התקן זיכרון לקריאה בלבד הניתן למחיקה אלקטרונית – Serial Electrically Erasable Programmable Read-Only Memory – (EEPROM), הוא הזיכרון הנבחר עבור יישומים אלה לספק זיכרון בלתי נדיף, בקרת רמת byte, קלות השימוש וצריכת חשמל נמוכה. חברת Microchip Technology Inc. (Nasdaq: MCHP) הכריזה היום על ה- EEPROM בעל הדחיסות הרבה ביותר שלה – EEPROM – 25CSM04.

ב- 4 Mbit, ה- EEPROM החדש מבית חברת Microchip הופך ל- EEPROM הגדול ביותר הזמין למפתחים, והוא מכפיל את המגבלה של 2 Mbit שהגבילה את המתכננים עד כה. מפתחים השתמשו עד עתה במעגלים משולבים (ICs) של NOR Flash  בעלות נמוכה יותר עבור כל יישום מערך נתונים בלתי נדיף של 2 Mbit+. מכיוון שה- EEPROM מציע יתרונות ביצוע בהשוואה ל- NOR Flash, חברת Microchip נענתה לבקשות שהופנו מצד הלקוחות והציגה את ה- EEPROM הגדול יותר של 4 Mbit. היתרונות של EEPROM כוללים זרם השהייה נמוך יותר (2 µA לעומת 15 µA); היכולת לבצע single-byte, multi-byte, ו- full-page writes; זמני מחיקה / שכתוב sector קצרים יותר (5ms לעומת 300ms); ומחזורי מחיקה / שכתוב נוספים (1M לעומת 100K).

רנדי דרווינגה (Randy Drwinga), סגן נשיא חטיבת מוצרי הזיכרון של חברת Microchip, אמר כי “דחיפת הקצה בכל מה שאפשר לעשות באמצעות serial EEPROM תומך בחדשנות מוצרים”. הוא הוסיף כי “המתכננים יכולים מעתה להעריך מחדש את המערכות שלהם ולנצל את הטכנולוגיה החדשה הזו כדי למטב את ביצועי העיצוב”.

ה- 25CSM04 הופך לחלק מתיק מוצרי הזיכרון הבלתי נדיפים של חברת Microchip המשתלבים בתוך פתרונות המערכת הכוללים מבית Microchip הבנויים סביב המיקרו-בקרים (microcontrollers) ומיקרו-מעבדים (microprocessors) 8-bit, 16-bit, ו- 32-bit שהחברה מציעה. משפחת מוצרי הזיכרון הנרחבת של חברת Microchip כוללת serial EEPROMs, NOR Flash, SRAM, ו- EERAM בכל standard serial buses ובכל standard densities החל מ- 128-bit ועד 64 Mbit.

חברת Microchip המובילה חדשנות טכנולוגית בתחום serial EEPROM יותר משלושה עשורים, מספקת ללקוחות כמיליארד מכשירי EEPROM מדי שנה.

כלי פיתוח

התקני ה- 4 Mbit serial EEPROM של חברת Microchip נתמכים על ידי ערכת MPLAB® Starter Kit למוצרי Serial Memory. הערכה כוללת לוח ממשק זיכרון טורי, מארז serial EEPROM starter, כבל USB, תקליטור CD המכיל את סביבת הפיתוח המשולבת (IDE) MPLAB X Integrated Development Environment, מודל תוכנה Total Endurance וכלי ממשק serial EEPROM.

מחיר וזמינות

משפחת התקני הזיכרון 25CSM04  זמינה בשלוש אפשרויות מארז החל מ- 2.32$ בכמויות של 10,000 יחידות. לקבלת מידע נוסף, אנא פנו אל נציג מכירות של חברת Microchip, מפיץ מורשה ברחבי העולם, או בקרו באתר האינטרנט של חברת Microchip. לרכישת מוצרים המוזכרים כאן בקרו בפורטל הרכישה שלנו (purchasing portal) או פנו למפיץ מורשה של חברת Microchip.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות