חדשות היום

INNONATION של משפחת גל-אור משיקה מרכז חדשנות בסין בהשקעה של 3 מיליון דולר

המרכז החדש שהוקם בהאנגז’ו, בירת האינטרנט, ה- AI והבלוקצ’יין של סין, יקדם שיתופי פעולה, השקעות ועסקאות בין חברות ישראליות לבין ענקיות מקומיות ובראשן עלי באבא, ענקית הרכב Geely וחברות מדיקל

בשורה ליזמים ולאנשי עסקים ישראלים שחותרים להיכנס לשוק הסיני או להרחיב את עסקיהם במדינת הענק: פלטפורמת החדשנות והשת”פ העסקי INNONATION, המנוהלת על ידי משפחת גל-אור, השיקה מרכז חדשנות בעיר האנגז’ו (Hangzhou) שבדרום סין. ממשלת מחוז ג’ג’יאנג שבה שוכנת האנגז’ו השקיעה 3 מיליון דולר בהקמת מרכז החדשנות בעיר. המרכז ממוקם בשתי קומות מרכזיות בבניין משרדים של 24 קומות במתחם שנבנה על ידי חברת Sunac, מחברות הבנייה הגדולות בסין.

INNONATION מתכוונת להקים בשיתוף עם ממשלת סין מרכזיPowerhouse  נוספים בסין בהשקעה כוללת של יותר מ-10 מיליון דולר. המרכז החדש מתווסף לשני מרכזי Powerhouse שהוקמו בשנים האחרונות בבייג’ינג וברמת החייל בתל אביב (בהשקעה של 4 מיליון דולר). מרכזי ה-Powrerhouse בבייג’ינג ובתל אביב הפכו בשנים האחרונות למנוע אדיר של לידים ועסקאות בין חברות וטלנטים בסין, ישראל וצפון אמריקה. כך, לדוגמה, ה-Powerhouse בבייג’ינג משמש כיום כבסיס להרחבת עסקיהן של חברות ישראליות כמו טאבולה, סטרטסיס, התעשייה האווירית, אל על ועוד.

INNONATION, שהוקמה בשנת 2016 על ידי אמיר גל-אור יחד עם שני בניו (רז ועמית), מתמחה בקידום שיתופי פעולה בינלאומיים, חוצי גבולות, בין חברות, ממשלות, וטלנטים בסין, ישראל וצפון אמריקה. במסגרת זו מרכזי Powerhouse מסייעים לפתח אקו-סיסטם של שיתופי פעולה ועסקאות בין המדינות באמצעות מגוון שירותים ייחודיים וביניהם: שטחי משרד שמארחים חברות וטלנטים, מחקרי שוק לזיהוי פוטנציאל של חברות,  מערכת AI שסורקת מאגר גלובאלי של חברות ומבצעת התאמה מדויקת בין שותפים פוטנציאליים, תשתיות תקשורת לקיום מפגשים ווירטואליים, אולמות לכנסים, קורסים, הדרכות ואירועי העשרה, שירותים משפטיים, שירותי מדיה לקידום יזמים וחברות בתקשורת ועוד.

עמית גל-אור, שותף ומבעלי INNONATION: “האנגז’ו נחשבת לאחד ממרכזי העסקים והטכנולוגיה הצומחים והחשובים החשובים בסין. בעיר פועלות עשרות אלפי חברות טכנולוגיה ובראשן עלי באבא על כל שלוחותיה, יצרנית הרכב Geely ושורה של חברות מדיקל מובילות. האנגז’ו היא בירת האינטרנט, ה-AI והבלוקצ’יין של סין ויש לה מעמד מיוחד גם בתעשיות הרכב והמדיקל העולמיות. אנחנו פותחים עתה דלת רחבה לשיתופי פעולה עסקיים בין חברות וטלנטים ישראלים לבין חברות, משקיעים וגורמי ממשלה בעיר. לעלי באבא יש כמובן משקל סגולי ייחודי ואנו נסייע ככל יכולתנו בעזרת הקשרים והידע שרכשנו במהלך 20 שנות פעילותנו בסין לחבר חברת ענק זו ליזמים ולאנשי עסקים ישראלים”.

גל-אור הוסיף: “האנגז’ו היא כיום עיר היי-טק מהמובילות בסין ויש חשיבות רבה בנוכחות ישראלית משמעותית בה. העיר וממשלת המחוז חותרים לשיתופי פעולה עם ישראל והן אף מוכנות להשתתף במימון ה-Powerhouse החדש לצורך זה. האנגז’ו קרובה לשנחאי (שעה נסיעה ברכבת) והמיקום אטרקטיבי גם מבחינה זו”. גל-אור ציין כי “נשיא סין, שי, כיהן כראש ממשלת המחוז לפני שהתמנה לתפקידו הנוכחי ועד היום הוא מאציל מרוחו על העיר ומלווה את פיתוחה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות