נובלסאט וחלל תקשורת מציגות את היעילות הספקטראלית הגבוהה בעולם באמצעות הלוויין עמוס- 1

החברות הדגימו יעילות של מעל 10 ביט להרץ בערוץ תקשורת נתונים רחב

רעננה ורמת גן, ישראל –15  ספטמבר , 2020 –נובלסאט, ספקית עולמית מובילה של קישוריות תוכן באמצעות לוויין, וחלל תקשורת (בורסת ת”א: SCC), מפעילת לווייני התקשורת “עמוס” הודיעו היום על הדגמה מוצלחת של העברת ערוץ תקשורת בקיבולת גבוהה על גבי הלוויין הדיגיטלי המתקדם עמוס-17, תוך השגת יעילות ספקטרלית של 10.5  ביט להרץ באמצעות שימוש בטכנולוגיית DUET™  של נובלסאט המאפשרת תקשורת דו-כיוונית בערוץ יחיד.

באמצעות אלומות הלוויין של עמוס-17, המודמים הלווייניים של נובלסאט הציגו ערוץ תקשורת נתונים סימטרי אשר הגיע לקצבי העברת נתונים של 854 מגה ביט לשנייה על גבי ערוץ של 81.6 מגה הרץ, ושל 753 מגה ביט לשנייה על גבי ערוץ של 72 מגה הרץ, המהווים יעילות ספקטראלית של 10.5 ביט להרץ.

“תצורת הגל הייחודית של נובלסאט מביאה ערך רב ללקוחותינו ואנו שמחים להדגים את הביצועים יוצאי הדופן האלו באמצעות הלוויין החדשני והדיגיטלי עמוס-17,” אמר אביב רונאי, סמנכ”ל שיווק ומוצרים בנובלסאט. “באמצעות העליונות הטכנולוגית שלנו, פתרונות הקישוריות הלוויינית שלנו הפכו לבחירה המובילה של ספקי תקשורת ברחבי העולם, המעויינים לתמוך ביישומים תובעניים ביותר.”

עמית חומש, מנהל מוצר בחלל תקשורת, מסר “אנחנו שמחים להדגים יחד עם נובלסאט את הקצבים הגבוהים מאוד שלקוחותינו יכולים לקבל באמצעות אלומות עמוס-17 המספקות קצבים ויעילות ייחודיים באפריקה שמדרום לסהרה. יחד עם נובלסאט, אנו מסוגלים לתת מענה לפלחי שוק חשובים באמצעות פתרונות חסכוניים, קלים להתקנה ולתחזוקה.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות