חדשות היום

תוכנית הסטארט-אפים של אינטל מתרחבת למדינות נוספות

Intel Ignite, תכנית הסטארטאפים של אינטל, פותחת סניפים חדשים בגרמניה וארה”ב

בוב סוואן, מנכ”ל אינטל העולמית: “כבר בשנתה הראשונה, תוכנית Intel Ignite עלתה בהרבה על ציפיותינו”

תל אביב, ישראל – בספטמבר, 2020 – אינטל הודיעה היום על השקת שני אתרים חדשים של Intel Ignite באוסטין שבטקסס ובמינכן שבגרמניה בהמשך להצלחת התוכנית בישראל. Intel Ignite הינה תכנית הצמיחה של אינטל לסטרטאפים אשר הושקה ב- 2019. זהו הצעד הראשון של התרחבות התוכנית אשר צפויה להגיע למספר ערים ברחבי אירופה, צפון אמריקה ואסיה.

Intel Ignite הינה תוכנית של 12 שבועות, במהלכה 10 סטרטאפים הנמצאים בשלבים הראשונים שלהם זוכים למנטורים אישיים מאינטל ולמומחים עולמיים. חברות המשתתפות מקבלות גישה לטכנולוגיה, למובילים עסקיים, וכן למידע ולקשרים המגיעים עם קבלתם לאחת מהתוכניות המאתגרות והתחרותיות ביותר בעולם.

הצוות של Intel Ignite בחר להקים תוכניות באוסטין ובמינכן משום שבערים אלו קיימים אתרים של אינטל עם סביבת סטרטאפים מובילה הכוללת בתוכה ריכוז גבוה של חדשנות, טכנולוגיה וכשרון.

התוכנית נפתחת כעת לקבלת מועמדים לסבב השלישי שייערך בתל אביב. תוכניות Intel Ignite באוסטין ובמינכן יחלו במחצית הראשונה של 2021. הרישום לתוכנית במינכן ייפתח ברבעון הרביעי של 2020 וחברות מכל אירופה יוכלו להגיש את מועמדותן. לתוכנית באוסטין יהיה בסיס פיזי במרכז קהילת הסטרטאפים. הליך הבחירה והתוכנית כולה יהיו מקוונים בהתאם להנחיות ההתמודדות עם הקורונה.

הקריטריונים עבור חברות המעוניינות להירשם כוללים: מימון של מינימום 1 מיליון דולר (סיד, סבב A), צוות מימון מנוסה, IP משמעותי ונתח שוק פוטנציאלי משמעותי. הסטרטאפים חייבים להיות בתחום הטכנולוגיה. אינטל איגנייט לא דורשת מימון מהחברות כחלק מהשתתפותן בתוכנית זו.

“המטרה של אינטל היא ליצור טכנולוגיות משנות עולם המשפרות את חיי כל האנשים בעולם”, אמר בוב סוואן, מנכ”ל אינטל. “השקנו את Intel Ignite ב- 2019 הן על מנת לעזור לחברות סטרטאפ במסע שלהן להצלחה והן על מנת לספק לעובדי אינטל הזדמנות לקדם את מטרתנו. כבר בשנתה הראשונה, תוכנית Intel Ignite עלתה בהרבה על ציפיותינו, ועל רקע הישגיה המוכחים והאסטרטגיים בחרנו להרחיב את פעילותה”.

“Ignite נוצרה על מנת לסייע לסטרטאפים לגלות את הפוטנציאל שלהם ולחבר אותם עם מומחים מאינטל. אנו מרחיבים את התוכנית למספר ארצות כך שנוכל לעבוד עם מגוון חברות סטארטאפ בהתמודדות עם האתגרים הגדולים בעולם”, אמר צחי וייספלד, מנכ”ל Intel Ignite. “הסטארטאפים שאנו מחפשים לא חוששים מסלילת דרך חדשה ולא פוחדים מלקיחת החלטות אמיצות. עובדי אינטל המלווים את הסטארטאפים באיגנייט מתמודדים עם אתגרים לעבוד יותר מהר ויצירתי והם מקבלים פרספקטיבה על איך חברות אחרות ויזמים פועלים, ליצירת תוצאות מהירות והישגים עסקיים משמעותיים”.

Intel Ignite סיימה שני מחזורים מוצלחים בישראל תוך ייצוג סטרטאפים ממגוון תעשיות ביניהן בינה מלאכותית, אבטחת סייבר ו- IoT ; תחומים בהם אינטל יכולה לספק הכוונה על בסיס הניסיון הרב שלה – החל מהנדסה, ייצור ושיווק, כמו גם סיוע בקשרים בתעשייה.


תמונת כותרת:

צחי וייספלד מנכ”ל Intel Ignite, יניב גרטי מנכ”ל אינטל ישראל, מנהלי אינטל בישראל ונציגי קרנות ההון סיכון

צילום: Intel Ignite

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות