רפאל וחברת Anyvision  מקימות חברה חדשה לפיתוח ושילוב טכנולוגיות בינה מלאכותית וזיהוי מטרות אוטומטי (ATR)

החברה תיקרא SightX  ותהיה בבעלות משותפת של רפאל ובעלי המניות של Anyvision

רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע”מ, יחד עם חברת Anyvision השלימו השבוע הקמתה של חברה חדשה- SightX, לפיתוח טכנולוגיות זיהוי ועקיבה מתקדמות, תוך שילוב יכולות בינה מלאכותית שיותאמו לשימושים צבאיים. היכולות הללו עתידות גם להשתלב במערכות רפאל הקיימות.

חברת SightX  החדשה, תתבסס על תשתיות המחלקה הצבאית של Anyvision , אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום טכנולוגיות ראייה ממוחשבת, שאף זכתה בפרסים יוקרתיים על טכנולוגיות זיהוי הפנים שלה, אשר נמצאות בשימוש במעברי גבול.

SightX  תהיה בבעלות משותפת של רפאל ושל בעלי המניות של Anyvision. החברה המשותפת תפעל ממרכז הארץ, ותכלול כמה עשרות עובדים. כבר כעת נמצאת SightX בתנופת גיוסי כח-אדם, אשר תימשך לאורך השנה הקרובה.

 חברת רפאל, המפתחת יכולות ראייה ממוחשבת מתקדמות בשלושת העשורים האחרונים, מבצעת את המהלך הזה כחלק מהאסטרטגיה העסקית לשמירת המובילות הטכנולוגית של החברה.

זיהוי מטרות אוטומטי (ATR) היא אחת הטכנולוגיות המתפתחות והחדשניות בשנים האחרונות בעולם הראייה הממוחשבת, ומאפשרת לאמל”ח חכם לרכוש מטרות על פי מבנים, מיפוי ודפוסים ויזואליים. טכנולוגיה זו, אשר משולבת זה מכבר במערכות של רפאל, משדרגת בצורה משמעותית את יעילות ואיכות ביצוע המשימות של טילים מדויקים, כטב”מים, ואמצעי תצפית.

מנכ"ל רפאל, אלוף (מיל') יואב הר-אבן

מנכ”ל רפאל, אלוף (מיל’) יואב הר-אבן

מנכ”ל רפאל, אלוף (מיל’) יואב הר-אבן, בירך על השלמת העסקה ואמר: ” אנו שמחים על הקמת חברת SightX  בשיתוף עם חברת Anyvision, מהחברות המובילות בתחום הראייה הממוחשבת והבינה המלאכותית. העסקה הושלמה השבוע על רקע שאיפתה של רפאל להיות מובילה טכנולוגית עולמית בכל הקשור לטכנולוגיות העתיד, ביניהן גם טכנולוגיות ראייה ממוחשבת. שיתוף הפעולה בין החברות יוליד טכנולוגיות חדשות ופורצות דרך, ויאפשר לרפאל לתת פתרונות מתקדמים ביותר ללקוחותיה בארץ ובעולם”.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות