חדשות היום

Digi-Key : מהתחלה צנועה להובלה כלל-עולמית

במהלך המגיפה העולמית ראינו חידושים טכנולוגיים מבריקים המגיעים מלקוחות בישראל אשר התאימו הן את מחלקות התכנון והן את מפעלי הייצור שלהם לדרישות המיידיות שנגרמו כתוצאה מנגיף הקורונה COVID-19. היכולת של DigiKey לספק גם מלאי וגם משלוח אמין של רכיבי מפתח הייתה קריטית בסיוע לכך. אך הלקוחות שלנו היו הגיבורים האמיתיים. המכירות מתחילת השנה ועד היום עלו ב- 6% לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה והגיעו לצמיחה דו-ספרתית לאחרונה בישראל.

הסיפור של Digi-Key: מהתחלה צנועה להובלה כלל-עולמית

Kevin Brown, סגן-נשיא, מותג ושיווק, Digi-Key Electronics

סיפור ההצלחה של Digi-Key Electronics הוא עדות לעבודה הקשה, למחויבות ולרוח היזמית של יותר מ-4,000 העובדים שלנו ברחבי העולם, ולחדשנות של יותר מ-535,000 לקוחות שלנו. זהו הסיפור כיצד חברה פרטית קטנה עם התחלה צנועה בשנת 1972 המשיכה לגדול במהירות ולהפוך למובילת תעשייה של 3 מיליארד דולר כיום.

עבור אלה שאינם מכירים, המטה של Digi-Key נמצא ב-Thief River Falls, ‏Minnesota, עירה של קצת יותר מ-8,500 תושבים, בפינה הצפון-מערבית של Minnesota. עירת Thief River Falls, שנמצאת במרחק נסיעה של מעט יותר משעה דרומית לגבול קנדה, אינה נמצאת קרוב לשדות תעופה עיקריים או לריכוז גדול של עובדים.

כמו חברות גדולות רבות, Digi-Key‏ התפתחה מתוך להט, ולהט זה היה חובבות רדיו. בשנת 1972, Dr. Ronald Stordahl התחיל למכור את ה-“Digi-Keyer” – ערכה עבור מפעילי חובבות רדיו שעזרה לשדר קוד Morse. זה הוביל למכירת רכיבים, ראשית לחובבי אלקטרוניקה ולאחר מכן לשוק המסחרי.

Digi-Key‏ מתמידה בהוספת מוצרים למלאי שלה ומספקת מוצרים אלה ללקוחות היכן שהם נמצאים, תוך 24 שעות בארה”ב ותוך 48-60 שעות ברחבי העולם. Digi-Key שולחת יותר מ-15,000 חבילות ליום ממטה החברה שלנו ב-Thief River Falls.

אנחנו גם נשארנו נאמנים לעיר ההולדת שלנו Thief River Falls. אף-על-פי שהיה קל יותר להעביר את המטה שלנו לעיר גדולה יותר, עם גישה לכוח עבודה גדול יותר, Digi-Key‏ המשיכה להשקיע בקהילה. התרבות שלנו היא סוד ההצלחה שלנו ורצינו לשמר אותה כגורם מבדל בתעשייה שלנו.

פרויקט הבנייה הגדול ביותר כיום בארצות הברית, מרכז ההפצה של מוצרים (PDC) החדש של Digi-Key‏ מהווה השקעה של יותר מ-400 מיליון דולר ומשתרע על יותר מ-200,000 מטר מרובע. ה-PDC צפוי להיות פעיל במלואו בקיץ 2021 ויכלול מסוע אוטומטי באורך מעל 25 מייל ו-55 דלתות עגינה. כוח העבודה שלנו גם כן יורחב משמעותית, כשאנו מצפים לגייס יותר מ-1,000 עובדים במשך 10 השנים הבאות.

כיום Digi-Key מציעה ברחבי העולם יותר מ-10.6 מיליון מוצרים, עם יותר מ-2.4 מיליון במלאי ומוכנים למשלוח מידי, מיותר מ-1300 יצרנים בעלי שם-מותג איכותי. עם משרדים בארצות הברית, תל אביב, מינכן, שנחאי ומקומות מפתח אחרים, אנחנו מפיץ הרכיבים האלקטרוניים הרביעי בגודלו בצפון אמריקה מתוך יותר מ-300 מפיצים והשישי בגודלו ברחבי העולם. פילוסופיית העסקים של Digi-Key בה הלקוח נמצא במרכז ממשיכה להניע את הגידול המהיר וההצלחה של החברה.

חסוך זמן ותתיעל עם משאבי ניהול מפרט חומרים (BOM) של Digi-Key

Jeremy Purcell,‏ senior digital product owner,‏ Digi-Key Electronics

מפרט חומרים (BOM) הוא רשימת החלקים שלך והוא ייחודי לך. ה-Digi-Key BOM Manager מתוכנן להקל על תהליך הניהול והתחזוקה של מפרט החומרים (BOM) בהתבסס על הצרכים שלך. עם מאפייני שמירה והעברה לארכיון של עדכונים, הכפלה במספר המכלולים ושיתוף פעולה עם אחרים, ה-Digi-Key BOM Manager הוא באמת יחיד-מסוגו.

ניתן למצוא את ה-BOM Manager החינמי בפינה השמאלית העליונה של אתר האינטרנט של Digi-Key, או מתחת ל”כלים שלי” אם נכנסת לפרופיל “Digi-Key שלי”. מהקישור, אתה יכול להתחיל מפרט חומרים חדש על ידי העלאת קובץ או על ידי התחלת מפרט חומרים (BOM) חדש שניתן להוסיפו מאוחר יותר. בקישור BOM Manager‏ קיים גם סיור מוצר וירטואלי שלם עם הוראות צעד-אחר-צעד עבור כל תהליך ניהול מפרט החומרים (BOM) גם כן.

הניסיון לעקוב אחר השינויים המתרחשים במפרט חומרים (BOM) יכול להוות הסחת דעת עבור אנשים רבים וה-BOM Manager מקל בהרבה על הסחת דעת זו על ידי מעקב אחר שינויים, חזרות, הזמנות ועוד. אנשי בקרת מוצר וניהול מלאי מעריכים במיוחד את היכולת לראות היסטוריה של “מעקב שינויים” של מפרט החומרים (BOM) שלהם.

‏במידה רבה זהו כלי לשירות עצמי בקצה הקדמי, בו לקוחות מעלים את הרשימה שלהם, בוחרים את החלקים שלהם, מזינים את המפרטים שלהם וכו’. אחר כך כשהלקוח מעביר אותו כדי שישמש בסיס לבקשת‏ הצעת מחיר, אנו בקצה האחורי משקיעים זמן כדי לעבור ידנית על החלקים ולהבטיח שהם בחרו באופציות הטובות ביותר, שאין ברשימה חלקים מיושנים, אלטרנטיבות טובות יותר וכו’. אנו מבצעים עבודה ידנית רבה בקצה האחורי כדי להבטיח שמפרט החומרים (BOM) שלהם מעודכן וניתן להזמנה.

ה-BOM Manager גם ייחודי למיקום הבינלאומי של‏ הלקוח, כך שאם יש הגבלות אספקה של חלקים, אלו יבואו לידי ביטוי בזמינות החלקים, והצעות מחיר ותמחור חלקים יוצגו במטבע המועדף של הלקוח.

באופן כללי, ה-BOM Manager‏ מציע נוחות רבה מאוד ללקוחות שלנו ומרכז את כל מידע מפרט החומרים (BOM) בו מעוניינים במקום ובפורמט קל לצריכה. אנחנו בילינו שנים באיסוף וליטוש הנתונים הזמינים עבור ה-BOM Manager שלנו, והוא מציע מעל הממוצע, כולל נתונים פרמטריים וסביבתיים וכן מידע על מילוי מגבלות יצוא. הימצאות הנתונים ברקע מפרט החומרים (BOM) שלכם מהווה יתרון גדול נוסף, ואנחנו תמיד מוסיפים למערכת איסוף הנתונים שלנו ומבטיחים שהכל מדויק ומעודכן.

Digi-Key מחויבת לתמוך בלקוחות שלנו בכל דרך אפשרית, וה-BOM Manager החינמי שלנו הוא דרך אחת נוספת לעשות זאת. אם אי-פעם תזדקק לסיוע בנושא מפרט החומרים (BOM) שלך, צוות התמיכה הטכנית שלנו זמין 24/7 ונשמח להדריך אותך בתהליך.

כל יום במחסן Digi-Key ממוקד בלקוח

Chris Lauer, סגן-נשיא מימוש הזמנות, Digi-Key Electronics

בכל יום ב-Thief River Falls,‏ Minnesota, תראה מטוסים ממריאים ללא הפסקה משדה התעופה האזורי הקטן ליד מטה Digi-Key. לעיתים קרובות יותר מאשר לא, מטוסים אלה נושאים חלק מ-20,000 החבילות ש-Digi-Key שולחת ליותר מ-8,000 לקוחות ברחבי העולם ביום אחד.

לאלה שאינם מכירים, Thief River Falls,‏ Minnesota, היא עירה של קצת יותר מ-8,500 תושבים, בפינה הצפון-מערבית של Minnesota ורק 60 מייל מהגבול הקנדי. אנחנו בהחלט לא במרכז העולם, אבל במשך יותר מ-42 שנים פיתחנו את התשתית ואת השותפויות הדרושות כדי להבטיח שהמוצרים שלנו מגיעים ללקוחות בכל מקום בו הם נמצאים, תוך 24 שעות בארה”ב ו-48 עד 60 שעות ברחבי העולם.

כיצד אנחנו עושים זאת? אם אתה צועד אל תוך המחסן, מה שאתה רואה דומה למה שתראה אם תצפה בבלט. הצוותים והתהליכים שלנו מסונכרנים בצורה מושלמת וממוטבים ללא הפסקה מבחינת מהירות ואיכות. מה שעשוי להיראות כמחסן רגיל הוא בעל גורם מבדל עיקרי אחד: כל אדם בודד שעובד בו יודע שהם בעסק של בני אדם ולא רק בעסקי לוגיסטיקה.

הלקוח הוא שמניע את עסקי הלוגיסטיקה שלנו, בדיוק כפי שהם עושים עם כל חלק אחר בחברה שלנו. מנטליות זו מאתגרת את הסטטוס קוו של מרבית המחסנים והמטרה שלנו היא שהלקוחות שלנו יאמרו “Digi-Key גורמת לזה לקרות”.

אולי הדוגמה המפורסמת ביותר לכך ניתנת להמחשה על ידי מצב שקרה לפני מספר שנים עם Elon Musk. היזם הטכנולוגי המפורסם נזקק לחלק בחירום עבור שיגור ה-SpaceX שלו, אך זה קרה ביום ראשון ו-Digi-Key הייתה סגורה. Elon הטיס מישהו אל Digi-Key ואחד מהעובדים שלנו בא לחברה למרות שהמחסן היה סגור, מצא את החלק ידנית וארז אותו.

ההבדל הייחודי ב-Digi-Key הוא שעבורנו אין זה משנה אם מדובר ב-Elon Musk או לא. המסירות שלנו להזיז הרים עבור הלקוחות שלנו זהה באם מדובר במיליארדר מפורסם בעולם או בחובב הקטן שעובד מהמוסך שלו. מאות סיפורים דומים שזורים בניסיון היום יומי של העבודה במחסן שלנו.

להעביר שעת עבודה במחסן Digi-Key שלנו יכול להיות כרוך בלחץ רב. אך בסוף היום, כשעוזבים את המחסן, אין דבר יותר משביע רצון מלדעת ששלחנו יותר מ-20,000 חבילות ללקוחות מסביב לעולם. כל אחת מהחבילות הללו מייצגת חדשנות, ועל ידי התמדה במחויבות שלנו ללקוחות שלנו, אנחנו נמצאים בקווי החזית של תדלוק חדשנות ברחבי העולם.

יום אחד אצל התמיכה הטכנית של Digi-Key: תדלוק חדשנות של לקוחות כדי לשפר את העולם

נכתב על ידי Jason Starren, מנהל הנדסת יישומים בכיר בחברת Digi-Key Electronics

אצל התמיכה הטכנית של Digi-Key אנחנו תמיד עסוקים במתן שירות לאנשים, מענה על שאלות, מתן ייעוץ ואישור הזמנות. אנחנו מספקים תמיכה טכנית לכל הלקוחות שלנו באמצעות ארבע מדיות שונות: הפורומים המקוונים שלנו, צ’ט לקוחות, דוא”ל ושיחות טלפון.

באופן כללי, צורת התמיכה הטכנית הנפוצה ביותר היא ה-Digi-Key TechForum שלנו – היכן שאנחנו תומכים ביותר מכפליים אנשים בהשוואה לשאר המדיות גם יחד. בכל פעם שלקוח מעלה שאלה ב-‏TechForum, הטכנאי הפנוי הבא עונה תשובה מידית. כמובן, הרבה מאד לקוחות מסוגלים לענות על שאלות של לקוחות אחרים, דבר שאנחנו אוהבים לראות גם כן.

בנוסף להפעלה של ארבעת המדיות לתמיכה טכנית, הצוות שלנו כותב בקביעות בלוגים, מאמרים ותוכן טכני עשיר אחר עבור ה-eeWiki‏ שלנו ומשתתף באתר Maker.io שלנו. המטרה שלנו היא לפתור מראש את הבעיות של הלקוחות שלנו, עוד לפני שהם מודעים לקיומן. ניתוח של מדיות התמיכה הטכנית המקוונות השונות הללו מאפשר לנו לעשות זאת. אנחנו מחפשים בקביעות ברשומות שלנו כדי למצוא מגמות, באילו סוגי מוצרים משתמשים האנשים, מה השאלות שלהם וכו’, כדי לתעדף את המידע הנדרש ביותר על ידי הלקוחות שלנו.

חלק מהלקוחות שלנו אולי לא יודעים שצוות התמיכה הטכנית שלנו מקדיש זמן לא מבוטל למתן יעוץ ללקוחות – באם זה בנושא בחירת מוצר והתאמתו, או ידע טכני אחר. אנשים מתקשרים לעתים קרובות לצוות שלנו עבור עצה ומומחיות טכנית עשירה.

לדוגמה, לאחרונה התייעץ איתנו רופא שפיתח אבי-טיפוס של מכונות הנשמה לחירום כדי להקל על משבר ה-COVID-19. הרופא התקשר לצוות שלנו ואחנו עבדנו אתו כדי לקבוע מה דרוש עבור אבי-הטיפוס, ולמחרת שלחנו לו את החלקים.

סיוע לחדשנים כמו הרופא הזה הוא החלק המתגמל ביותר הקשור לעבודה בתמיכה טכנית ב-Digi-Key. ללמוד אודות כל הפרויקטים האלה ואחר כך לראותם ממומשים ונותנים פירות גורם לסיפוק רב. כל יום כאן הוא שונה, אנחנו מקבלים מגוון שאלות מחובבים, יוצרים, מהנדסים, חברות בעלות שם מותג וכו’, וכולם עובדים על סוגים שונים של פרויקטים חשובים.

בסופו של דבר, יום אצל התמיכה הטכנית של Digi-Key הוא הנאה. אנחנו אוהבים ללמוד על מה היוצרים השונים עובדים – באם הלקוח בונה משטח עליון של בר שיכול לחוש כשכוסו של מישהו ריקה, עד פיתוח פנס איתות עבור פלטפורמה של צייד. האנשים שמתקשרים לתמיכה הטכנית של Digi-Key משנים את העולם היום כדי לשפר את המחר עבור כולם.

Digi-Keyמכירות: תומכת בלקוחות בכל צעדי תהליך החדשנות

Tom Treichel, דירקטור בכיר, global assigned accounts אצל Digi-Key Electronics

מודל העסקים של Digi-Key בנוי על שימת הלקוח במקום הראשון בחשיבות והדבר מגובה על ידי העקרונות של עקביות ורציפות. אנחנו מספקים יותר מ-10.6 מיליון מוצרים ברחבי העולם, עם יותר מ-2.4 מיליון במלאי ומוכנים למשלוח מידי (תוך 48 שעות למרבית היעדים באירופה), וממעל ל-1300 יצרנים בעלי שם-מותג איכותי.

צוות המכירות הכלל-עולמי שלנו מוקדש לתמיכה בלקוחות בכל צעד שלהם של חדשנות ותהליך תכנון. לעיתים קרובות אנחנו המגע הראשון של הלקוח עם Digi-Key‏ והצוות שלנו גאה מאד בסיוע ללקוחות להשיג את החלקים שהם רוצים מאספקת המלאי הגדולה שלנו, במסגרת הזמן בה הם זקוקים להם.

חברי צוות פיתוח עסקי ברחבי העולם תומכים בשווקים המקומיים שלהם. הצוות הכלל-עולמי שלנו מביא ידע מקומי, פרקטיקות ומומחיות בשפה מקומית לבסיסי הלקוחות הספציפיים שלהם. ומשרדי המכירות שלנו במינכן, Enschede ותל אביב מספקים מכירות מקומיות ותמיכת שירות לקוחות בזמן מקומי ובשפות מרובות.

אנחנו מחויבים להציע את מבחר המוצרים הרחב ביותר ורמות גבוהות של מלאי כדי להבטיח שלקוחות יכולים להשיג את מה שהם צריכים, מתי שהם צריכים, בכל מקום בו הם ממוקמים. שילוב התחייבות זו עם המודל המקוון שלנו ושירות לקוחות באיכות גבוהה מבטיחים ניסיון לקוח אמין, עקבי, במיוחד בזמנים קשים.

המחסן המרכזי של Digi-Key‏ בארה”ב משרת את הלקוחות שלנו ברחבי העולם, כדי לספק עקביות ויעילות בזמנים של שינוי. יש לנו יחסים קרובים עם השותפים הלוגיסטיים שלנו, ובכך מביאים שכבה נוספת של ביטחון ללקוחות שלנו. אנחנו מסוגלים לספק מוצרים למרבית החלקים של אירופה תוך יומיים, בעקביות, בדרך כלל תוך 48 שעות.

online schedulingregister onlineאנחנו גם ממשיכים להשקיע בלקוחותינו באמצעות כלים חדשים ותמיכה, כולל התוספת של יותר מ-200 ספקים חדשים ו-300,000 מוצרים חדשים. כלי אחד שפיתחנו לאחרונה הוא (https://www.digikey.co.il/en/help/features-updates/scheduled-shipments), שנותן ללקוחות ישראליים את הנוחות לתכנן ולבצע הזמנות מראש, במטבע המקומי שלהם. לקוחות כגון יצרנים על פי חוזה, יצרני OEM ואחרים, שמעוניינים בכמויות מעבר לכמויות אופייניות להנדסה או אב-טיפוס, כעת יש להם את היכולת לנהל תכנון ואספקה מכלי תזמון מקוון קל לשימוש, ללא מגבלת מינימום הזמנה או כמות. כדי להתחיל, לקוחות פשוט צריכים להיכנס לעמוד (https://www.digikey.co.il/en/help/why-register?_ga=2.212341590.395235027.1592971298-1399271158.1592971298).

כשתעשיית הרכיבים האלקטרוניים מנווטת לצד הלקוחות שלנו בזמנים חסרי-תקדים אלה, Digi-Key‏ נשארת מחויבת להיות שותף הפצה יציב ואמין. אנחנו גם תמיד מקבלים בברכה משוב לקוחות כדי להבטיח שאנו השותפים הטובים ביותר האפשריים כשלקוחותינו מנווטים בזמנים קשים אלה.

 

לעשות היום היא החדשנות הגדולה של המחר

Kevin Walseth, מנהל פיתוח מערכת אקולוגית עסקית, Digi-Key Electronics

אם אתה כמוני, אתה אוהב חדשנות וטכנולוגיה. זה אף פעם לא מספיק ואני תמיד מחפש גאדג’טים מגניבים יותר, פתרונות מאולתרים ויצירתיים לבעיות תוכנה וחומרה ודרכים לשפר דברים. אני בטוח שמרביתכם כבר שמעתם את המושג “maker” מרחף מסביב. קשה להגדיר מה הוא maker, כי כל אחד או שהוא כבר maker או יכול להפוך להיות כזה. אין זה משנה אם אתה גנן שמנסה לגרום לירקות שלך לגדול, מדען שעובד על ריפוי מסרטן או אם אתה כמוני ובאמת אוהב ליצור דברים מאלקטרוניקה.

לפי דעתי, העיקר בלהיות maker הוא לחדש. חדשנות היא מה שמעצבת את העתיד. חברות גדולות רבות התחילו בחניה, מרתף, או מושב אחורי של‏ מכונית. רק להזכיר כמה – Hewlett Packard, ‏Harley Davidson,‏ Apple ו-Digi-Key Electronics. ‏makers אלה היה להם את רגע ה-“ah-ha” והבינו שמה שהיה להם היה גדול ולימים שינו את העולם בדרכים רבות. אך making איננו תמיד לעשות את זה בגדול, זה גם אודות להנות ממה שאתה עושה וללמוד דברים חדשים.

עם למידה, חייב להיות מורה. אני ביליתי תקופה מסוימת בללמד מוחות צעירים נלהבים את אמנות האלקטרוניקה. לעבוד צעד-אחר-צעד על פרויקט עם קבוצה גדולה של ילדים איננו תמיד קל. להתחיל עם סקירה על מהות הפרויקט ולהסביר שחומרה היא פריט‏ פיזיקלי ותוכנה היא כיצד אתה מתכנת אותה יכול להיות מענין לחלקם, אך אחרים מאבדים ענין במהירות. אבל ברגע שאתה מתחיל עם תכנות מעשית ואתה מראה לילדים כיצד להעביר משהו ממחשב ללוח פיזי שהם יצרו, האורות נדלקים. החלק החביב עלי הוא לתת להם זמן חופשי לחדש ולראות מה יעלה במוחם הצעיר והמבריק, זה באמת לא פחות ממדהים.

אם תסתכל 20 שנים לאחור, היה קשה מאד לחדש ולעשות דברים עם טכנולוגיה. ראשית, היית צריך להיות בעל ידע נרחב באלקטרוניקה רק כדי להשתמש במוצר, אך היית צריך גם תוכנות אחרות, תכנתים ומנפי-שגיאות יקרים מאד. אבל כיום, אותו חסם כניסה הוא נמוך עד כדי עשרה דולר עבור לוח מעגל. יש גם תוכנה חינמית כמו Arduino,‏ Python ו-Makecode, וקיימים אתרי אינטרנט כמו Maker.IO של Digi-Key עם תוכן ערוך-מראש, פתרונות ומשאבים מאנשי מקצוע בתעשיה, כמו גם מעמיתיך, כדי לסייע ולהנחות אותך משלב הרעיון ועד לייצור. פלטפורמות אלו הן כאן כדי לאפשר ל-makers ליצור ללא העלות הגבוהה והכאב הכרוכים בלהתחיל מהתחלה. רבים מאתנו ה-makers מתחילים עם פרויקט שכבר קיים ובונים אותו לפי המפרט שלנו.

בשנים האחרונות ראינו שטף גדול ברחבי העולם של חללי עבודה המופעלים על ידי אנשים בעלי ענין משותף (Makerspaces). רבים מהם נמצאים בבתי-ספר, עסקים, או מוקמים בחניות. אלה חללים אופייניים שיש בהם כלים שיכולים להיות יקרים ולתפוס מקום רב, דברים כמו חותכי לייזר, מדפסות 3D, כלי עבודה בעץ, רתכות וכד’. רבים מהחללים (Makerspaces) האלה גובים דמי חבר נמוכים, או הם חלק מדמי הלימוד שלך, אך יכולים להיות בעלי ערך גבוה מאד.

היופי ב-making הוא שאין מגבלת גיל, אין חוקים למלא, אף אחד אינו אומר לך מה לעשות ואתה יכול לעשות את מה שאתה רוצה בכל מקום. אתה באמת יכול לעשות כל דבר, וכל אחד הוא maker. אני מעודד את כל ה-makers והשואפים להיות makers לבחון את האתר Maker.IO של Digi-Key כדי להתחיל. מי יודע? אולי החדשנות שלך יכולה לשנות את העולם.

עקיבות (Traceability‏), שקיפות ואמון בשוק הרכיבים האלקטרוניים

Teri Ivaniszyn, סגן נשיא מצוינות תפעול, Digi-Key Electronics

הדרישה למוצרים ברי-עקיבה ואותנטיים אינה מהווה עוד מושג חדשני, אך היא מהווה אתגר הולך וגובר עבור תעשיית הרכיבים האלקטרוניים, המתמודדת עם מקרים רבים של מוצרים מזויפים. לקוחות המתכננים ומפתחים מוצרים העשויים מרכיבים מתוך שרשרת הספקה כלל-עולמית רוצים וצריכים לדעת מהיכן מגיעים החלקים שלהם וממה הם עשויים, במיוחד בתעשיות עם ציות-גבוה כמו התקנים רפואיים, כלי-רכב ותעופה וחלל.

אין זה די עוד בפשוט לרשום רכיב למכירה באתר האינטרנט שלכם – חייב להיות אימות או אישור שהמוצר הוא מה שהוא טוען שהוא, וניתן להתחקות אחורה עד למקור שלו – יצרן הציוד המקורי (OEM) – במקרה שיהיה משהו פגום במוצר או שהוא צריך להיות מוחזר עקב כך. היצרנים שהם איטיים יותר באימוץ פתרונות טכנולוגיים כמו עקיבות עלולים למצוא את עצמם מפגרים בשוק תחרותי.

בשום מקום אין עקיבות זו חשובה יותר מאשר במזרח התיכון, שם הקירבה לתעשיית הזיופים המתפתחת הציפה את השוק בכמויות גדלות והולכות של מוצרים מזויפים. עם זאת, אתגר זה מוליד הזדמנויות חדשות לחברות ליצור תהליכים חדשים להגדלת השקיפות והעקיבות בתוך בסיסי ההספקה החוקיים שלהם.

דרישות ותקנות

ארגונים עצמאיים וגופים ממשלתיים יצרו תקנים ואישורים להבטחת העקיבות חזרה עד למקור, כמו תוכנית ההרשאה למניעת זיופים (CAAP) והארגון הבינלאומי לתקינה (ISO). חברת Digi-Key היא אחת המפיצות היחידות ברחבי העולם שאושרה באמצעות CAAP, הוכיחה כי בקרות הזיופים שלנו אומתו על ידי חברת ביקורת חיצונית והרכיבים תואמים לתקן התעופה-והחלל AS6496.

על מנת להישאר תחרותיים בשוק יותר ויותר צפוף, על הספקים להעניק שירות לקוחות פרואקטיבי ולשאת באחריות למוצרים שהם מוכרים. אצלנו ב- Digi-Key, כל אחד מ- +1,300 הספקים שלנו עובר תהליך יסודי כאשר אנו מתחילים לעבוד איתו כדי להבטיח עקיבות. הם ממלאים תיעוד ראשוני, אנו קובעים אם המוצר הוא אותנטי, ומבטיחים שמידע טכני עדכני ומדוייק יהיה זמין.

במקרה של חשד או של מוצר מזויף מאושר בשרשרת ההספקה, יש לנו תהליכים מבוססים להכנסת המוצר להסגר ולדיווח על הממצאים לספק, ללקוחות הרלוונטיים ולרשויות המתאימות.

חשיבות השקיפות הפרואקטיבית

המחויבות לשקיפות ואחריות פרואקטיביות חיונית בבניית אמון הלקוחות ומוניטין המותג. אנו יודעים שהמהנדסים ומתכנני המוצרים ברחבי העולם סומכים על יותר מ- 10.6 מיליון הרכיבים ש- Digi-Key מספקת כדי ליצור מוצרים חדשניים, ויכולתם להתחקות אחר כל בעיה חזרה לרכיבים בודדים היא קריטית. העקיבות יכולה לעזור לספק תובנה ברורה אודות השלבים השונים בתהליך הייצור. לקוחותינו משתמשים באופן קבוע במידע שאנו מספקים כדי לשפר תהליכים, לתמוך באיתור פגמים, לסייע ברגולציה ובציות ולהגן על התקינות והמוניטין של המותגים שלהם.

בנוסף לגישה שלנו המובילה-בתעשייה לשקיפות ועקיבות באמצעות הרשאות CAAP ו- ISO 9001:2015, אנו תמיד מחפשים דרכים חדשות כדי לחזק את המחויבות שלנו לספק ללקוחות רכיבים אותנטיים ועקיבים ב- 100 אחוזים.

לדוגמה, Digi-Key הייתה הראשונה בענף שהטמיעה ברקודים 2D של מוצרים, והיא חברת הפצת הרכיבים האלקטרוניים היחידה בתעשייה המספקת פונקציית סריקה בתוך האפליקציה שלנו, כך שהמהנדסים והיוצרנים ברחבי העולם יכולים לסרוק ישירות ברקודים 2D של המוצרים ישירות מהיצרנים כדי להשיג תובנות לגבי קוד התאריך/האצווה שלהם ומידע אחר על המוצרים, בכל נקודה בשרשרת ההספקה.

 

 


DIGI KEY

תגובות סגורות