חדשות היום

תמסורת פלנטרית VS תמסורת הרמונית

מהנדסים הנדרשים לתכנן מערכת עם ציר הינע, מתלבטים באיזו תמסורת להשתמש – תמסורת פלנטרית או הרמונית? אילו יתרונות יש לתמסורת פלנטרית ביחס להרמונית? והאם תמסורות הרמונית הן אכן ללא חופש (“זירו בקלש”)?

התמסורת הפלנטריות של Wittenstein מדויקות מאוד ומגיעות עם בקלש נומינאלי של החל מ- 0.5 arcmin! בנוסף, התמסורות הפלנטריות בעלות קשיחות גבוהה לפיתול ביחס לתמסורות הרמוניות, וכאשר נדרש להעביר מומנט גבוה הן מספקות דיוק גבוה.

בנוסף למומנט הנדרש להעברה, תמסורות פלנטריות מסוגלות לעמוד בפני כוחות רדיאלים וציריים גבוהים. באמצעות שימוש בתמסורות פלנטריות, אין צורך ברכיבים נוספים שיעמדו בכוחות רדיאלים וציריים. זהו יתרון משמעותי שבא לידי ביטוי בפשטות המערכת, הקטנת הנפח וחיסכון כספי.

Wittenstein  מייצרת תמסורות פלנטריות בעלות נצילות של כ- 97%. ערך זה אינו בר השגה עבור תמסורות הרמוניות שסובלות מנצילות נמוכה של 80-90%, ובמהירויות נמוכות הנצילות נמוכה עד כדי 40%. לאור הנצילות הגבוהה, התמסורות הפלנטריות של היצרן הגרמניWittenstein מאפשרות שימוש במנוע קטן וקומפקטי.

יחס הפחתה של התמסורות הפלנטריות מתחיל מיחס של 1:3. לתמסורות הרמוניות יחס הפחתה מינימאלי של 1:35. בתעשייה ישנן אפליקציות רבות הדורשות יחס הפחתה נמוך, ובמקרים אלו נרצה להשתמש בתמסורת פלנטרית.

Wittenstein Alpha הוא יצרן גרמני לתמסורות באיכות הגבוהה ביותר, מהמובילים בעולם בתחום התמסורות המדויקות. Wittenstein הוא היצרן הראשון בעולם שייצר תמסורות פלנטריות עם בקלש נמוך למנועי סרוו, והוא מספק את מוצריו למגוון לקוחות בישראל מתעשיות ביטחוניות, דפוס, רפואי, מוליכים למחצה ועוד. ליצרן קטלוג רחב של תמסורות לכל מטרה ואפליקציה: תמסורות ישרות זווית היפואידיות, חלזוניות, עם ציר חלול, דיוקים גבוהים ונמוכים ועוד. את התמסורות ניתן לקבל עם ציפוי אל חלד לסביבה ימית, שמן מיוחד לתעשיית המזון והתאמות מיוחדות לפי דרישה.

מהנדסי מדיטל ישמחו לקבל את פנייתכם, לבחון את האפליקציה בשיתוף עם יצרן התמסורות, ולהציע פתרונות מתאימים.

קטלוג התמסורות: https://cad-point.wittenstein-group.com/en


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות