CrowdStrike מצטרפת כמשקיע אסטרטגי בחברת Sixgill של אלרון

לאחר שנה מוצלחת, בה הושקעו כ-70 מיליון דולר בחברות הפורטפוליו שלה, מודיעה אלרון כי חברת הפורטפוליו Sixgill מקבלת השקעה נוספת מטעם CrowdStrike באמצעות קרן ההשקעות CrowdStrike Falcon Fund. השקעה זו תתווסף ל-15 מיליון דולר שגייסה Sixgill בסבב הגיוס הקודם, בפברואר האחרון.

Sixgill, חברת הסייבר המובילה בתחומי ניתוח ונטרול איומי סייבר באמצעות מודיעין מדויק, הודיעה היום כי  CrowdStrike , החברה האמריקאית המובילה בעולם בהגנה על נקודות קצה המועברות לענן, תבצע השקעה אסטרטגית בחברה.

ההשקעה ב-Sixgill תתבצע באמצעות קרן CrowdStrike Falcon Fund בשותפות עם Accel Partners. הקרן מתמקדת בהשקעות בחברות המפתחות פתרונות בעלי פוטנציאל לתרומה משמעותית ל- CrowdStrike ללקוחותיה. בנוסף להשקעה, שתי החברות מפתחות יוזמות משותפות ויציעו ללקוחותיהן יכולות משופרות מול איומי סייבר באמצעות מודיעין.

“תמיכתה של CrowdStrike מהווה הכרה חשובה בחוסן, ביכולות ומומחיות של Sixgill”, אמר מנכ״ל Sixgill, שרון וגנר, לשעבר מייסד ומנכ”ל Cloudyn של אלרון שנמכרה למיקרוסופט. ״CrowdStrike הבינה את הערך שהמודיעין המדויק  והכיסוי האיסופי הרחב מביא לשוק. השקעה זו נותנת תוקף לגישתנו כלפי מודיעין ביצועי ואוטומטי, ומציינת את השלב הבא בהתפתחות תגובת מנע זריזה לאיומים ברשת”.

מנהל הטכנולוגיה הראשי – CTO ב-CrowdStrike, מייקל סנטונאס, ציין כי תחום האבטחה ממשיך לעבור מהפך עצום, לאור המעבר לעבודה מרחוק בחברות רבות עם מערכות ליבה שאימצו פתרונות היברידיים. ״אנחנו מתמקדים בזיהוי סטארט-אפים אשר יוצרים אבטחת סייבר המודרנית, באמצעות שיפור האופן שבו ארגונים מתכוננים מראש לאיומי סייבר מתוחכמים”, אמר סנטונאס. “איסוף הנתונים והניתוח האוטומטי של Sixgill מספקים מודיעין עמוק ומדויק על איומים, כולל הקשר ליישום תגובות אבטחה מקדימות העוצרות פריצות מבעוד מועד״.

מוצרי איסוף הנתונים האוטומטיים של Sixgill בתחום ה-threat intelligence (מערכת האוספת מידע מודיעיני לגבי פעילות זדונית באינטרנט, בקבוצות דיון מוגנות וברשתות עמוקות ואפלות) המבוססים על כריית מידע ולמידת מכונה, מספקים התראות לאיומים בזמן אמת – כל זאת על מנת לסייע לחברות למקד את פעולות האבטחה לנוכח הקצב המתגבר של הפריצות הזדוניות.

“כניסתה של CrowdStrike כמשקיע אסטרטגי היא עדות לייחודיות ולערך יוצא הדופן של הטכנולוגיה של Sixgill, והיא כמובן מהווה קפיצת מדרגה עבור החברה”, מסר זוהר רוזנברג, CSO באלרון, ״כבר בהשקעת הסיד שהובלנו, היה לנו ברור שיש לחברה טכנולוגיה ייחודית הפוגשת צורך שוק עצום באופן שיכול לייצר disruption לשוק המודיעין על איומי סייבר ולהפכו לתחום של מענה בזמן אמת. אלרון תמכה ב-Sixgill כבר מתחילת הדרך, ואנחנו מתרגשים עבורם וגאים בהצלחה שלהם. אין לנו ספק שיש לחברה עתיד מבטיח, ונהיה שם לצידם לכל אורך הדרך״.

לאחרונה דיווחה אלרון על מספר גיוסים נוספים של חברות הפורטפוליו שלה. בין החברות ניתן למנות את IronScales שפיתחה פלטפורמה לאיתור וחסימת מתקפות פישינג באופן אוטומטי, שגייסה לאחרונה 8 מיליון דולר בהרחבת סבב גיוס B שלה; OpenLegacy המפתחת טכנולוגיה המאפשרת לגשר בין מערכות ליבה למערכות חדשות בקלות וגייסה בתחילת השנה 20 מיליון דולר ו-OneView המפתחת סימולטור לניתוח של צילומי לוויין וצילומים אוויריים, אשר גייסה 3.5 מיליון דולר בחודש יוני האחרון.


תמונת כותרת: שרון וגנר מנכ”ל החברה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות