חדשות היום

Telefónica מרחיבה את פתרון אבטחת הסייבר ‘Conexión Segura’ של אלוט על מנת להגן על עסקים קטנים ובינונים ברחבי ספרד, מפני התקפות סייבר

ספקית התקשורת הספרדית מרחיבה את שירות אבטחת הסייבר מבוסס -רשת המספק הכנסות חוזרות ושיעורי אימוץ דו ספרתיים גבוהים

 

הוד השרון, ישראל, 5 באוקטובר, 2020 אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי Telefónica España, ספקית התקשורת המובילה בספרד, הרחיבה את שירות אבטחת הרשת של אלוט- ‘Conexión Segura’, על מנת להגן על עסקים קטנים ובינוניים (SMBs) מפני מגוון רחב של התקפות סייבר. ההרחבה תכלול גם גרסה חדשה של MultiAccess של McAfee, הכוללת יכולות בקרת פרטיות לעד 10 מכשירים.

עד כה בשנת 2020, מספר העסקים הקטנים והבינוניים בספרד אשר נרשמו לשירות, חצו את התחזיות של Telefónica בכמעט 3 שנים. מאז סוף חודש מרץ, ועל אף האילוצים הכלכליים הנבעו ממגפת ה-COVID-19, הדרישה של לקוחות למוצר המשיכה לגדול כל חודש בשיעור דו ספרתי.

Conexión Segura ממנף את פתרון ה-NetworkSecure של אלוט ומספק הגנה יעילה ומיידית כנגד התקפות פישינג (phishing), התקפות כופר (ransomware), אתרי צד שלישי זדוניים, והתקפות נוזקה ברשתות תקשורת ניידות ונייחות. הפתרון מספק הכנסות חוזרות אשר מתחלקות בין Telefónica, McAfee ואלוט. Conexión Segura, אשר מותקן בליבת הרשת של Telefónica, גם מונע ממשתמשים מלהגיע לאתרים המאופיינים כמסוכנים או לא נאותים. לפי Telefónica, במהלך חודשי מרץ ואפריל, 2020, שירות Conexión Segura מנע את ההורדה של יותר ממיליון וירוסים, 168,000 אתרים של נוזקה וחסם 1.2 מיליון דפים המכילים תוכן זדוני או חשוד.

עסקים קטנים הינם פגיעים מאוד להתקפות סייבר ולעיתים קרובות חסרים כישורי אבטחת סייבר. Conexión Segura מאפשר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים את השקט הנפשי בהגנה על מכשירי העסק והעובדים במשרד ומחוץ לו, ובשמירה על כך שתוכן בלתי הולם ישמר מחוץ למקום העבודה באמצעות פלטפורמת האבטחה רבת המשתתפים ומבוססת הרשת של אלוט.

“באופן טבעי, אנו שמחים ש- Telefónica Españaמרחיבה באופן מהיר את עסקי אבטחת הסייבר שלה בשוק העסקים הקטנים והבינוניים בספרד. פתרון האבטחה כשירות מבוסס הרשת של אלוט מוכיח כי למפעילות חשוב לספק גישה מאובטחת לפס רחב ללקוחותיהם העסקיים”, אמר פרנססקו קיולה דלגדו סמנכ”ל מכירות גלובליות ב- Telefonicaודרום אמריקה באלוט.

NetworkSecure, הינו חלק ממגוון פתרונות Allot Secure, הינו מוצר האבטחה המוביל בשוק הצומח של אבטחת סייבר מבוססת רשת, המגן על יותר מ-23 מינויים באירופה.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות