חדשות היום

עיצוב מרהיב וביצועים גבוהים HP מציגה את HP Spectre x360 14 החדש וסדרת מוצרי הפרימיום

HP Inc חושפת את  HP Spectre x360 14החדש, עם נראות ונוחות צפייה של נייד בגודל 15 אינץ’ וניידות של נייד בגודל 13.5 אינץ’ בזכות יחס מסך לגוף של 90.33%.

בנוסף תרחיב החברה את ליין המחשבים בעלי מעבדים דור 11 של אינטל לסדרות ה- Spectre וה- ENVY, בכדי לספק ביצועים מעולים וחיי סוללה ארוכים המאפשרים עבודה רצופה ואיכותית בתקופה מורכבת בה כל חלל ביתי הופך למשרד והעבודה צריכה להתבצע מכל מקום.

HP יוצרת מוצרים כמו ה- HP Spectre x360 14 החדש בכדי שיהיו אדפטיביים וחכמים, תוך שימוש בתכונות חכמות – ניהול ביצועים ויכולות אודיו חדשות מבוססות AI – במטרה לספק את הצרכים של כל משתמש.

כמו בכל סדרת ה- Spectre העיצוב הייחודי של הנייד החדש מורכב מעבודת חיתוך והרכבה של גוף אלומיניום, זהו ה- Spectre x360 הראשון עם יחס צפייה של 3:2, המציע שטח צפייה אנכי גדול יותר בכ -20% יותר מיחס של 16: 9  ויחס מסך לגוף של 90.33% מאפשרים תצוגה נוחה יותר לגלישה, קריאה ועריכה של תכנים.

תצוגת OLED אופציונלית וניגודיות של 1,000,000: 1, בנוסף לתמיכה ב-100% מטווח צבעי DCI-P3 המאפשרים תצוגה בהירה ועשירה יותר

המחשב החדש תוכנן בשיתוף אינטל בכדי להשיג ניצול מקסימלי של הפלטפורמות של אינטל, המאפשרות תחילת עבודה מהירה יותר, חיי סוללה ארוכים של עד 17 שעות וטעינה מהירה. מצוייד במעבדים דור 11 של אינטל המאפשרים שיפור של 34% בביצועים לעומת הדור הקודם של ה- Spectre .

הנייד החדש תומך  with Wi-Fi 6 וBluetooth 5.0 – ומאפשר מהירות חיבור מהירה פי 3 מהדגם הקודם. בנוסף ה- Spectre x360 כולל מחברים התומכים בטכנולוגיית Thunderbolt 4 לטובת העברת נתונים מהירה, כולל קטעי וידאו, תמונות וסרטים – בשניות. כמו כן, ניתן להעביר קבצים במהירות בין מכשירים ומערכות הפעלה באמצעות פיצ’ר ה-HP Quick Drop.

ה- Spectre x360 14 מציע מגוון תכונות ויכולות תוכנה חכמות שנועדו להתאים למשתמש בהתבסס על הפעילויות והאפליקציות שנמצאות בשימוש בזמן נתון.

Focus Mode  לצורך ביצוע ריבוי משימות והגדלת הפרודוקטיביות, עמעום אפליקציות הרקע שאינן בשימוש תוך שמירה על האפליקציה בה נעשה שימוש כרגע. הגדיל את חיי הסוללה על ידי עמעום חלקים אחרים של המסך שאינם נמצאים בשימוש.

ביטול רעשים בטכנולוגיית AI עם אינטל GNA 2.0 לביטול רעשים אדפטיביי, כדי להשתיק רעשי רקע באופן אוטומטי באפליקציות שיחה של Microsoft Zoom, , אביזרי שמע, רמקולים, אוזניות ומיקרופון.

מחשבי פרימיום נוספים שהוצגו בהשקה הנוכחית, מאובזרים לראשונה במעבדי דור 11 של אינטל, ובכרטיס מסך Intel Iris Xe graphics בנוסף ל- Intel Evo platform verification15   המאפשרים ורסטיליות ותנועה בזמן עבודה וביצוע משימות.               

HP Spectre x360 13– עם חיי סולה משופרים של עד 16.5 שעות ושיפור של 35 אחוזים ביכולת העיבוד.

HP ENVY x360 13עם תמיכה בעט HP MPP 2.0 , עד 12.75 שעות סוללה ותמיכה בבגנת פרטיות עם קורא טביעות אצבע, מסתיר מצלמה ו- HP Sure View

HP ENVY 13 – יחס של 88 אחוזים של גוף למסך, אפשרות למסך K UHD4 ותמיכה ב- Wi-Fi 6 ובטכנולוגיית Thunderbolt 4 לטובת העברת נתונים מהירה, כולל קטעי וידאו, תמונות וסרטים


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות