ג’וניפר נטוורקס נבחרה כבעלת היכולות הטובות ביותר בקטגורית LAN/WLAN על ידי גרטנר

זאת בהמשך לדוחות כספיים שהציגה החברה לרבעון 3 2020, המציגים הכנסות שיא של Mist מרשתות אלחוטיות, צמיחה תלת ספרתית ולקוחות חדשים, ביניהם 4 מחברות ה- Fortune 10

סאניוויל, קליפורניה – 12 בנובמבר, 2020 – ג’וניפר נטוורקס (Juniper Networks), מובילה ברשתות מאובטחות מונעות בינה מלאכותית MIST AI  זכתה להכרה כמובילה, על ידי גרטנר, ברביע הקסם של 2020 עבור יישום תשתית גישה קווית (LAN) ואלחוטית WLAN. מאז הדוח האחרון שפרסמה גרטנר כשנה אחרי שג’וניפר רכשה את Mist Systems ורק 4 שנים מההזמנה הראשונה של פלטפורמת Mist, התמקמה ג’וניפר במקום הגבוה ביותר עבור פתרונות החברה לתקשורת קווית ואלחוטית בעזרת Mist AI. העתק של הדו”ח המלא זמין כאן.

“הדו”ח של גרטנר מחזק את מעמדה של ג’וניפר ואת יתרונותיו הייחודיים של פתרון ה- AI של ג’וניפר לארגונים, לרבות ביצועי AIOps ואוטומציה אוטונומית לשיפור חוויית הלקוח”, אמר ג’ף אהרון, סמנכ”ל שווק לארגונים בג’וניפר. “בנוסף, אנו מאמינים כי ההכרה בג’וניפר (Mist) כמשפיענית וכבולטת בשוק עם ציונים מובילים מחזקת את מעמדנו כחברה פורצת דרך בשוק ה- LAN הקווי והאלחוטי”.

ג’וניפר ממשיכה לראות מומנטום חזק בתחום הגישה הקווית והאלחוטית, לרבות 100% צמיחה משנה לשנה בגיוס לקוחות נוספים, ו- 180% צמיחה משנה לשנה בהזמנות גישה אלחוטית, כפי שהציגה ברבעון 3, 2020. יתר על כן, ג’וניפר הציגה רבעון שיא של 19% צמיחה משנה לשנה בהכנסות ממתגי קמפוס וסניפים ברבעון השלישי של 2020, בהשוואה לצמיחה שלילית עבור רוב השחקנים בתעשייה.

זהו הדו”ח האחרון מבין סדרת דוחות בו מעניקה גרטנר הכרה ראויה לסדרת המוצרים והשירותים של ג’וניפר לארגונים. ביולי 2020, ג’וניפר זכתה להכרה ברביע הקסם של גרטנר 2020 כמובילה במרכזי נתונים ורשתות ענן בפעם השלישית ברציפות. קודם לכן, ג’וניפר הוכרה כ”בעלת חזון” ברביע הקסם של גרטנר עם המיקום הטוב ביותר על ציר “שלמות החזון” אשר פורסם בינואר 2020.


 

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות