גילת ממנה את תת אלוף במיל’ אייל זלינגר לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות הביטחונית הגלובלית

תא”ל במיל’ זלינגר יעמוד בראש מערך הפעילות הביטחונית של גילת בכדי למקסם הזדמנויות עסקיות

פתח תקווה, ישראל, 3 בנובמבר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי היא ממנה את תת אלוף במיל’ אייל זלינגר לתפקיד סגן נשיא ומנהל הפעילות הביטחונית הגלובלית. תא”ל במיל’ זלינגר יעמוד בראש התחום הביטחוני של גילת בכדי למקסם הזדמנויות עסקיות ברחבי העולם. המינוי יכנס לתוקף מה-1 בדצמבר, 2020.

תת אלוף במיל’ אייל זלינגר מביא ניסיון עשיר של מעל לשלושים שנה בחיל הקשר והתקשוב בצה”ל. במהלך שירותו הוא גיבש את התפיסה האסטרטגית וניהל את הפיתוח והתפעול של מערכות ה-IT, מערכות הגנת סייבר, ותשתיות תקשורת. הוא פרש בדרגת תת אלוף לאחר ששירת כקצין קשר ותקשוב ראשי (קשר”ר) וראש מטה אגף התקשוב, תפקיד בו החזיק עד 2015.

“גילת הינה שחקנית משמעותית בזירה הביטחונית בישראל. כחלק מהאסטרטגיה שלנו להתמקד בתחום הביטחוני ולהרחיבו לשווקים הבינלאומיים, אני מאוד שמחה לצרף לשורותינו סגן נשיא ומנהל פעילות ביטחונית אשר יעמוד בראש ויתמקד במערך הביטחוני”, אמרה מיכל אהרונוב, חברת הנהלה וסמנכ”לית פעילות מסחרית בגילת רשתות לוויין. “אני מאמינה שהרקע המשמעותי והידע הנרחב של אייל זלינגר, ימצבו את גילת טוב יותר בפניי לקוחות פוטנציאליים גדולים בתחום הלוויינים בשוק הביטחוני ברחבי העולם”.

“ההצטרפות לגילת מהווה עבורי הזדמנות יוצאת דופן למלא תפקיד חשוב בהאצת הצמיחה של החברה בתחום הביטחוני ברחבי העולם”, אמר אייל זלינגר סגן נשיא ומנהל הפעילות הביטחונית הגלובלית. “אני נרגש להביא לגילת את כישורי הניהול המקצועיים והתפעוליים שלי מתקופת שירותי הארוכה, במטרה להרחיב את הפעילות העסקית בתחום הביטחוני של גילת הן בשוק המקומי והן בשוק הבינלאומי”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות