חדשות היום

חן עמרם מונה לתפקיד מנהל המחלקה הטכנולוגית של האגף העסקי בסלקום

בשל ההאצה הטכנולוגית בעולמות הסיבים האופטיים, דור חמש, ערים חכמות, פתרונות אבטחה חכמים ועוד, סלקום ממנה לראשונה מנהל מחלקה טכנולוגית לאגף העסקי

חן עמרם מונה למנהל המחלקה הטכנולוגית של האגף העסקי בקבוצת סלקום. בתפקידו האחרון כיהן עמרם כמנהל אגף התשתיות  תקשורת ואבטחת מידע  בחברת “אלעל”, ולפני כן כיהן, קרוב לעשור כמנהל מחלקת התשתיות ב”אגד”.

עמרם (47), בוגר קורס מנהלי מערכות מידע של הטכניון, קורס דירקטוריון ובעל B.A  מהאוניברסיטה הפתוחה, הינו בעל ניסיון רב שנים בהובלת טכנולוגיה מרובת ממשקים, ידע רב בתחום מערכות מידע ותשתיות המחשוב, בדגש על אבטחת מידע, שרתים, דטה סנטר, מערכות תקשורת (טלפוניה) ואחסון. במסגרת תפקידיו השונים, יזם והוביל פרויקטים טכנולוגיים בהיקפי תקציב של מיליוני דולרים.

נדב אמסלם, סמנכ”ל אגף לקוחות עסקיים בקבוצת סלקום אמר: אני מברך על הצטרפותו של חן שיאייש לראשונה תפקיד חשוב זה, בתקופה ייחודית זו של פיתוח, הטמעה והתקדמות טכנולוגית מואצת. אני בטוח כי הידע והניסיון רב השנים שצבר יסייעו בהובלה והטמעה של פרויקטים במגוון רחב של עולמות וימצבו את סלקום בחזית הטכנולוגיה אשר תזניק  את התקדמותן של לקוחות החברה”.


תמונת כותרת: חן עמרם  (יח”צ)

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות