חדשות היום

ענקית הרכב היפנית DENSO בחרה בטכנולוגיה של Foretellix הישראלית כדי להגביר את הבטיחות במוצרי הדור הבא שלה

דנסו תשתמש בפתרונות האוטומציה החכמה של פורטליקס עבור מערכות ADAS ומערכות נהיגה אוטומטיות מתוצרתה * מוצרי החברה נמצאים כמעט בכל רכב על הכביש כיום

קאריה, יפן, ותל-אביב, ישראל – 17 בנובמבר 2020 – תאגיד DENSO, ספקית מערכות הרכב השניה בגודלה בעולם, בחרה בפלטפורמת Foretify של הסטארטאפ הישראלי פורטליקס כדי להגביר את הבטיחות של מוצריה, ועל מנת להפחית את עלויות הפיתוח ואת זמן היציאה לשוק ((Time to Market של פתרונות בתחום מערכות עזר מתקדמות לנהג ((ADAS ומערכות נהיגה אוטומטיות מתוצרתה.

פלטפורמת Foretify™ של פורטליקס מאפשרת הפחתה משמעותית בעלויות הנובעות מכשל באמצעות זיהוי של באגים, מקרי קיצון, ומשתנים שאינם ידועים, כבר בשלבים מוקדמים של תהליך הפיתוח. הפלטפורמה מצמצמת את היקף קריאות התיקון (recall), כמו גם את עלות הבדיקות, באמצעות פרודוקטיביות חסרת תקדים הודות לאוטומציה. כמו כן, היא מאפשרת לחסוך בזמן הפריסה של מערכות ADAS ופונקציות נהיגה אוטומטיות באמצעות שיטת הוריפיקציה המוכחת של פורטליקס, (שיטת(Coverage Driven .

פורטליקס השיקה לאחרונה פתרון עבור מערכות עזר מתקדמות לנהג ופונקציות נהיגה בכביש מהיר (ADAS (& Highway solution, המספק ספריית תרחישים חדשנית ומקיפה, חבילת בדיקות ותכנית וריפיקציה, המסייעות להטמעה בטוחה של פונקציות נהיגה אוטומטיות עכשוויות ומהדור הבא.

המחויבות של דנסו לבטיחות ואיכות היוו שיקולים מרכזיים ביצירת שיתוף הפעולה בין החברות. “דנסו רואה באיכות ובבטיחות של מוצריה בתחום ה – ADAS והרכב האוטונומי את החשיבות הגדולה ביותר”, אמר טאסוקו האיאקאווה (Tasuku Hayakawa), מנהל DENSO AUTOMOTIVE גרמניה. “בעקבות פיילוט מוצלח מוקדם יותר השנה, דנסו גרמניה החליטה לשתף פעולה עם פורטליקס ולהשתמש בפלטפורמת Foretify™  במספר פתרונות ADAS של דנסו. אנו רואים בפלטפורמת הבדיקות החכמה של פורטליקס פוטנציאל שיאפשר לדנסו להבטיח לשמור על בטיחות תוך כדי  המעבר שאנו עושים ממערכות ADAS לפתרונות נהיגה מתקדמים”.

“זו זכות וכבוד לעבוד עם תאגיד דנסו, המוביל במערכות נהיגה מתקדמות. אנו חולקים חזון משותף על החשיבות של בטיחות ואיכות ללא פשרות. אנו מצפים לעבודה המשותפת יחד, כדי לשלב בין העוצמה והניסיון של דנסו לטכנולוגיית coverage driven verification של פורטליקס”, אמר זיו בנימיני, מנכ”ל ומייסד שותף ב-Foretellix.


תמונת כותרת:

  1. הדמיה של מערכות נהיגה אוטומטיות – קרדיט DENSO
מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות