חדשות היום

פנג’יה מסייעת ל-Liberty Latin America, אחת מחברות הטלקום הגדולות בדרום אמריקה, להתגונן מפני הקורונה

פנג’יה התקינה במשרדי ליברטי מערכת אופטית למדידת חום גוף המנטרת אלפי בני אדם בכניסה לבניינים ומתחמי מסחר ומונעת כניסתם של הסובלים מחום גבוה

חברת Pangea IT מהרצליה, המתמחה בטרנספורמציה של שירותי ממשלה ושירותים עסקיים, תספק לחברת Liberty Latin America מערכות להגנה מפני מגפת הקורונה במשרדי החברה, שנחשבת לאחת מענקיות הטלקום בדרום אמריקה ובאיים הקריביים. Liberty משווקת את פתרונות התקשורת שלה ב-20 מדינות ביבשת והיא פרסה סיב אופטי יבשתי וימי המשרת 40 מדינות.

המערכת של פנג’יה הותקנה כתגובה לאיום המתמשך שמציבה המגפה על עובדים בסביבות משרדיות. הפתרון מרובה החיישנים כולל מספר טכנולוגיות: מערכת אופטית למדידת חום, מערכת ווידיאו אנליטיקס ומערכת בקרת כניסה, המסוגל לנטר אלפי בני אדם שנכנסים למתחמי משרדים ולזהות ברמת אמינות גבוהה למי מהם יש חום גוף גבוה.

פנג’יה התקינה את המערכת החדשה לזיהוי אופטי של חום גוף במשרדיה של Liberty Latin America בפנמה, פורטו-ריקו, ג’ימייקה ומיאמי והיא צפויה להתקינה במדינות נוספות בדרום אמריקה ובאיים הקריביים שבהן פועלת החברה. הפתרון של פנג’יה כבר הותקן על ידה  במתחמי משרדים וקניות בישראל ובאירופה.

אסף קמינר, סגן נשיא פנג’יה, מסר: “הפתרון המשולב שלנו מספק ל- Liberty Latin America אמצעי לניטור בריאותם של עובדי החברה ואורחים המבקרים במשרדיה ולצמצום התפשטות הקורונה. טכנולוגיות ביומטריות וטכנולוגיות אופטיות לזיהוי חום מותקנות ברחבי העולם בקצב מהיר לאור הצלחתן לצמצם את היקפי ההידבקות בדרום קוריאה”.


תמונת כותרת: אסף קמינר, סגן נשיא פנג’יה

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות