ראדא מדווחת על הזמנות חדשות בהיקף של 20 מיליון דולר שהתקבלו מאמצע חודש ספטמבר 2020

קיבלה הזמנות בהיקף של 79 מיליון דולר מתחילת 2020

נתניה, ישראל, 3 בנובמבר, 2020 – ראדא תעשיות אלקטרוניות בע”מ (NASDAQ: RADA), מובילה עולמית בפיתוח וייצור מכ”מים טקטיים לכוח המתמרן, מדווחת כי קיבלה הזמנות חדשות בהיקף מצטבר של 20 מיליון דולר מאמצע חודש ספטמבר 2020. נכון להיום, סך ההזמנות החדשות המצטבר מתחילת 2020 הגיע ל-79 מיליון דולר, גידול של מעל ל-92% בהשוואה ל-41 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנת 2019.

כלל ההזמנות החדשות, בהיקף של 20 מיליון דולר, הן עבור המכ”מים הטאקטיים מבוססי התוכנה של ראדא לשוק האמריקאי, ומשקפות את הצרכים המיידים במכ”מים הטאקטיים של ראדא בכל פלחי השוק הרלוונטיים אליהם מופנים מכ”מים אלה: הגנה מפני כלי טיס קטנים בלתי מאוישים (C-sUAS), הגנה אווירית לטווח קצר (SHORAD), התראה מפני פגזי מרגמה, טילים וארטילריה קצרת-טווח (C-RAM), ומערכות הגנה לרכב (VPS). מרבית ההזמנות הינן הזמנות המשך מלקוחות קיימים, אשר ביצעו הזמנות ראשוניות מוקדם יותר השנה והחליטו להגדיל את היקף ההזמנות לאחר ניסויים אינטנסיביים שביצעו.

ראדא צפויה לספק את ההזמנות במהלך המחצית הראשונה של 2021.

דב סלע, מנכ”ל ראדא אמר: “היקף ההזמנות החדשות אשר התקבלו במהלך 2020 משרה בנו אופטימיות באשר להמשך צמיחה חזקה אל תוך שנת 2021. ההזמנות האחרונות מתחילות לבנות צבר משמעותי ל-2021, מבססות את הציפיות שלנו לצמיחה ומעידות על המעבר שחל בשוק משלב ה’צורך הבהול’ לשלב ה’צמיחה’. אנו מצפים לקבל הזמנות חדשות נוספות ביתרת 2020, בדגש על תוכנית ה-IM-SHORAD של צבא ארה”ב אשר בה זכתה לאחרונה General Dynamics (GD) ותגיע בהמשך גם לראדא. אנו חוזרים על התחזית שלנו להמשך צמיחה רבעונית וגידול ברווח התפעולי לאורך סיום שנה זו ולתוך שנת 2021.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות