חדשות היום

בואינג מתחילה לייצר סימולטורים עבור מטוס האימון המתקדם T-7A

הסימולטורים הם חלק ממערכת ההדרכה המתקדמת של ה-T-7A רד הוק של חיל האוויר האמריקני

האימונים הקרקעיים מספקים הדמיה מציאותית, עם מושבי תנועה דינמיים ומקרני 8K, הרזולוציה הגבוהה ביותר שהוצגה אי פעם בסימולטור

בואינג החלה לייצר את מערכת ההדרכה הקרקעית (GBTS) של ה-T-7A רד הוק, ובכך חיל האוויר האמריקני מתקרב צעד נוסף לעבר קבלת מטוס האימון מהדור הבא.

צוותי בואינג מרכיבים בימים אלה את שני הסימולטורים הראשונים של מערכות החימוש, וסימולטור טיסה מבצעי באתר סנט לואיס של החברה. סימולטורים אלה, המהווים את הבסיס להכשרת טייסים והמפתח למוכנות של חיל האוויר, יכולים להתחבר דיגיטלית למטוסי T-7A ולאפשר תרחישי אימונים וירטואליים חיים (LVC).

צ׳אק דבונדו, סגן נשיא תוכניות T-7 בבואינג, אמר: “מערכת האימונים של רד הוק היא ללא ספק המתקדמת בעולם. היא משנה את כללי המשחק. מערכת זו משולבת ב-100% עם חוויית העולם האמיתי של הטייס, ומציעה הדמיית ‘real-as-it-gets’. אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם חיל האוויר האמריקני ומצפים לבדיקה ולהפעלת המכשירים בשטח.”

הסימולטורים מצוידים בתחנות צוות איכותיות הכוללות מושבי תנועה דינמיים וצגים באיכות 8K ממערכת CRVS של בואינג, המציעים וידיאו בבהירות גבוהה פי 16 מאיכות ה-HD המסורתית (1080p).

שרי קוהנמן, מנהלת הכשרה ותחזוקה בבואינג שירותי תמיכה, אמרה: “זו החוויה המדויקת והסוחפת ביותר שיש לכל טייס מחוץ למטוס. שילבנו את ההדרכה בכלל המטוס, כולל עדכוני תוכנת ׳one push׳. מה שטייס רואה בכיתה, במכשירי האימון שלו ובסימולטורים – יהיה גם מה שהוא יראה במטוס. טייסים עתידיים יכולים לצפות לאימונים הוליסטים ומוטמעים יותר.”

מערכת ההדרכה הקרקעית של ה-T-7A נבנתה על ארכיטקטורת מערכות פתוחה של חומרה ותוכנה דיגיטלית שתאפשר לה לצמוח לצד הצרכים המתפתחים של חיל האוויר.

בואינג צפויה למסור את סימולטורי ה-T-7A  רד הוק הראשונים לחיל האוויר האמריקני בשנת 2023.


קרדיט תמונה: אריק שינדלבאואר

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות