חדשות היום

גילת נבחרה על ידי Hispasat לאספקת תמסורת סלולרית על גבי לוויין בחוזה של מיליוני דולרים להרחבת השירות של Altan La Red Compartida לאזורים כפריים במקסיקו

למעלה מ-3 מיליון אנשים החיים באזורים הכפריים במקסיקו, שכיום מקבלים קישוריות מוגבלת, ייהנו מכיסוי 4.5G LTE ומשירותי קול ונתונים בפס רחב באיכות גבוהה במכשירים ניידים

פתח תקווה, ישראל, 21 בדצמבר 2020 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי נבחרה על ידי Hispasat לספק תמסורת סלולרית על גבי לוויין בחוזה של מיליוני דולרים להרחבת פלטפורמת SkyEdge II-c שמפעילה Hispasat במקסיקו ולספק טרמינלי לווייני VSAT לאספקת שירותי תמסורת סלולרית על גבי לוויין (CBH). Hispasat תשתמש בטכנולוגיה של גילת להרחבת השירות של Altan La Red Compartida, רשת התקשורת המשותפת במקסיקו, למעל ל-3 מיליון אנשים במקסיקו. אוכלוסיית הכפריים במקסיקו שכיום לא מקבלת קישוריות ברמה מספקת, תיהנה מכיסוי 4.5G LTE ומשירותי קול ונתונים בפס רחב ובאיכות גבוהה במכשירים ניידים.

Altan מחויבת לקידום החזון לקישוריות ליותר אנשים ובאיכות טובה יותר במקסיקו. נוכח תנאי השטח הקשים, פריסת תשתית קרקעית אינה מתאפשרת או לחילופין כרוכה בעלויות מופרזות. לכן, תמסורת לוויינית הינה השיטה המועדפת לאספקת כיסוי מהיר לאוכלוסיות שאינן זוכות לשירות כלל או כאלו שזוכות לשירות מוגבל במקסיקו, באזורים בהם תקשורת הינה קריטית ליצירת הזדמנויות חדשות לפיתוח כלכלי וחברתי. פלטפורמת ה- SkyEdge II-c של גילת, עם טרמינל לווייני ה-VSAT Capricorn של החברה, המשתמש בלוויין Amazonas 5 של Hispasat הפועל בתדרי Ka, מספקת פתרון מהיר ואמין אשר נותן מענה לדרישות של Altan. פלטפורמת ה-CBH של גילת מספקת חוויית משתמש דומה לטכנולוגיות יבשתיות המאפשרת למפעילות תקשורת להרחיב את שירותיהן ולספק כיסוי באיכות גבוהה לאזורים שאינם מקבלים שירות במקסיקו.

“גילת היא שותפה מזה זמן רב של Hispasat ואנו שמחים מאוד להשתמש בטכנולוגיה המצוינת שלה על מנת לספק מענה לדרישות של Altan La Red Compartida בפרויקט אסטרטגי שמטרתו להרחיב את השירות לאזורים המרוחקים ביותר במקסיקו,” אמר רובן לבקוביץ, מנהל עסקי לאזור צפון ומרכז אמריקה ב-Hispasat. “היותה של גילת מובילה בתחום ה-CBH מספקת שימוש יעיל יותר בטווח התדרים המאפשר ל-Hispasat להפחית הוצאות תפעוליות ולהמשיך ולהיות תחרותית באמריקה הלטינית ובמקסיקו במיוחד.”

“אנו גאים על כך שנבחרנו על ידי Hispasat לספק טכנולוגיית תמסורת סלולרית LTE על גבי לוויין במסגרת פרויקט ההתרחבות של Altan La Red Compartida, לאספקת שירות באיכות גבוהה למאות אתרים באזורים כפריים במקסיקו,” אמר טוביאס דזורדי, סמנכ”ל אזור אמריקה הלטינית בגילת. “ל- Hispasatולגילת מטרה משותפת – לסייע בגישור על המרווח הדיגיטלי ולשפר את חייהם של אנשים במקסיקו ואזורים נוספים באמריקה הלטינית.”


קרדיט יחצ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות