Atlantica האיטלקית ו- NanoLock Securityהישראלית יגנו וינהלו עשרות מיליוני מונים חכמים ומכשירים מחוברים באיטליה ובשאר אירופה

שירותי הגנת סייבר מנוהלים, שמופעלים ע”יAtlantica Digital  ו-  Atlantica CyberNexומבוססים על הפתרון של חברת NanoLock Security, יגנו וינהלו מכשירים מחוברים בחברות חשמל, מים וגז, ציוד תעשייתי ועוד.

רומא, איטליה, ניצני עוז, ישראל– 2 בדצמבר, 2020, NanoLock Security הישראלית, בעלת פתרון להגנה וניהול של מונים חכמים, בקרים, מכשירים מחוברים ו-מוצרי IoT, מכריזה היום על שיתוף פעולה מסחרי עם Atlantica Digital  ו- Atlantica CyberNext האיטלקיות, להשקת שירותי הגנת סייבר מנוהלים ומבוססים על הפתרון של NanoLock, לאבטחת עשרות מיליוני מונים חכמים ומכשירים מקושרים בחברות תשתית קריטיות ובחברות תעשייתיות באיטליה ובשאר אירופה.

Atlantica Cybernext, חברת אחות של Atlantica Digital, שמנהלת מעל 13 מיליון מונים חכמים ברחבי אירופה, זאת בנוסף לתאורה חכמה ומכשירים תעשייתיים, הקימה מרכז ניהול אירועי סייבר (Security Operations Center SOC -) אשר כולל את פתרונות ההגנה והניהול של Security NanoLock, במטרה לספק ללקוחותיהם את הפתרונות הטכנולוגים המתקדמים ביותר להגנה על עסקים ותשתיות.

השירות החדש יהיה יחל לפעול ב Q2 2021, ובחברות צופים פוטנציאל הכנסות שנתי של 8,000,000 יורו עד 2023.

הפתרון שלSecurity  NanoLock יאפשר ללקוחות Atlantica Cybernext קבלת שירותי הגנת סייבר (Cyber-As-A-Service) כנגד מתקפות חיצוניות ופנים ארגוניות, יוביל להגברת החסינות מפני מתקפות סייבר, ימנע גניבות והונאות במונים החכמים, ובמקביל יוריד עלויות תפעוליות. ההגנה המיושמת הינה ברמת מכשיר הקצה ומאפשרת שינויים בקוד הקריטי רק אם אושרו ונחתמו ע”י שרת ייעודי. הפתרון החדשני ומוגן הפטנט של NanoLock, מאפשר הגנה, ניטור וניהול של מכשירי קצה/מחוברים ומכשירי IOT קיימים וחדשים, צורך אנרגיה מועטה וכמעט אינו דורש משאבי מחשוב, או זיכרון. עם NanoLock, הלקוחות של Atlantica Cybernext ייהנו מניטור, התראות ועדכוני קושחה מאובטחים, שמפחיתים את עלויות התפעול, כמו גם גישה לסטטיסטיקות ומידע פורנזי מפורט על ההתקפות שנחסמו.

“יש פה צורך אמיתי של השוק” אמר פייר לואי לוי, נשיא ומנכ”ל Atlantica Digital. “אנו תומכים במיליוני מכשירי קצה -וIoT של חברות תשתיות וחברות תעשייתיות וזה קריטי שהם יהיו מוגנים ומנוהלים בצורה מאובטחת ממתקפות סייבר.”

“ההשקה של Atlantica Cybernext מגיעה בזמן שבו הצורך לתמוך בגידול מהיר של IoT גדול יותר מאי פעם.”

הוסיף לוי. “עם ההגנה הניהול והניטור של NanoLock, שמשולבות ב SOC של Atlantica Cybernext, נוכל להציע ללקוחותינו אבטחה חזקה שיכולה להגן על מיליוני המכשירים המקושרים שמותקנים בכל שנה.”

“אנו ב-Frost & Sullivan מאמינים שיש צורך ברור לפתרונות של הגנה ברמת המכשיר, כמו הפתרון של NanoLock, שיכול לעזור בהגנה על  ספקטרום רחב של מכשירים מפני מתקפות חיצוניות, פנים ארגוניות ומתקפות שרשרת האספקה, בכדי לעזור להגשים את החזון של IoT.” אמר ויקראנט גנדי, דירקטור בכיר לטכנולוגיות מידע ותקשורת ב Frost & Sullivan. ” NanoLockיצרה לעצמה נישה באבטחת IoT בעזרת הפתרון החדשני שלה להגנת מכשירים. שותפויות עם חברות כמו Atlantica  יקדמו את השימוש בישומי אבטחת הסייבר האפקטיביים של NanoLock , עם מיקוד ברור בהגדלת הערך ללקוחות הקצה.”

NanoLock Security גם זכתה לאחרונה ב American Cyber Award כ”חברת אבטחת הסייבר הטובה ביותר של השנה מתחת ל-150עובדים” וב CyberSecurity Breakthrough Award כ”ספקית הפתרון הכולל של השנה לאבטחת IoT “.

“בין אם המתקפה חיצונית או פנים ארגונית, לצורך גרימת נזק, גניבה או מרמה, חברות תשתיות קריטיות, כגון חשמל מים וגז, והמגזר התעשייתי עומדים בפני פגיעות הולכת וגדלה ככל השימוש במכשירים מחוברים , כגון מונים חכמים מתפשט.” אמר ערן פיין, מנכ”ל NanoLock. ” אנו נרגשים לחבור ל  Atlantica Cybernext במיזם החדש ולהביא אבטחה מירבית ללקוחותיהם ולמיליוני מכשירים מחוברים.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות