חדשות היום

גילת זכתה בהסכם עם AXESS בהיקף של מיליוני דולרים לצורך הרחבת הכיסוי הסלולרי לשני מפעילי רשתות סלולריות מרכזיים במקסיקו

פתרון התמסורת הסלולרית של גילת באמצעות לוויין יאפשר קישוריות למאות אתרים, בשלב הראשון, ויתמוך בגישור על הפער הדיגיטלי ברחבי מקסיקו

פתח תקווה, ישראל, 19 בינואר 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, מודיעה היום כי AXESS בחרה בגילת והתקשרה עמה  בהסכם בהיקף של מיליוני דולרים עבור פרויקטים בתחום התמסורת הסלולרית (CBH) במקסיקו, לצורך הרחבת הרשת לשניים ממפעילי הרשתות הסלולריות המרכזיים במקסיקו. פתרון התמסורת הסלולרית של גילת באמצעות לוויין יאפשר קישוריות למאות אתרים, בשלב הראשון, ויתמוך בגישור על הפער הדיגיטלי ברחבי מקסיקו.

פלטפורמת ה-SkyEdge II-c הרב-יישומית והניתנת להרחבה של גילת תמונף על ידי AXESS להרחבת שירותיה. בנוסף לפרויקטי ה-CBH, חברת AXESS מספקת שירותים למגוון תעשיות, הכולל: נפט וגז, קמעונאות, כרייה, וכן שירות עבור ארגונים וקישוריות לאינטרנט.

“AXESS בחרה בגילת בזכות הטכנולוגיה המובילה שלה, המומחיות הגלובלית והנוכחות המקומית שלה, לאספקת שירותים לשניים מהפרויקטים החשובים ביותר לקישוריות סלולרית במקסיקו”, אמר פבלו הויוס, סמנכ”ל התפעול ב-AXESS. “פרויקטי CBH אלו באים לאחר הצלחתה של גילת בפרויקטי CBH, ופרויקטים עם ארגונים וממשלות שבוצעו על ידי גילת אשר מעידים על האמון שלנו בפלטפורמה הרב-יישומית של גילת, ומאפשרים לנו לתמוך ביעילות המרבית בצרכי הקישוריות הלוויינית שלנו, ולספק מענה לפרויקטים גדולים באמריקה הלטינית.

“גילת מתכבדת להיות שותפה ותיקה של AXESS ונבחרה לספק את פתרון ה-CBH שלה לחיזוק הפרויקטים החשובים להרחבת הרשת הפועלת באזורים כפריים במקסיקו, אמר טוביאס דזורדי, סמנכ״ל אזור אמריקה הלטינית בגילת.” גילת הינה הספקית העולמית המובילה בתמסורת סלולרית לוויינית ואנו שמחים להמשיך ולהגדיל את נוכחות הקישוריות הניידת שלנו באמריקה הלטינית, וזאת בהמשך לאספקת פתרונות לארגונים וממשלות באזור זה״.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות