חדשות היום

ורטיקל פילד הישראלית תקים חוות חקלאיות אורבניות באוקראינה

במסגרת ההסכם עם חברת Moderntrendo S.R.O  המקומית, זו האחרונה תקדם הקמת חוות חקלאיות בפריסה ארצית, עם פיילוט ראשוני ברשת המרכולים Varus

ורטיקל פילד (www.verticalfield.com) , חברת האג-טק המתמחה בחקלאות ורטיקלית, חתמה על הסכם עם חברת מודרנטרנדו (Moderntrendo SRO) אחת מחברות ההפצה החקלאיות הגדולות ביותר באוקראינה, אשר תקדם פריסה ארצית של החוות החקלאיות הורטיקליות של ורטיקל פילד במדינה.

פיילוט ראשוני יחל בתחילת 2021, ברשת המרכולים הגדולה ווארוס (Varus), המפעילה 95 חנויות ב -25 ערים בהם מבקרים כ -260,000 לקוחות מדי יום. בתום הפיילוט מתכוננות חוות נוספות ברחבי המדינה בחנויות רשת ווארוס.

ורטיקל פילד מפתחת חוות חקלאיות אורבניות, המאפשרות גידול ירקות באופן אנכי. הטכנולוגיה של ורטיקל פילד מאפשרת גידול על בסיס אדמה במכולות ממוחזרות. בחוות אלו ניתן לגדל מגוון רחב של ירקות טריים עבור מרכולים, מסעדות, שווקים עירוניים ומרכזי הפצה.

ורטיקל פילד פיתחה טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת גידול ירקות טריים במיוחד וללא חומרי הדברה. הטכנולוגיה של ורטיקל פילד יעילה יותר, ומאפשרת פחות בזבוז מזון מחקלאות קונבנציונלית, תוך שימוש במים בכמות הפחותה ב-90%, גידול כמויות מדויקות בסביבה מבוקרת ובמחזורי גידול קצרים יותר. החברה מאפשרת למעשה לגדל ירקות 365 ימים בשנה כשהם תמיד בעונה, ללא תלות בגאוגרפיה, מיקום פיזי, מזג אוויר ותנאי אקלים, לצד איכות מוצר גבוהה באופן קבוע. החוות מודולריות, ניתנות להרחבה וניידות, ומאפשרות ניהול גידולים אוטומטי לחלוטין וסביבה סטרילית הממזערת את המגע האנושי באופן משמעותי. הגידולים המוצעים כיום כוללים: חסות למניהן, בזיליקום, פטרוזיליה, קייל, נענע ועוד, הנמכרים במחירים תחרותיים ביותר.

גיא אליצור, מנכ”ל ורטיקל פילד: “אנו נלהבים מאוד מהשותפות שלנו עם מודרנטרנדו S.R.O, שהובילה לפיילוט עם Varus, ותוביל לפרויקטים נוספים בזמן הקרוב עם רשתות מגוונות באוקראינה. אחת התובנות שהוליד משבר הקורונה היתה הצורך בפיתוח פתרונות המעניקים לתושבים באזורים עירוניים גישה למזון בריא, תוך טיפול מינימלי וללא תלות בהובלה ובמשלוח ממקומות מרוחקים. אנו שמחים על יכולתנו לספק גישה לירקות בריאים ואיכותיים, הגדלים ממש מחוץ לדלתו של הצרכן”.

בונדר דניס, מנהל Moderntrend SRO: “אנו שואפים להפוך את המוצרים שלנו לאמת המידה לאיכות. אנו מתנהלים על פי הצרכים והערכים של הלקוחות והשותפים שלנו, ומסתמכים על המקצועיות הגבוהה והפוטנציאל הרב של עובדינו, לצד דבקות בעקרונות הטכנולוגיים”.


תמונת כותרת: גיל אליצור מנכל ורטיקל פילד.קרדיט יחצ

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות