חברת הסייבר IRONSCALES צמחה ב 72% בהיקף ההכנסות השנתי הודות לצמיחה בשוק ולהרחבה ושיפור סל המוצרים

IRONSCALES, הנמנית בין חברות הפורטפוליו של אלרון ו- RDC, ממשיכה שנת צמיחה משמעותית, עם זכיות חשובות ב-7 פרסים בתחום הסייבר והשקה של מוצרים ופתרונות טכנולוגיים פורצי דרך, המבוססים טכנולוגיית  AI (בינה מלאכותית)

חברת IRONSCALES, אשר פיתחה פלטפורמה לאיתור וחסימת מתקפות פישינג באופן אוטומטי המבוססת על טכנולוגיית בינה מלאכותית, הודיעה כי הגדילה את ההכנסה השנתית החוזרת שלה (ARR) ב-72 אחוז בשנת 2020. הצמיחה המשמעותית בהכנסות נובעת מעלייה של כ-44 אחוז בהתקשרויות מול שותפים חדשים, עלייה של 155 אחוז בלקוחות חדשים והתרחבות גלובלית לכ- 18 טריטוריות ושווקים חדשים בהם החברה פועלת בין היתר הודו, איחוד האמירויות ודרום אפריקה. הצמיחה באה לידי ביטוי בתעשיות מגוונות, כאשר הסקטורים המובילים היו טכנולוגיה, רפואה, ייצור ושירותים פיננסיים.

אלרון היא מהמשקיעים הראשונים ב -IRONSCALES, והיא הובילה את סבב ההשקעה הראשון של החברה בשנת 2015 באמצעות RDC (חברה בבעלות משותפת של אלרון ורפאל) כאשר רפאל שימשה כ- design partner עבור IRONSCALES בתחילת דרכה.

IRONSCALES הודיעה באוגוסט האחרון על הרחבת סבב גיוס B שלה עם השקעה נוספת של 8 מיליון דולר מקרן ההון סיכון JUMP CAPITAL משיקאגו. ההון שגויס יועד למחקר, פיתוח וגיוס הון אנושי. סך הכל במהלך שנת 2020 IRONSCALES  גייסה 20 עובדים חדשים והיא מתכוונת להגדיל את מצבת העובדים שלה ולגייס כ- 40 עובדים נוספים במהלך השנה הקרובה.

“במהלך 8 השנים בהם פועלת החברה, נקטנו בגישה של המוצר קודם לכל, כאשר המטרה העקרית היתה לייצר את הערך המירבי עבור לקוחותינו. פיתחנו פתרון טכנולוגי מוביל ופורץ דרך בתעשיית הפישיניג ונוכחנו לגלות שהאסטרטגיה הזאת מחזירה דיבידנדים, אמר אייל בנישתי מנכ”ל ומייסד IRONSCALES. “שנת 2020 הביאה עימה אתגרים חדשים לעולם העסקים, כאשר המעבר לעבודה מהבית יצר אצל חברות רבות פערים בשכבות ההגנה שלהם. הלקוחות שלנו היו מוכנים היטב לרגע הזה והצליחו להתמודד עם כל ניסיונות ההתקפה בסגנון פישינג כולל ניסיונות BEC שממשיכות לנסות לעקוף את SEGs בקצב מעורר דאגה”.

להלן חלק מההישגים ואבני הדרך שהושגו על ידי  IRONSCALES במהלך שנת 2020:

  • נבנתה קהילה הגדולה בעולם ל-incident responder, המונה למעלה מ- 1000 מומחי סייבר פעילים מרחבי העולם. לקוחות IRONSCALES נהנים בצורה ייחודית מתגובה אנושית בזמן אמת המקנה כלים מעשיים להתמודדות עם איומי סייבר מתוחכמים לרוחב הפלטפורמה כולה בליווי צוותי SOC.
  • שדרוג של Themis, כלי אבטחה וירטואלי המאפשר אנליזה מבוססת AI באופן אוטונומי לחלוטין באפיון ובהסרה של איומי פישיניג על תיבת הדואר. ה- Themis יכול באופן מדוד להגביר את המהירות והדיוק של הגנת תיבת הדואר דרך מנגנון קבלת החלטות אוטומטי בזמן אמת למיגור התקפות אימייל.
  • אמולטור פישינג ראשון מסוגו בתעשייה, פתרון אוטונומי לחלוטין המאפשר למומחי אבטחה להעריך את רמת ההגנה של הארגון על ידי שיגור חוזר של התקפות פישינג בזמן אמת שלא עברו שינוי כלשהו שמטרתם לעקוף את שרתי תיבת הדואר ופרוטוקולי אימות.
  • הטמעה של עיבוד שפה טבעי שעושה שימוש מתקדם בבינה מלאכותית ורשתות נוירונים לצורך זיהוי ותוגבה אוטומטים להתקפות BEC הנפוצות ביותר על תיבת הדואר.
  • השקה של אפליקצית צ’ט המעודדת שיתוף של זיהוי התקפות פישינג ויוצרת שיתוף פעולה פתוח בין צוותי אבטחה שונים ובקרב קהילת האנליסטים הגלובלית העוסקת באבטחת מידע.
  • אינטגרציה עם SWIMLANE ועם מייקרוספט Teams ו-slack המשפרת בזמן אמת את ההתרעות על מתקפות פישינג ,סטטיסטיקות ומידע על התקיפות.
  • IRONSCALES זכתה ב-7 פרסים בתחום הסייבר בין היתר: אפליקציית למידה מבוססת AI ו- ML החדשנית ביותר מטעם מגזין Cyber Defense, פרס זהב בביטחון AI וניתוח ותגובה לתקריות אבטחה מטעם מדריך InfoSecurity, כמו גם הופעתה ב-short list של חברת הסייבר הטובה ביותר לשנה החולפת עלי ידי Cyber Security Awards and American Cyber Awards.
  • זיהוי של 6 מתקפות פישינג משמעותיות שעקפו את מגנון SEGs שכללו בין היתר מתקפת פישינג שנועדה להתל במייקרוספט ומתקפת BEC שיועדה לעבר עובדים מרחוק שמשתמשים ב private change exchange (pbx) לבדוק הודעות קוליות.

תמונת כותרת: איל בנישתי מנכ”ל איירון סקייל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות