חדשות היום

מגל מדווחת על השלמת הרכישה (100%) של מניות יצרנית מערכות גילוי ועקיבה באמצעות וידיאו E.S.C. BAZ

יהוד, ישראל – 4 בינואר 2021 – חברת מגל מערכות בטחון (נאסד”ק: MAGS), ספקית בינלאומית מובילה של פתרונות ומוצרים משולבים לאבטחה פיזית, לרבות באמצעות מערכות ווידיאו ובקרת כניסה, כמו גם ניהול אתרים קריטיים, מדווחת היום כי השלימה את רכישת מלוא הון המניות של E.S.C. BAZ, חברה ישראלית אשר מתמקדת בפיתוח וייצור של מערכות צבאיות לגילוי ועקיבה באמצעות וידיאו.  מגל מימשה את האופציה לרכישת יתרת המניות של BAZ ושל המייסד והמנכ”ל הנוכחי, בני צבירן.

מנכל מגל דרור שרון ציין כי “בהמשך לרכישת 55% ממניות BAZ ב-2018, BAZ המשיכה לצמוח ועמדה בהצלחה ביעדים העסקיים והפיננסיים שמגל הציבה. BAZ תמשיך ותאפשר לנו לגוון את היצע הפתרונות שלנו, באמצעות פתרונות וידיאו חכמים מבוססי הדמייה תרמית, אשר מחזקים ומרחיבים את פורטפוליו מוצרי מערכות ההגנה ההיקפית שלנו (PIDS), והמערכות המתקדמות לניהול וניתוח וידיאו. מגל ממשיכה לבחון רכישות פוטנציאליות על מנת להרחיב את היצע הפתרונות ואת שווקי היעד”.

בני צבירן מסר כי “החלטת מגל להשלים את הרכישה מביעה הכרה בטכנולוגיה של BAZ ובהישגיה, וכן  הערכה לצוות שלה שהשיג הכנסות שיא גבוהות לשנת 2020, למרות הקשיים שנגרמו בצל מגפת הקורונה”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות