ענקית האנרגיה bp וחברת IBM מודיעות על שיתוף פעולה בתחום המחשוב הקוואנטי

שיתוף הפעולה בין השתיים כולל את הצטרפותה של BP כחברה ברשת הקוואנטום של  IBM, לטובת קידום השימוש במחשוב קוואנטי בתעשיית האנרגיה וייעול התעשייה

הצטרפותה של bp ל IBM Quantum Network -כשותפה מהתעשייה, תאפשר לה גישה מבוססת ענן למחשבים הקוואנטים המתקדמים ביותר ולמומחי הקוואנטום של חברת IBM, זאת על מנת לייעל את תהליכי העבודה בתעשיית האנרגיה. באמצעות שיתוף הפעולה החדש, שיאפשר ל bp-גם גישה למחשב הקוואנטי הבינלאומי הגדול ביותר בעולם, תוכל bp להפוך לחברה נקייה מפחמן דו חמצני.

IBM ו-bp יחקרו יחדיו פתרונות לאתגרים עסקיים והנדסיים ואת דרכי היישום הפוטנציאליים לייעול והפחתת פליטת הפחמן. צמד החברות יוכלו לבצע זאת הודות לפוטנציאל המשמעותי שטמון במחשוב קוואנטי בתחומים שונים, בהם: עיצוב כימי והצטברות סוגים שונים של חימר במאגרי פחמימנים המהווה גורם מכריע בייצור; ניתוח וניהול דינמיקת נוזלים בחוות רוח; אופטימיזציה בבדיקת מתקנים רובוטיים אוטונומיים ועוד. כמו כן, תשתית המחשוב הקוואנטי תאפשר יצירת הזדמנויות חדשות עליהם טרם חשבה האנושות, ותאפשר לספק את האנרגיה הנקייה שהעולם רוצה – וצריך.

“bp מצטרפת למספר גדל והולך של חברות העובדות עם IBM באופן שמאפשר חקר מחשוב קוואנטי וזירוז גילוי הפתרונות לכמה מהאתגרים הגדולים ביותר של האנושות כיום” אמר דריו גיל, סגן נשיא בכיר ומנכ”ל IBM Research. תעשיית האנרגיה בשלה להזדמנויות ומציאת ערך מהשימוש במחשוב קוונטי דרך גילוי חומרים חדשים שנועדו לשפר את הייצור, ההעברה והאגירה של אנרגיה”.

bp מצטרפת ליותר מ-130 חברים ברשת Quantum IBM, קהילה עולמית של חברות Fortune 500 חברות סטארט-אפ, מוסדות אקדמיים ומעבדות מחקר הפועלות לקידום מחשוב קוואנטי ולחקור יישומים מעשיים. יחד, צוותי הרשת וצוות הקוואנטום של IBM חוקרים ובודקים כיצד מחשוב קוואנטי יסייע למגוון תעשיות ודיסציפלינות, כולל פיננסים, אנרגיה, כימיה, מדע חומרים, אופטימיזציה ולמידת מכונה, בין רבים אחרים.


קרדיט תמונה: IBM

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות