פתרון ניהול תנועה של אלוט נבחר על ידי ספק אינטרנט ביפן

אלוט מרחיבה את נוכחותה ביפן, ומחליפה את מערכת התקשורת הנוכחית של הספק בפתרון Allot SmartTraffic QoE

 

הוד השרון, ישראל, 16 בפברואר, 2021 אלוט בע”מ (NASDAQ, TASE: ALLT), ספקית מובילה של פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם, מדווחת היום כי פתרון SmartTraffic QoE שלה נבחר על ידי ספק אינטרנט ביפן. הפתרון, מספק ניתוח מקיף של תעבורת הרשת ועוד ניהול גמיש, מדויק ובזמן אמת, ייושם על מנת להבטיח שימוש הוגן ללקוחות הספק. עם עסקה זו, אלוט תחליף את הפתרון הקיים של ספק מתחרה, ותרחיב בכך את נוכחותה ביפן.

פתרון SmartTraffic QoE של אלוט עושה שימוש בטכנולוגיית Dynamic Actionable Recognition על מנת לזהות סוגים שונים של תעבורה מוצפנת. הוא מתעדף אפליקציות קריטיות על פני אלה שלוקחות מקום מיותר ברוחב הפס, בהתבסס על אינדיקציות מפתח איכותיות. בשימוש באינדיקציות אלה, תעבורת הרשת מתעצבת באופן דינמי על מנת להבטיח כי משתמשים כבדים לא ישפיעו לרעה על איכות השימוש (QoE) של שאר המשתמשים.

ספק האינטרנט היפני דרש פתרון מודולרי וגמיש. הפתרון של אלוט ייושם עם יכולת לנהל עד 1 טרה-ביט של תנועה בשנייה, אשר תאפשר להתמודד עם עומס תנועה כבד ולספק אכיפה מדויקת (QOS)  ללקוחות הספק.

“אנחנו, באלוט, גאים בשביעות רצון הלקוח, ובפתרון SmatTraffic QoE שיאפשר ללקוח לשמור על מוניטין חזק בקרב לקוחותיו”, ציין אורן קורל, סגן נשיא למכירות באזור אסיה-פסיפיק באלוט. “זוהי זכייה נוספת אשר מראה כי יש לנו הכלים והצוות על מנת לספק תגובה מהירה ושירותים, אשר הינם קריטיים להצלחה בשוק היפני”.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות