חדשות היום

מונטה קרלו גייסה 25 מיליון דולר בסבב B כדי לעזור לחברות להשיג נתונים מהימנים יותר

סן פרנסיסקו, קליפורניה – 9 בפברואר 2021. מונטה קרלו (Monte Carlo), חברת מהימנות הנתונים האמריקאית שנוסדה ומנוהלת על ידי הישראלית בר מוזס, הודיעה על השלמת סבב גיוס B בסך 25 מיליון דולר, בהובלת קרנות ההון סיכון Redpoint Ventures, GGV Capital ובהשתתפות DJ Patil ,Accel, המדען הראשי של ארה”ב לשעבר ובכירים מ- Cloudera, eBay, Google ו- VMWare. מימון זה יאפשר לחברה להוביל את תחום נראות הנתונים  (Data Observability) ולסייע לארגונים להשיג נתונים מהימנים יותר. המימון שגייסה מונטה קרלו בסבב B מצטרף לגיוסים קודמים המסתכמים בלמעלה מ- 40 מיליון דולר.

נכון להיום, חברות משקיעות כ- 15 מיליון דולר בממוצע בשנה על התמודדות עם זמן השבתה של נתונים (Data Downtime). במילים אחרות, חברות מתמודדות עם פרקי זמן בהם המידע חסר, משובש או שגוי. ממחקר שנערך בארה”ב ובריטניה עולה כי 1 מתוך 5 חברות מאבדת לקוח כתוצאה מנתונים שגויים או חסרים. בעוד התעשייה מסתערת על פתרונות ביג דאטה (לדוגמה: ההנפקה של Snowflake, רכישת Looker על ידי Google ורכישת Tableau על ידי Salesforce), אין פתרון כולל המבטיח שהנתונים מדויקים ומהימנים בכל שלב במחזור חיי הנתונים.

פלטפורמת הניטור של מונטה קרלו מספקת פתרון מקצה לקצה, ראשון מסוגו, המאפשר למהנדסי נתונים / דאטה ואנליסטים לבחון בקלות את תקינות נכסי כלל הנתונים שלהם החל משלב העיבוד ועד לניתוח – הכל בממשק אחד. בו זמנית, מונטה קרלו מאפשרת למנהלי הדאטה (CDOs) ולשאר האחראים בארגון על הנתונים תמונת מצב מקיפה על תקינות נתוני החברה ומהימנותם בעסקאות חשובות.

“ב- 2021, דאטה הוא הנכס החשוב ביותר של חברות. מערכת הנתונים הופכת מורכבת יותר וחברות מתמודדות עם עיבוד כמויות גדולות יותר ויותר של נתונים, במקרים רבים ממקורות צד שלישי, ולכן הכרחי שהנתונים יהיו מהימנים”, אמרה בר מוזס, מייסדת ומנכ”לית מונטה קרלו. “אחרי שיחות עם מאות צוותי דאטה בשנים האחרונות, נדהמתי לגלות שארגונים השקיעו מיליוני דולרים ופעולות אסטרטגיות בדאטה, אך מקבלי ההחלטות והאחראים בארגון לא יכלו להשתמש בתוצרים או לא סמכו עליהם. מונטה קרלו פותרת בעיה זו בכך שהיא עוזרת לצוותי דאטה למצות את הפוטנציאל של הנתונים שלהם ולהיות בטוחים שהם יועילו לחברות שלהם”.

יצירת קטגוריה חדשה ומומנטום אדיר עם לקוחות

הגיוס האחרון, B, מגיע זמן קצר מאוד לאחר גיוס סבב A של מונטה קרלו שפורסם בספטמבר האחרון, דבר המעיד על ההתלהבות הרבה שמייצרת החברה וכן על הצורך המשמעותי לפתרון בשוק. יתרה מזו, מונטה קרלו הכפילה את הכנסותיה בכל רבעון בשנת 2020 וכעת היא מנטרת למעלה מ -20 פטה-בייט של נתונים ביום עבור לקוחותיה.

בין לקוחות החברה, ניתן למנות חברות מובילות מבין ה- Fortune 500 וכן חברות בתחומי פינטק, מסחר אלקטרוני, מדיה, ותוכנות B2B. בין היתר, מונטה קרלו עובדת עם צוותי דאטה ב- Compass, Eventbrite Mindbody, ו- Hippo Insurance.

הגיוס הנוכחי יאפשר למונטה קרלו להמשיך בפעילות כחלוצה ומובילה בתחום החדש של ניטור המידע, לרתום את הקהילה הצומחת של המשתמשים ולסייע לארגונים להאיץ את השימוש שלהם בדאטה.”אנו פועלים בעולם שבו כל חברה, קטנה כגדולה, שואפת לקבל החלטות ולהתייעל על בסיס מידע. עם זאת, בעל המידע הוא בעל הדעה רק כאשר מדובר במידע מהימן וכאן מונטה קרלו נכנסת לתמונה ומשנה את המשחק. מונטה קרלו מייצרת קטגוריה חדשה בשוק התוכנה בכך שהיא הראשונה לספק פתרון הוליסטי לבעיית מהימנות המידע באמצעות עקרונות מעולם ה-DevOps”, אמר אורן יונגר משקיע ב- GGV Capital. “בזכות הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה, אוסף לקוחות מרשים וצוות ברמה עולמית, מונטה קרלו היא לא רק שחקן צומח שראוי להתייחס אליו, אלא גם חברה שמגדירה מחדש את פני שוק הדאטה המודרני”.

“כאשר כמעט כל חברה מסתמכת על נתונים להניע את קבלת ההחלטות ואת היתרון התחרותי שלה, נתח השוק של ניטור נתונים הוא עצום ומונטה קרלו היא החלוצה של קטגוריה חדשה הזו”, אמר תומאש טונגוז, שותף ב- Redpoint Ventures, “רשימת הלקוחות ההולכת וגדלה של מונטה קרלו מעידה על נכונות החזון שלה לעתיד הדאטה ואנחנו שמחים לשתף עמה פעולה בעודה מתווה דרך חדשה להפקת תועלת מכמות הנתונים האדירה שיש בארגונים”.


תמונת כותרת צוות מונטה קרלו (צילום: מונטה קרלו).

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות