אולמד סולושנס (לשעבר אליום מדיקל סולושנס) מדווחת על השקעה עד לסך של 20 מיליון ש”ח בחברת הבת אלווטיקס

אלווטיקס פונה לשווקי ענק לטיפול בסוכרת מסוג 2 והשמנת יתר באמצעות מכשור רפואי המקטין את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים המימון החיצוני באלווטיקס מייתר את הצורך בהשקעה מצד אולמד

קיסריה, 8 במרץ 2021, אולמד סולושנס (ת”א: אלמד), המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות למתן פתרונות חדשניים בשווקים גדולים לצרכים קליניים להם לא קיים מענה מספק, הודיעה כי בחברת הבת, אלווטיקס, יושקעו 10 מיליון ש”ח לפי שווי של 26.5 מיליון ש”ח אחרי הכסף, עם אפשרות להשקעת המשך על סך כולל של כ- 10 מיליון ש”ח נוספים.

המשקיעים באלווטיקס, מארה”ב וישראל, מתמחים בענף מדעי החיים וביניהם נמנה ד”ר דיוויד מילץ’, יו”ר דירקטוריון אולמד, זאת בנוסף לחלק מבעלי מניות קיימים לרבות מנכ”ל אלווטיקס, מר זיו כלפון.

אלווטיקס פונה לשווקי ענק לטיפול בסוכרת מסוג 2 והשמנת יתר באמצעות מכשור רפואי המקטין משמעותית את ספיגת הסוכרים בדם על ידי בידוד המזון המעוכל ממנגנון ספיגת החומרים.

לאחר הקצאת המניות למשקיעים והשלמת תנאי הסכם ההשקעה תחזיק אולמד בכ-52% מהונה המונפק והנפרע של אלווטיקס ו-47%, מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא ועם השלמת ההשקעה הנוספת, ככל ותושלם, תחזיק אולמד בכ-36% מהונה המונפק והנפרע של אלווטיקס ו-34% מהונה המונפק והנפרע בדילול מלא.

במאי 2020, אושר לאלווטיקס גם מענק מו”פ בלתי מדלל לתקציב בסך של 5 מיליון ש”ח ובשיעור השתתפות מקסימלי של 50%. ההשקעה והמענק ישמשו אותה למימון וקידום תוכניותיה הקליניות והעסקיות ולהרחבת קניינה הרוחני במטרה לחבור לשותף אסטרטגי בינ”ל. החברה נערכת להתחלת ניסוי קליני באירופה במהלך החציון הראשון של שנת 2021 אשר במסגרתו יבחנו ביצועי המערכת שלה, ה-NobiX, במהלך תקופת שהייה בגוף האדם לתקופה של שישה חודשים.

לאור הסכם ההשקעה המשמעותי באלווטיקס, המייתר את הצורך בהשקעה נוספת בה מצד אולמד, יתרת המזומנים הקיימת בידי אולמד כעת תאפשר את המשך פעילותה עד לסוף הרבעון השני של שנת 2022 (זאת על פי מיטב הערכותיה ותקציבה הקיים אשר לצרכי שמרנות אינו כולל את התמורה המותנית במסגרת עסקת מכירת נכסי פרוקאטיד).


תמונת כותרת: אריאל רובשקין מנכל אליום מדיקל. צלמת – ליאת מנדל

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות