חברת אוטו-קור, השלימה תהליך אינטגרציה מוצלח בין מערכת החיטוי האקטיבית שפיתחה לתחבורה הציבורית, לבין מערכות ניטור, בקרה וניהול ציי רכב של טרפילוג

טכנולוגיית החיטוי האקטיבי ADS3000, תוכל להתממשק לכל מערכת ניהול ציי רכב קיימת ללא צורך בפיתוחים נוספים

חברת אוטו-קור, פיתחה מערכת חיטוי אקטיבית לתחום התחבורה הציבורית ושירותי החירום- ADS3000, מודיעה על השלמת האינטגרציה למערכת ניטור, בקרה וניהול של חברת טרפילוג.

מערכת מתקדמת וייחודית של חברת אוטו-קור, המאפשרת חיטוי אקטיבי של כל חלל הרכב, לרבות מערכת המיזוג, תאפשר הפעלה מרוחקת ומבוקרת לציי רכב. ההפעלה תתאפשר על בסיס פילוח אזור גיאוגרפי, דוגמת הימצאות בחניון, סטטוס (בין נסיעות מתוכננות, או בתום יום עבודה, זאת באמצעות התממשקות של טרפילוג למערכות הסדרן) ופרמטרים נוספים אשר יבחרו בהתאמה אישית בהתאם לצרכי והעדפות כל חברה, או ארגון.

זיו פרבר מנכל חברת אוטו-קור- Autocool קרדיט צילום רפי מוסרי

אינטגרציה זו בין שתי המערכות, מאפשרת ניהול חכם של הליך החיטוי מרחוק, באמצעות הגדרות מיוחדות בעבור כל אחד מרכבי הצי. ממשק ייחודי זה יספק בתום הפעולה, חיווי באשר להצלחת החיטוי, מידת השלמתו, או כל צורך נוסף בהוספה של נוזל חיטוי, או מים. מערכת חכמה זו מצטיינת בניצול הזמן בצורה מקסימאלית, לדוגמה, כאשר אוטובוס מתוכנן לחנות משך שעה בחניון, היא תדע לתעל את הזמן הפנוי לחיטוי ולהכשירו לנסיעה הבאה.

מערכת חיטוי אקטיבית מדגם ADS3000, משלבת בין שתי פעולות, חיטוי עמוק ויסודי של חלל הרכב באמצעות הפצת רסיסי מים מהולים בנוזל חיטוי המנטרל וירוסים וחיידקים לרבות קורונה, לצד הפעלת מערכת המיזוג ולשם השלמת התהליך, חיטוי יסודי באמצעות מחזור האויר בתעלות המיזוג- הבלעדי בעולם למערכת אוטו-קור Auto Cool.

 

יאיר רווה, מנהל מחלקת ההנדסה של אוטו-קור, האמון על פיתוח המוצר: “היכולת לבצע אינטגרציה מלאה, למערכת ניהול ציי רכב דוגמת טרפילוג, מדגישה את גמישותה ואת הוורסטיליות המאפיינים את הטכנולוגיה שפיתחנו, תוך הקפדה על השגת פונקציונליות וחווית משתמש שאינן מחייבות השקעה כספית ניכרת לחיבור ביניהן. שילוב בין שתי המערכות יציג את היתרונות הבולטים של כל מערכת ויאפשר בד בבד למקסם את הערך המוסף משתיהן יחד”.

קרדיט צילום- סיון פרג

אורלי יוסף, מנכ”ל Traffilog ישראל, הוסיפה “אנו שמחים להיות החברה הראשונה אשר הובילה ליישום האינטגרציה ומובילה את ניהול פעילות החיטוי האקטיבי במערכות ציי רכב. חיבור בין השתיים מייצר ממשק סינרגי והרמוני, כך שללא ספק הוא עשוי לעודד התקנתם בציי רכב רבים, לרבות חברות היסעים, אוטובוסים, מוניות להבטיח את בריאותם של הנוסעים בצל הקורונה. כחברה טכנולוגית מובילה, אנו רואים בשיתופי פעולה מסוג זה אתגר ושמחים להכריז על תוצאות מוצלחות במיוחד אשר ללא ספק ישרתו את לקוחותינו הנאמנים בפיתוח החדשני ביותר הקיים בשוק כיום”.


תמונת כותרת: חברת אוטו-קור Autocool חושפת את פרי פיתוחה הטכנולוגי לחיטוי אפקטיבי ומהיר למניעת התפשטות נגיף הקורונה חיידקים ווירוסים שונים בתחבורה הציבורית

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות