חברת ALD הבורסאית מדווחת על הסכם עם חברה ממשלתית ברוסיה לייצור מטוסים; לחוזה עשויה להיות השפעה מהותית על תוצאות החברה עוד השנה

חברת ALD, שנסחרת בבורסה לניירות ערך בת”א, דיווחה הבוקר (ג’) כי חתמה על הסכם ראשוני עם חברה ממשלתית לייצור מטוסים ברוסיה  במסגרתו החברה והלקוח יבחנו שיתוף פעולה במסגרת פרויקט להסבת מטוסי תובלה למטוסי נוסעים וקבלת סרטיפיקציה למטוס ברשויות התעופה האזרחית.

ההסכם נחתם באמצעות חברת הבת אירו-טיטן, שגם משמשת כספק מאושר אצל הלקוח.

לאחר חתימת ההסכם הנ”ל, הצדדים יפעלו על מנת לגבש את מסגרת העבודה הנדרשת וההיקף הכספי הפרויקט הצפוי לכלול שירותי הנדסה ומוצרי תוכנה של החברה. החברה מעריכה כי תנאי ההתקשרות הכספיים ייסגרו במהלך השנה ולכך עשויה להיות השפעה מהותית על תוצאות החברה עוד השנה.

ALD  חתמה על הסכם מחייב למיזוג עם האב סקיוריטי

מוקדם יותר החודש הודיעה אי.אל.די כי חתמה על הסכם מחייב למיזוג פעילות עם חברת  HUB Security בשווי 145.3 מיליון דולר אחרי הכסף.  לפי ההסם  בין חברת אי.אל.די, לבין חברת האב סקיוריטי ובעלי מניותיה, תמוזג האב לתוך אי.אל.די ותהפוך להיות חברה בת בבעלות מלאה של החברה. העסקה תעשה על פי שווי כולל שלאחר המיזוג של 145.3 מיליון דולר ושיעור ההחזקה של בעלי מניות HUB בחברה לאחר ההקצאה צפוי להיות כ-51% שלא בדילול מלא.

צבר עסקאות משמעותיות מתחילת השנה

מאז תחילת השנה דיווחה החברה על מספר עסקאות משמעותיות. בין היתר הודיעה החברה על  הארכת הסכם ההתקשרות עם שירות התעסוקה בהיקף מוערך של כ-7 מיליון ש”ח בשנת 2021  וכן על עסקאות משמעותיות עם תאגיד הענק לוקהיד מרטין, הסכם עם יצרנית התעופה אמבר אייר, הסכם מהותי עם חברת הנדסה מובילה בישראל ועוד.


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות