חדשות היום
תמונה- אסף קמינר, סגן נשיא קבוצת פנג'יה- קרדיט צלם-דיויד גארב

לרגל פתיחת המשק: פנג’יה משיקה מערכת בקרת כניסה של עובדים בעלי תו ירוק עבור ארגונים ועסקים

קבוצת פנג’יה, המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים, ציבוריים ועסקיים, משיקה פתרון חדש שיאפשר לארגונים גדולים לוודא באופן אוטומטי כי עובדיהם או אורחיהם מחזיקים בתו ירוק תקף בעת שהם עוברים בנקודות הביקורת בכניסה למשרדים.

בתחילת מגפת הקורונה שיווקה פנג’יה והתקינה ברחבי הארץ מערכת בקרת כניסה המונית שבדקה חום ועטיית מסכה באופן אוטומטי ומנהלת כניסה מהירה ובטוחה של אלפי עובדים ולקוחות למתחמים מסחריים ולמשרדים של חברות.

עתה מוסיפה פנג’יה לפתרון בקרת הכניסה המהירה גם בדיקה ווידוא של בעלי תו ירוק תקף, וכך נמנעת כניסה למי שאינו מחזיק תו כזה או שמחזיק תו שפג תוקפו. המערכת החדשה מיועדת לעסקים ולארגונים, קניונים ומתחמי קניות, וכן למסעדות ובתי קולנוע שמפעילים בקרת כניסה בשערי המשרדים או בכניסה לעסק.

הפתרון יכול לכלול גם ניהול של מאגר ארגוני הכולל תמונות של כל עובדי הארגון. עם כניסתו של אחד העובדים לעמדת הבקרה, המערכת מבצעת זיהוי פנים שלו וקוראת במקביל את קוד ה-QR של התו הירוק שהציג.

המערכת מוודאת שהתו הירוק בתוקף ושמחזיק התו הוא אכן בעליו. ברגע שהושלם האימות הדו-שלבי המערכת מאפשרת כניסה או חוסמת כניסה למי שלא הציג תו ירוק או שהציג תו שתוקפו פג.

אסף קמינר, ראש החטיבה העסקית בקבוצת פנג’יה: “עם פתיחת המשק, ארגונים גדולים כמו בנקים או חברות ביטוח, המעסיקים מאות או אלפי עובדים מתמודדים עם האתגר הכרוך בכניסת העובדים הללו למשרדים תוך שמירה על בריאות כלל העובדים. יש לזכור, כי בהיקפי העובדים שבהם מדובר, קשה להנהלת חברה לפקח יום יום על המצב החיסוני של עובדים כה רבים. יתרה מזאת, תוך מספר חודשים יפוג תוקפם של תווים ירוקים רבים ורשימות ידניות יקשו על פיקוח שיטתי ויעיל של כניסת עובדים מחוסנים בלבד. המערכת האוטומטית שיוצאת עתה לשוק תספק לכל ארגון בקרת כניסה מהירה של עובדים למשרדים לאחר שווידאה שכל אחד ואחת מהם מחזיק תו ירוק תקף והסיכוי כי ידביק עובדים אחרים הוא נמוך”.

קבוצת פנג’יה (Pangea IT) הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג’יה מתמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטלית של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.


תמונה- אסף קמינר, סגן נשיא קבוצת פנג’יה- קרדיט צלם-דיויד גארב

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות