סיפיה מדווחת על זכייה במכרז של מותג רכב אמריקאי בסין; תטמיע מערכות ניטור נהג ב-5 דגמי רכב

סיפיה ו-Junjie, ספקית מכלולי רכב סינית מובילה (Tier 1), יטמיעו מערכת ניטור נהג בדגמים עתידיים של יצרן מוביל (OEM) סיני-אמריקאי בסין  

סיפיה (Cipia), לשעבר אייסייט טכנולוגיות (Eyesight Technologies), ספקית פתרונות בינה מלאכותית לעיבוד תמונה המיועדים לניטור פנים הרכב, מדווחת היום כי נבחרה על ידי יצרן אמריקאי בסין כספק למערכת ניטור נהג (DMS) ב-5 דגמי רכב עתידיים. Junjie, ספקית מכלולי רכב סינית מובילה (Tier 1), תפעל עם סיפיה על מנת להטמיע את מערכת ניטור הנהג בדגמי הרכב החדשים ולהבטיח חוויית נהיגה בטוחה וחכמה יותר.

התחלת הייצור של הדגמים הראשונים צפויה בתחילת 2022 ומתבססת על ההצלחות האחרונות של סיפיה בשוק ה-(DMS) Driver Monitoring Systems , ומחזקת את המיצוב של החברה כספקית מובילה של DMS בשוק הרכב הסיני.

טכנולוגיית הראיה הממוחשבת של סיפיה, המבוססת על בינה מלאכותית, מאפשרת למערכת לנטר בזמן אמת סממנים חזותיים לנהיגה בהסחת דעת ואף נמנום מאחורי ההגה. הטמעת המערכת מאפשרת ליצרנים לספק ללקוחותיהם פתרון אמין להתראות מצילות חיים ומניעת תאונות פוטנציאליות.

“היקף וצמיחת השוק הסיני הופכים אותו לאחד הגדולים והחשובים מבין שוקי הרכב בעולם”, ציין דוד טולוב, מנכ”ל סיפיה. “הזכיות בחוזי תכנון אלו מהוות עדות לאמון שניתן בנו, כחלק מהמחויבות שלנו לשוק הסיני. אנו גאים ומצפים לעבודה המשותפת עם Junjie ויצרנית הרכב (ה-OEM), על מנת להביא את פתרון הניטור המוביל שלנו לשימוש ברכבים והפיכתם לחכמים ובטוחים יותר”.

“ב- Junjie המחויבות העיקרית שלנו היא לספק את רמת האיכות הגבוהה ביותר ללקוחותינו”, ציין ליאנג דונג (Liang Dong), מנכ”ל Junjie. “אנו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה ההדוק עם סיפיה, תוך שימוש ביתרונות הטכנולוגיים של שתי החברות על מנת להביא מערכת ניטור נהג מתקדמת לשוק”.


תמונת כותרת: Cipia – DMS Andy

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות