חדשות היום

משדר ה-IFC רב-העוצמה של גילת נבדק בהצלחה על ידיGlobal Eagle Entertainment לקבלת הסמכת DO-160G

יחידות לשימוש מסחרי על מטוסים מתוכננות להישלח החל מהרבעון השני של 2021

 

פתח תקווה, ישראל, 3 במרץ 2021 – חברת גילת רשתות לוויין (נאסד”ק ובורסת ת”א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, הודיעה היום כי חברת הבת בבעלות מלאה שלה, Wavestream ציינה אבן-דרך משמעותית לאחר שמשדר ה-IFC העוצמתי שלה, ה-Aerostream 40Ku נבדק בהצלחה וקיבל הסמכה DO-160G על ידי Global Eagle, ספקית IFC מובילה. יחידות יצור לשימוש מסחרי על מטוסים מתוכננות להישלח החל מהרבעון השני של 2021.

משדר ה- Aerostream 40Kuשל Wavestream מתוכנן  למהימנות גבוהה במיוחד, עם זמן ממוצע לפני כשל בשטח (MTBF) של מעל ל-30,000 שעות טיסה. המשדר רב-העוצמה, משלב את טכנולוגיית הגליום ניטריד  (GaN) העדכנית ביותר ומאפשר שידור ברוחב-פס גדול יותר בין המטוס ללוויין ביחס לטכנולוגיות הדורות הקודמים. השלמתן המוצלחת של בדיקות התנאים הסביבתיים לציוד מוטס, ה- DO-160G, מקרבת את המשדרים צעד נוסף לכשירות טיסה ולקבלת רישיון הסבה (STC).

“השותפות האמיתית ביןGlobal Eagle  לבין Wavestream באה לידי ביטוי במאמץ ההנדסי המשותף להשגת אישור DO-160G עבור משדר ה- AeroStream 40Kuרב העוצמה של Wavestream,” אמר בוב הופמן מנכ”ל Wavestream. “הישג זה מחזק את מעמדה הנוכחי של  Wavestreamכמובילת התעשייה מבחינת מהימנות וביצועים של משדרי IFC, ומרחיב את מעמדה של Wavestream כמובילת שוק לתחום ה-IFC בתדרי Ku, אשר כרגע עומד על כ-30 מיליון שעות טיסה וממשיך לצמוח.”

“אישור ה- DO-160Gעבור משדר ה- AeroStream 40Kuהעוצמתי של Wavestream מרחיב את מעמדה של Global Eagle כמובילה בתדרי Ku ב-IFC,” אמר מארק פיגוט, סמנכ”ל בכיר קישוריות ב-Global Eagle. “אנו מרוצים מכך ש- Wavestreamוידאה שהיחידה מותאמת גם למודמים מהדור הקודם וגם לטכנולוגיות מודמי לווין של הדור הבא.”


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות