מיטק מדווחת שהחלה בפעילות פיתוח טכנולוגיות מזון באירופה

נס ציונה, ישראל, 20 באפריל 2021 – מיטק 3 די בע”מ (בורסת ת”א ובורסת נאסד”ק: מיטק, MITC), חברה המפתחת טכנולוגיה לייצור וגידול בשר מתורבת, ללא שימוש בבעלי חיים, בשילוב עם טכנולוגיית הדפסת תלת מימד התאפשר הנדסת רקמות מתקדמת במטרה לפתח יכולת ייצור של מגוון מוצרים בעבור תעשיית הבשר וחברות המזון, מדווחת כי חברת הבת שלה, MeaTech Europe, החלה בפעילות פיתוחי טכנולוגיות מזון, עם התמקדות במוצרי מזון היברידי – מוצרי מזון העשויים משילוב של מזון מן הצומח ורכיבי בשר מתורבתים.

אחת הפעילויות העיקריות של MeaTech Europe תהיה פיתוח טכנולוגיות מזון במטרה אשר יאפשרו את יצירתם של מוצרי המזון לצרכן. ראשית, תתמקד הפעילות בפיתוח מגוון מוצרי מזון היברידיים המבוססים על שומן עוף אשר מיוצר בחברת Peace Of Meat הבלגית אשר נרכשה לאחרונה על ידי מיטק. פעילויות פיתוח טכנולוגיות המזון יתמקדו בהאצת פיתוח מוצרי העוף המתורבת של Peace of Meat, ובכלל זה שיפור תכונות מהותיות כמו טעם, מרקם וערכים תזונתיים.

Peace Of Meat כבר ביצעה מספר מבחני טעימה אשר הראו כי לשומן עוף מתורבת פוטנציאל לשיפור התכונות של תחליפי הבשר מן הצומח. MeaTech Europe תמנף את תוצאות מבחני הטעימה לפיתוח מוצרים היברידיים אשר יותאמו להעדפות הטעם של הצרכנים. מחקר ופיתוח של תאי בקר ועופות, וכן מעבר לטכנולוגיות ייצור מסחרי, ימשיכו במיטק וב-Peace Of Meat, בהתאמה.

שרון פימה, מנכ״ל מיטק, אמר: ״אנו נרגשים להתחיל את פעילות פיתוח המזון ב –  MeaTech Europe, אשר מהווה צעד משמעותי בדרך למסחור של מוצרים מתורבתים. התאמת המוצרים שלנו להעדפות הצרכנים הכרחית ולכן MeaTech Europe תתמקד בנושא זה עתה. לצד זאת, מיטק ו-Peace of Meat ימשיכו להתמקד בפיתוח חקלאות תאית מתקדמת, פיתוח יכולות הדפסת רקמות בשר מתורבת וכן מעבר לייצור מסחרי של מוצרי החברה.״

״2020 הייתה שנה אדירה עבור מוצרים מן הצומח, עם הכנסות של כ-7 מיליארד דולר בתעשייה בארה״ב בלבד. אנו צופים כי מוצרים היברידיים יהיו הצעד הבא באבולוציה של תחליפי חלבון, ושומן העוף המתורבת של Peace Of Meat עשוי לשנות לחלוטין את התעשייה מאחר ויש לו הפוטנציאל לשפר את הטעם והמרקם של תחליפי בשר מן הצומח. אנו רוצים להבטיח שיצרני תחליפים מן הצומח, אשר מחפשים לשפר תכונות מהותיות של המוצרים שלהם, יוכלו לשלב בקלות את רכיבי השומן המתורבת שלנו.״


קרדיט תמונת כותרת: מיטק

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות