קיידנס חושפת את מערכות הדור הבא Palladium Z2 ו-Protium X2 להאצה דרמטית של תהליכי אימות תוכנה וניפוי שגיאות חומרה בקדם-סיליקון

המערכות החדשות מאפשרות שיפור של פי 2 בתפוקה ופי 1.5 בביצועים בהשוואה למוצרים שקדמו להן – מה שמאפשר ללקוחות להריץ מחזורי אימות רבים יותר על שבבים גדולים יותר, בזמן קצר יותר

 

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence), יצרנית שבבים בינלאומית מובילה, הכריזה על השקת צמד המערכות Palladium® Z2 Enterprise Emulation ו-Protium X2 Enterprise Prototyping, שיסייעו בהתמודדות עם המורכבות ההולכת וגדלה של תכנון מערכות, ועם הלחצים הגוברים של זמני ההגעה לשוק. מדובר בשתי מערכות הדור-הבא, אשר מושתתות על הפלטפורמה מובילת התעשייה של Palladium Z1 לאמולציה ו- Protium X1 לבניית אבות טיפוס. המערכות החדשות מאפשרות את התפוקה הגבוהה ביותר האפשרית בתהליכי ניפוי שגיאות חומרה ואימות תוכנה בשלבי הקדם-סיליקון של תכנוני SoCs (מערכות על-גבי שבב) הגדולים ביותר בתעשייה, הכוללים כמה מיליארדי שערים.

המערכות החדשות של קיידנס, שזכו לכינוי “הצמד המנצח” (Dynamic Duo) בשל האינטגרציה ההדוקה שלהן עם קומפיילר וממשקים מאוחדים, מספקות ללקוחות שיפור של פי 2 בתפוקה ופי 1.5 בביצועים בהשוואה למוצרים שקדמו להן, מה שמאפשר ללקוחות קיידנס להריץ מחזורי אימות מרובים יותר על שבבים גדולים יותר, בזמן קצר יותר. בנוסף, שתי המערכות מציעות טכנולוגיית הידור (“קימפול”) מודולרית ופורצת דרך, המסוגלת לבצע הידור של עשרה מיליארד שערים בפחות מעשר שעות באמצעות Palladium Z2 ובפחות מ-24 שעות במערכת ה- Protium X2.

“רמות המורכבות של הגרפיקה המתקדמת והעיצוב עתיר-הנתונים שלנו גוברות עם כל דור, בעוד שלוחות הזמנים שלנו מתקצרים”, אמר נראנדרה קונדה, דירקטור בכיר להנדסת חומרה ב-NVIDIA. “הודות לתהליך הפרונט-אנד המשותף במערכות Palladium Z2 ו- Protium X2 של קיידנס, אנו מצליחים לחלק ביעילות את עומסי העבודה בין הווריפיקציה ואימות התוכנה בשלבי הטרום-סיליקון. הודות להכפלת התפוקה, שיפור של 50 אחוז בביצועים, ויכולות קימפול מודולרי ומהיר יותר, אנו יכולים לאמת את תכנון ה-GPU וה-SoC המתוחכמים ביותר שלנו באופן מקיף ולעמוד בלוחות הזמנים.”

“הצמד המנצח” Palladium Z2 / Protium X2 תוכנן כדי לעזור לצוותי תכנון להתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפניהם בתהליכי ייצור היישומים המתקדמים ביותר, כגון תכנונים של מוצרי צריכה ומחשוב-על. הודות לתהליך משולב ואחיד, ניפוי שגיאות מאוחד, ממשק פיסי וממשק ווירטואלי משותפים, ותכני סביבת בדיקות בכל המערכות השונות – הצמד המנצח מציע בדיקת והעברת תכנונים מהירה מהאמולציה לבניית אבות הטיפוס.

“האימות בשלב הקדם-סיליקון של תכנונים מתקדמים למערכות על גבי שבב, מצריך פתרון עם נפח של כמה מיליארדי שערים, המסוגל להציע גם רמת ביצועים גבוהה וגם ניפוי שגיאות מהיר וצפוי,” אומר פול קנינגהאם, סגן נשיא בכיר ומנהל קבוצת אימות ומערכות בקיידנס. “הצמד המנצח עונה על הדרישות הללו עם שתי מערכות משולבות – האמולציה של Palladium Z2 ממוטבת לניפוי שגיאות חומרה מהיר וצפוי, ובניית אבות הטיפוס של Protium X2 ממוטבת לאימות האיכותי ביותר של תוכנות בעלות כמה מיליארדי שערים. אנו נרגשים מהעניין הרב שלקוחותינו מגלים במערכות החדשות ומצפים לשתף עמם פעולה להשגת תפוקת האימות הגבוהה ביותר.”

למידע נוסף על Palladium Z2 ו-Protium X2: http://www.cadence.com/go/DynamicDuo


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות