פתרון ראשון בשבב יחיד באישור איכות לכלי רכב עבור תצוגות מגע גדולות רחבות ביותר

הבקר למסך מגע maXTouch® המתקדם ביותר של Microchip, אשר תומך בתצוגות LCD ו-OLED,
מקטין את מורכבות האינטגרציה ומקטין עלויות עבור תצוגות מגע ברוחב גדול ביותר
שמגיע עד 45 אינטש.

צ’נדלר, אריזונה 20 באפריל 2021 – על מנת לענות בצורה טובה יותר על הצורך בממשקי משתמש בטיחותיים, אינטואיטיביים וקלים לשימוש בתוך כלי רכב, אנשי תכנון ממשיכים למזג ברכב תצוגות אשכול, לוח מרכזי ונהג המשנה למסכים רחבים ביותר. חברת Microchip Technology (NASDAQ: MCHP) שעוסקת בהזרמה ופישוט פיתוח מערכות למסכים רחבים ביותר, כאלו שנראים בכלי רכב חשמליים (EV), במערכות עזר מתקדמות לנהג (ADAS) ובכלי רכב מהשורה הראשונה, הכריזה לאחרונה על הבקר למסך מגע מתוצרתה, maXTouch® MXT2912TD–UW. זה הפתרון הראשון בתעשייה בשבב יחיד שהוא בעל אישור לתעשיית הרכב, שעונה על תצוגה בגודל של עד 45 אינטש עם יחס ממדים (אורך–רוחב) רחב ביותר, ותומך בטכנולוגיות תצוגת גביש נוזלי (LCD) ודיודות אורגניות פולטות אור (OLED).

MXT2912TD–UW מקטין את הצורך בבקרי מגע מרובים בתוך תצוגה של ממשק אדם מכונה (HMI) ברכב. בקר מגע זה בשבב יחיד מספק את קצב הדיווח הגבוה ביותר עבור תצוגות רחבות והוא בלתי תלוי ברזולוצית התצוגה, ומאפשר בכך להגיע לחוויית משתמש זהה לזו שהוא מקבל בטלפון החכם. MXT2912TD–UW, שנתמך על ידי יחס אות לרעש (SNR) זהה ליחס המובנה יוצא הדופן של משפחת maXTouch, מאפשר גילוי ועקיבה אחר ריבוי אצבעות בכפפות עבות דרך מגוון רחב של חומרי כיסוי ומידות עובי, גם בנוכחות לחות.

MXT2912TD–UW, שפועל במסגרת מפרט ISO 26262 לבטיחות הפעלה של כלי רכב, מכיל מגוון של תכונות לגבי בטיחות, ומפשט בכך את הנתיב של מערכת מודול התצוגה לאישור בטיחות פונקציונלי. אלו כוללות בדיקה עצמית תקופתית, בדיקת חישני מגע, בדיקות של זיכרון הבזק וזיכרון RAM, בדיקות מלאות של שלמות נתיב נתוני אותות ובדיקות נוספות של ליבת מעבד המיקרו (MPU). הקושחה המשובצת מפותחת עבור תהליכי Automotive SPICE®.

“תעשיית הרכב מניעה חידושים רבים בעיצוב הפנימי, לרבות השילוב של תפישות ממשקי אדם מכונה מלוטשים. Microchip מאפשרת את קיומם של עיצובים מהפכניים אלו בעזרת בקר המגע החדש שלנו, עם תמיכה בחישני מגע עם יחס ממדים רחב וטכנולוגיה הייחודים שלנו הרשומה כפטנט”, אמר פאני דובנהאך, סגן נשיא היחידה העסקית לממשקי אדם מכונה בחברת Microchip.

“הפתרון שלנו בשבב יחיד מציע פתרונות פשוטים וידועים לבוני תצוגות ולספקי Tier 1 לכלי רכב עבור מערכות ממשק אדם מכונה לכלי רכב מודרניים, ובכך מקטין עלויות, סיכון עסקי וזמן יציאה לשוק”.

לתמיכה בבקרי מסכי המגע שלה, Microchip מציעה גם התקנים משלימים כגון מייצבי מתח בעלי מתח ניתוק נמוך (LDO), בקרי מיקרו (MCU) ל–8, ל–16 ול–32 סיביות, אפיק רשת תקשורת בקרים (CAN) ובקרי שכבה פיסית (PHY) של אפיק CAN ועוד.

כלי פיתוח

תמיכת התוכנה כוללת את כלי הפיתוח maXTouch Studio ואת כלי הבחינה maXTouch Analyzer של Microchip לבדיקות בקו הייצור. בנוסף, מרכז היישומים והתמיכה של Microchip מספק תמיכה ללקוחות ברחבי העולם בנושא תכנונים בעלי רוחב גדול במיוחד, לרבות הדמיה ופיתוח של מערכת וחיישנים, ביצוע אינטגרציה כמו גם כוונון של המערכת. חומרת פיתוח ותמיכה טכנית יסופקו על פי בקשה.

תמחור וזמינות

ניתן לרכוש את MXT2912TD–UW מייצור בכמויות. למידע נוסף יש ליצור קשר עם נציג מכירות, מפיץ מורשה עולמי של Microchip או לבקר באתר האינטרנט של Microchip. לרכישה של מוצרים הנזכרים במאמר זה יש ליצור קשר עם מפיץ מורשה של Microchip.

לפרטים נוספים: avidan.perry@microchip.com


מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות