חדשות היום

Qualitest רוכשת את חברת Comply הישראלית בעשרות מיליוני שקלים ומגדילה את אחיזתה העולמית בתחום הפארמה והביו-טק

עם השלמת הרכישה, ענקיות הפארמה טבע, מרק, ג’ונסון את ג’ונסון ואחרות יצטרפו לתיק הלקוחות של Qualitest.

Qualitest, החברה המובילה בעולם בתחום בדיקות תוכנה ואבטחת איכות, הכריזה היום על רכישת החברה הישראלית Comply המתמחה בבדיקות תוכנה ואבטחת איכות בתחומי הפארמה, ביו-טק והרפואה הדיגיטלית בסכום של עשרות מיליוני שקלים. העסקה צפויה להסגר השבוע.

Qualitest פועלת בשוק שצומח בקצב שנתי של 10% אשר מונע מהצרכים המתעצמים של שוק מיקור החוץ העולמי המוערך בסכום של כ- 32 מיליארד דולר. זו הרכישה הבולטת השנייה של Qualitest בשנת 2021 והיא מחזקת את אחיזת החברה בשוק בדיקות הטכנולוגיה הרפואית ששוויו מוערך בכ-8 מיליארד יורו.

במסגרת העסקה יצטרפו קרוב ל-100 עובדי חברת Comply לצוות העובדים של Qualitest וכן יתווספו לרשימת הלקוחות המרשימה שלה חברות כמו טבע, מרק, ג’ונסון וג’ונסון, GE Medical  ו- AbbVie. לאחר הרכישה תהפוך חברת טבע לאחד מהלקוחות הגלובליים המובילים של Qualitest בענף התרופות.

כשותפה אסטרטגית, Qualitest מסייעת לחברות לדלג מעבר לבדיקות תוכנה פונקציונאליות ולאמץ חידושים כמו אוטומציה ובינה מלאכותית. החברה ממנפת את המומחיות שלה בענפים מגוונים בין היתר בשירותי ביטוח ופיננסים, מדיה, קמעונאות, בטחוני, טכנולוגיה, גיימינג, טלקום, תשתיות, אנרגיה, רפואי ועוד.

Comply נוסדה ב 2005 ומספקת שירותי אבטחת איכות ליישומי אינטרנט, ענן ומובייל הקשורים למוצרי רפואה דיגיטליים. החברה התמקדה בייחוד בבדיקות מערכות ממחושבות כולל מערכות מידע ארגוניות ושיטות מעבדה וכמו כן באימות של תשתיות מערכות מידע כמו אבטחת מידע ובתוכניות  שיקום לאחר משבר.

שי ליברמן מנכ"ל קוליטסט ישראל ומזרח אירופה. קרדיט צילום: Qualitest

שי ליברמן מנכ”ל קוליטסט ישראל ומזרח אירופה. קרדיט צילום: Qualitest

“אנחנו עוקבים אחרי Comply כבר זמן מה בשל המוניטין שלה כמובילה במתן שירותי בדיקות תוכנה לשוק הפארמה הטכנולוגי המתפתח”, אמר נורם מריט, מנכ”ל קבוצת Qualitest.”לכן אנו נרגשים לצרף אותם למשפחת Qualitest. אנחנו רואים פוטנציאל רב בתעשיית הפארמה, ועל ידי שילוב ההתמחות של Comply, נוכל להרחיב את טביעת האצבע של Qualitest בתחום החם והמתפתח הזה” הוסיף.

“כחברה גלובאלית שנוסדה וצמחה בישראל, אנחנו גאים לרכוש חברה ישראלית מתפתחת שתסייע לנו להרחיב את האחיזה שלנו בשווקים נוספים בישראל ובעולם” הסביר היום (ג’) שי ליברמן, מנכ”ל Qualitest ישראל ומזרח-אירופה “שוק ההייטק הישראלי מצמיח מתוכו חברות שמכתיבות כיום את סטנדרט בדיקות התוכנה בעולם ויש לכל ישראלי סיבות טובות להתגאות בעובדה שישראל עומדת בחוד החנית בתחום, ערב יום העצמאות המתקרב”.

” Qualitest היא מובילה עולמית בתחום הבדיקות, ולכן היא השותפה המושלמת לסייע לנו להפיץ את שירותי הבדיקות שלנו ברחבי העולם” אמר גיא ענבר, מייסד ומנכ”ל Comply. “התרשמנו מהמעמ

של Qualitest כספק מרכזי לבדיקות תוכנה. על ידי איחוד הכוחות אנו מסוגלים להפיק תועלת מהמומחיות שלנו במתן בדיקות איכות מהטובים ביותר לעסקי הפארמה והבריאות” הוסיף.


תמונה עליונה: נורם מריט מנכ”ל קווליטסט

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות