חדשות היום

Qualitest רוכשת את Olenick & Associates האמריקאית ומחזקת את מומחיותה בתחום התשתיות

העסקה מבססת את מומחיות Qualitest בבדיקות תוכנה בזמן אמת כפתרון משולב OTIT בתחומי האנרגיה והתשתיות. מדובר בעסקה השלישית של Qualitest בחודשים האחרונים, אחרי רכישת Comply  ו- QA InfoTech

Qualitest, החברה הגדולה בעולם לאבטחת איכות ובדיקות תוכנה בעזרת AI, הכריזה היום כי היא רוכשת את Olenick & Associates משיקגו. השילוב בין שתי החברות מעצים את מומחיות החברה באבטחת איכות בתחום התשתיות והאנרגיה ומרחיב את טווח פעילותה הגיאוגרפי עם שלוחות חדשות בשיקגו, בואנוס איירס וצפון אירלנד. זוהי הרכישה המתוקשרת השלישית של Qualitest בשנת 2021. לא נחשפו פרטי העסקה.

Qualitest נוסדה בשנת 1997 ומציעה מגוון רחב של פתרונות הנדסת איכות ובדיקות תוכנה בטכנולוגיית AI, שנועדו להקטין את הסיכון העסקי הכרוך בהשקות מוצרי תוכנה. Qualitest משיגה זאת על ידי פריסת מודלים מתוחכמים המותאמים לפלטפורמות הטכנולוגיה בתעשיות הטכנולוגיה, השירותים הפיננסיים, הקמעונאות, הטלקום, שירותי הבריאות, הביטוח, הביטחון, התקשורת, התשתיות ובתחומים נוספים.

ב-22 השנים האחרונות, Olenick & Associates גדלה והפכה לחלוצה בינלאומית באבטחת איכות ובדיקות תוכנה, תוך התמקדות במגזרי התשתיות, המשפטים והבנקאות. עם יותר מ-200 יועצי איכות מנוסים, החברה תרחיב את טווח הפעילות הגלובלית שלה בעזרת הפריסה של Qualitest בבריטניה, ארצות הברית, ישראל, הודו ורומניה. המומחיות של Olenick מעמיקה את הניסיון הקיים והפתרונות המקיפים של Qualitest עבור תעשיות אלו.

שי ליברמן, מנכ”ל Qualitest  ישראל ומזרח אירופה, אמר: “רכישת Olenick & Associates מצטרפת לרצף עסקאות איכותי שביצעה החברה בחודשיים האחרונים עם רכישת Comply  ו- QA InfoTech. אלו חיבורים אסטרטגיים ל Qualitest שמאפשרים לה להעמיק את אחיזתה בטריטוריות חדשות ולייצר ניסיון וידע רב-תחומי חסר תקדים בעולמות בדיקות התוכנה בישראל”.

נורם מריט, מנכ”ל Qualitest, אמר: “Qualitest ו-Olenick פועלות בגישה זהה להשגת שביעות רצון הלקוח: קרי,  אספקת בדיקות איכות ותוכנה בהתאמה אישית ויחס אישי המבוססים על חדשנות ומצוינות. אין תחרות לניסיון המעמיק של Olenick בתחום האיכות בענף התשתיות. אנו מאושרים שהם הצטרפו אלינו, והמשיכו את אסטרטגיית ההתרחבות של החברה בשנת 2021”.

טום אולניק, מייסד ונשיא Olenick & Associates, אמר: “הצוות של Olenick מעריך כבר זמן רב את העבודה של  Qualitest ואנחנו מאושרים מההזדמנות לשתף איתם פעולה בקנה מילה עולמי. תמיד יותר טוב לעשות דברים ביחד, ואנחנו כבר מצפים לשלב את סל הכלים וההתמחויות שלנו כדי להציע שירות וחוויה טובה עוד יותר ללקוחותינו”


תמונת כותרת: שי ליברמן מנכ”ל קוליטסט ישראל ומזרח אירופה.
קרדיט צילום: Qualitest

מערכת ניו-טק מגזינים גרופ

תגובות סגורות